Сабақтың басы
2 минут
3
минут
5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
(С) Топтарға бөлу «Мазайка»
әдісі
Тыныс алу мүшелерінің суреттері бойынша
бөліну.
Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет
қиындыларын құрастырғанда өкпе, демтүтік, желбезек суреттері шығуы
керек.
(С) Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Шаттық шеңбер» әдісі арқылы
тренинг
Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне тілек
айтады.
Әр
топқа топ басшысы толтыратын бағалау парағы
таратылады.
(Ж) Үй тапсырмасын
тексеру
1-тапсырма Тест жұмысын
алу
ҚБ.
«Өзара бағалау»
|
1-топ: Өкпе
2-топ:Демтүтік
3-топ:Желбезек
Өкпе, демтүтік, желбезек
суреттері
Тест тапсырмалары
|
Сабақтың ортасы
3минут
10 минут
5
минут
2 минут
|
(С) «Миға шабуыл» әдісі.
Қимыл-қозғалыс жаттығу жасау барысындағы тыныс
алуды бақылату арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
ҚБ:
сұрақ-жауап
(Ж,Жж,Тж) 2-тапсырма.
«Мағынаны тану».
«INSERT» әдісімен мәтінмен жұмыс.
«Бейнеталдау әдісі» видеороликпен жұмыс.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Бейнематериалдын не
көрдіңдер?
- Тыныс алу деген не?
- Тыныс алу процесі қалай жүреді
екен?
- Тыныс алудың адам ағзасындағы маңызы
қандай?
- Тыныс алуға қандай мүшелер
қатысады?
ҚБ. «Бағдаршам» әдісі
(ТЖ) 3-тапсырма. «Модельдеу»әдісі Әр топқа
әртүрлі тапсырма беріледі.
1-топ: «Өкпе»
Өкепеде жүретін процесті
модельдеу арқылы көрсет.
2-топ: «Демтүтік»
Демтүтіктің құрылысын модельдеу арқылы қалай көрсетуге болады?
3-топ: Кластер құрастыру.
«Не себепті желбезек барлық омыртқалы жануарларға
тән емес себебін түсіндір?»
- Дескриптор
-Өкпенің демтүтіктің құрылысының модельін
жасайды;
-Өкпенің, демтүтіктің құрылысын
сипаттайды;
- Жануарлардың тіршілік ортасына байланысты тыныс
мүшелерінің әр түрлілігін түсінеді;
-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу
мүшелерін салыстыра алады.
ҚБ. «2 жұлдыз бір
ұсыныс»
4-тапсырма «Ой қозғау
»әдісі
1 топ «Кір ілетін жіп» әдісі. Терминдерге сипаттама
бер: кеңірдек, демтүтік, желбезектер, ауа
өтетін жол, өкпе қапшықтары, қосарлы тыныс алу.
2топ «Суреттер сөйлейді» әдісі. Суретен жануарлардың
тыныс алу типтерін анықтаңдар
3 топ «Домино» әдісі арқылы омыртқалы жануарлардың
тыныс алу жүйесін ретімен құрастыр: бронхылар, өкпе, ауыз қуысы,
аңқа, демтүтік, көмекей.
ҚБ. «Мадақтау»
Сергіту сәті «Дыбыстық
гимнастика»
|
Оқулық, бейнежазба
Түрлі-түсті маркерлер, қағаздар, желім, суреттер,
пластмасса стакандар, шар және т.б.
Кір
ілетін жіп, кір қысқыш,
Терминдер жазылған қиынды
қағаздар,суреттер
А4
,сөздер жазылған қағаздар, желім
|
Сабақтың соңы
5минут
|
(ТЖ) Жинақтау
5
тапсырма – «Венн диаграммасы»
1
топ Сурет арқылы құстар мен сүтқректілердің тыныс алу жүйесін
салыстыр.
2топ Сурет арқылы шаян мен өрмекшінің тыныс алу
жүйесін салыстыр
3
топ Сурет арқылы құрылықта және суда тіршілік етеін ұлулардың тыныс
алу жүйесін салыстыр
Дискриптор
-Тыныс алу жүйесінің типтерін анықтай
алады
-Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлардың
тыныс алу жүйесін салыстыра
алады
Кері байланыс
«Талқылау бойынша
серіктестер» Серіктесіңізбен талқылаңыз
Өзіңіз үйренген үш нәрсе
туралы:
Не
нәрсе оңай болды?
Не
нәрсе қиын болды?
Не
білгіңіз келеді?
Үйге тапсырма:&30 Оқу 5 сұрақ тест
құрау
|
Салыстыруға арналған суреттер, венн
диаграммасы
Стикер , фломастер
|