Ұйымдастыру
10
мин
|
- Сәлеметсіздер ме,
оушылар. Көңіл- күйлеріңіз қалай? Бүгінгі сабақа дайынбыз ба?
Алдынғы тақырыпта біз не өтіп едік? Еске
түсірейік.
-Өсімдіктер мен
жануарлардың өзара байланысы дегеніміз не
екен?
-Жанурарлар
өсімдіктерге қандай көмегін
тигізеді?
-Жалпы өсімдік бізге
керекпе?
|
Өткен тақырыпты еске түсіреді,
қысқаша ойларын білдіріп сұрақа жауап
береді.
|
Ынталандыру
сөздері:
Жарайсың
Жақсы
|
|
Жаңа
сабақ
7
мин
|
-Бүгінгі жаңа
тақырып Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлар
-Жануарлартың қадай
тағы топтары бар?
-Омыртқа деген не
жалпы?
-Адамдарда омыртқа
болама?
-Жалпы омыртқалы
жануар дегеніміз не және омыртқасыз жануар дегеніміз
не?
1
-тапсырма. Жұмбақты шеш.
-сегіз аяқ
омыртқалыма әлде омыртқасыз жануар
мекен?
2-тапсырма.
Суретерте берілген жануарларды топқа бөліп жаз.Дәатермен
жұмыс
Жылқы, қой,
құмырсқа, теңіз жұлдызы, жер құрты, сегіз аяқ, қаз, көбелек,
балық
|
Жаңа тақырыптың
атауын ашады.
Суретке байланысты
жұмбақты шешеді.
Берілген сұрақа
жауап береді.
Кестемен жұмыс
жасайды.
|
Ынталандыру
сөздері:
Жарайсың
Жақсы
Ынталандыру
сөздері:
Жарайсың
Жақсы
|
Жаратылыстану
оқулық. 3- сынып 34-
бет. Алматы «Назарбаев Зиаткерлік мектебі»
2018ж.
Андриянова
Т.
|
Сабақтың
ортасы
4 минут
3
мин
|
С өзді тап. Суретегі
жануарлардың қайсысында омыртқа жоқ? Оларға сәйкес келетін
әріптерден сөз құра. Бұл сөз омыртқаның басты сөзін
білдіреді.Қортыныды жаса:қандай жануарда омыртқа
болмайды.
Сергіту
сәті:
«Кубик
әдісі»
|
Сурете берілген
омыртқасыз жануарларды тауып сөз
құрайды.
Сергіту сәтін
өткізіп сергіп алады.
|
Ынталандыру
сөздері:
Жарайсың
Жақсы
|
|
Бекіту
5
минут
|
ҚБ:
«ия», «жоқ» әдісі
(әр дұрыс жауаптың тұсына «+» белгісін
қойыңыз)
Сұрақтар
|
ия
|
жоқ
|
Құстар омыртқалы
ма?
|
|
|
Құрттарда омыртқа
қалыптасып келеді
|
|
|
Жылан омыртқалы деп
ойлайсың ба?
|
|
|
Сиыр омытқасыз
жануарма?
|
|
|
Омыртқасыздардың ішкі
қаңқасы болмайды
|
|
|
Жәндіктер омыртқасыздарға
жата ма?
|
|
|
|
Торт тіліміндегі
сұрақтарға жауап береді және сабақты
бекітеді.
|
|
|