Материалдар / Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар 3-сынып

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
272
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні

10.10.23 жыл

Мұғалімнің аты- жөні


Пән/ сынып

Жаратылыстану/ 3- сынып

Тарау немесе бөлім атауы

Жануарлар

Сабақтың тақырыбы

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.2.2.5 Жануарлардың айқындалған мінезқұлықтарының мекен ету ортасының ерекшеліктеріне байланыстылығын түсіну және түсіндіру

Сабақтың мақсаты

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін біледі

-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың маңызын түсінді.

Сабақтың барысы

Кезеңдері/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру

10 мин

- Сәлеметсіздер ме, оушылар. Көңіл- күйлеріңіз қалай? Бүгінгі сабақа дайынбыз ба? Алдынғы тақырыпта біз не өтіп едік? Еске түсірейік.

-Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы дегеніміз не екен?

-Жанурарлар өсімдіктерге қандай көмегін тигізеді?

-Жалпы өсімдік бізге керекпе?

Өткен тақырыпты еске түсіреді, қысқаша ойларын білдіріп сұрақа жауап береді.

Ынталандыру сөздері:

Жарайсың

Жақсы






Жаңа сабақ

7 мин

-Бүгінгі жаңа тақырып Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар

-Жануарлартың қадай тағы топтары бар?

-Омыртқа деген не жалпы?

-Адамдарда омыртқа болама?




-Жалпы омыртқалы жануар дегеніміз не және омыртқасыз жануар дегеніміз не?

1
-тапсырма. Жұмбақты шеш.

-сегіз аяқ омыртқалыма әлде омыртқасыз жануар мекен?



2-тапсырма. Суретерте берілген жануарларды топқа бөліп жаз.Дәатермен жұмыс

Жылқы, қой, құмырсқа, теңіз жұлдызы, жер құрты, сегіз аяқ, қаз, көбелек, балық

омыртқалы

омыртқасыз








Жаңа тақырыптың атауын ашады.





Суретке байланысты жұмбақты шешеді.

Берілген сұрақа жауап береді.















Кестемен жұмыс жасайды.

Ынталандыру сөздері:

Жарайсың

Жақсы








Ынталандыру сөздері:

Жарайсың

Жақсы


Жаратылыстану

оқулық. 3- сынып 34- бет. Алматы «Назарбаев Зиаткерлік мектебі» 2018ж.

Андриянова Т.












Сабақтың ортасы

4 минут










3 мин



С өзді тап. Суретегі жануарлардың қайсысында омыртқа жоқ? Оларға сәйкес келетін әріптерден сөз құра. Бұл сөз омыртқаның басты сөзін білдіреді.Қортыныды жаса:қандай жануарда омыртқа болмайды.









Сергіту сәті:

«Кубик әдісі»

Сурете берілген омыртқасыз жануарларды тауып сөз құрайды.












Сергіту сәтін өткізіп сергіп алады.

Ынталандыру сөздері:

Жарайсың

Жақсы











Бекіту

5 минут

ҚБ:

«ия», «жоқ» әдісі (әр дұрыс жауаптың тұсына «+» белгісін қойыңыз)

Сұрақтар

ия

жоқ

Құстар омыртқалы ма?



Құрттарда омыртқа қалыптасып келеді



Жылан омыртқалы деп ойлайсың ба?



Сиыр омытқасыз жануарма?



Омыртқасыздардың ішкі қаңқасы болмайды



Жәндіктер омыртқасыздарға жата ма?





Торт тіліміндегі сұрақтарға жауап береді және сабақты бекітеді.



Қорытынды

3 минут

Рефлексия.

«Жетістік басбалдағы

Тақырыпты түсінгендігін немесе қиындық туғызған тапсырмасын біледі.

Өзін- өзі бағалайд.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ