"Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелерінің құрылысының ерекшеліктері" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелерінің құрылысының ерекшеліктері" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Лессон стади зерттеу сабағы қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Тыныс алу

Педагогтің аты-жөні:

Зинешева Н.С

Күні:

12.12

Сыныбы: 7 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері, балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің өкпесі).

Модельдеу «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тынысалу жүйесі мүшелерін салыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.4.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерімен танысады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Тыныс алу мүшелерін салыстыра алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Жерде тіршілік ететін омыртқалылардың тыныс алу мүшесі-өкпе екін түсіндіреді және сипаттайды.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.






















Үй жұмысы

7 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топ ережесін еске түсіру.


Топтастыру.










«Сиқырлы қобдиша»

Қобдиша ішінен сұрақтар жасырылады.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Жануарлар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I – Көбелек

II – Құс

III – Қоңыз



















Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, сыйлықтарын алады.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Мақсаты: Оқушылардың қызығушылығын арттыру, ынталандыру.

Жануарлар салынған конверт
























Презентация,

конфеттер

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

25 мин.

«Адам мен жануарлардың тыныс алуы» видеокөрсетілім


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқушылар тақтаға назар аударып, жаңа сабақ мазмұнымен танысады.




Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады








Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Модельдеу «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тынысалу жүйесі мүшелерін салыстырады».


Презентация

видео






А3 қағаздары, пластилин т.б


Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Модельдеу. Суреттен жануарлардың тыныс алу типтерін анықтайды. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстырады. Жануарларды атайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Модельдейді, салыстырады.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.
















Бекіту тапсырмасы

5 мин

Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.








«Боулинг» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар беріледі

1. Дұрыс жауаптардың жанына «+» белгісін қойып, кестені сызып толтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Кестені сызады

2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерл

ері.











ДК экраны

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Инстаграм әдісі»


Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Боулинг сұрақтары:

1.Суда тіршілік ететін жануарлардың тыныс алу мүшесі? Желбезек

2.Құрлықта тіршілік ететін жануарлардың тыныс алу мүшесі? Өкпе мен демтүтік

3.Омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшесі неше типті? 2

4.Қосарлы тыныс алу қандай жануарларға тән? Құстар

5.Кеуде қуысын құрсақ қуысынан бөліп тұрады, ол не? Диафрагма

6.Тыныс алу жүйеесінің қызметі? Қанды оттекке қанықтырып, көмірқышқыл газынан тазартады.

7.Қосжақтаулы ұлулардың тыныс алуы? Желбезе

8.Бауыраяқтылардың тыныс алуы? Өкпе

9.Құстардың тыныс алу жүйесіндегі ерекшелік? Ауа қапшықтарынынң болуы

10.Диффузды тыныс алу көбіне қандай ағзаларғ тән? Ішекқуыстыларға


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2023
382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі