Материалдар / Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшесі

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшесі туралы
Авторы:
08 Қараша 2018
673
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Каменскорал орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Конспаева К.С

Сынып: 7 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері, балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің өкпесі).

Модельдеу «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тынысалу жүйесі мүшелерін салыстыру».


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.4.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыру

Сабақты мақсаты

Барлық оқушылар: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстырады.

Оқушылардың басым бөлігі: Берілген суреттер бойынша омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін талдайды.

Кейбір оқушылар:Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін ерекшеліктерін түсіндіреді.

Бағалау критерийі

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстырып түсіндіреді, ерекшеліктерін талдайды.

Тілдік мақсаттар


Терминдер мен ұғымдар: Желбезек, өкпе, демтүтік, диафрагма, көмей,мұрын қуысы.

Диалог құрастыруға арналған сөйлемдер:

Тыныс алу мүшелеріне………………………..

Қосарлы тыныс дегеніміз………………………

Омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің екі типіне…………….……...


Құндылықтарға баулу




Қазақстан Республикасының әр азаматын салауатты өмір салтын ұстануға баулу

Пәнаралық байланыс

Медицина,география

Алдыңғы білім


7.1.4.1 - тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау;




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді....» (өз-өзіңе сенім, бір-біріңе қолдау көрсету, кез-келген затқа жорамал жасау,өз пікіріңді ортаға салу) тренингі.

Топты қасиеттер арқылы топқа бөлу .

Қасиеттер жазылған парақша

Сабақтың ортасы

10 мин













10 мин































































































15 мин

Тапсырма 1. «Әлемді шарлау» әдісі.

2 әлем аялдамасында омыртқасыз және омыртқалы жануарлар туралы мәтін беріледі. Мәтінді оқып, кесте толтыру.

Омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері

Омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелері





Дескриптор

  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін атайды.

  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстырады.

Кері байланыс: «Өзін-өзі бағалау парағы» арқылы бағалау



















Тапсырма 2. «Фото» әдісі

Әр топқа бірнеше жануардың фотосы беріледі. Әр топ берілген жануардың тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктерін талдайды.





I топ







































II топ







































Дескриптор

  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктерін атайды.

  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін ажыратады.



Кері байланыс: «Тазалық» ойыны 

Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: 
1.Чемодан (суреті) 












2. Қоқыс жәшігі (суреті) 









3 . Еттартқыш (суреті) 












Тапсырма 3. «Серпілген сауал» әдісі.

-Тыныс алу мүшелері жайлы не білесің?

- Олар қандай қызмет атқарады?

- Қоршаған орта мен денсаулық арасындағы байланыс туралы айт.



Тапсырма 4. «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі



Оқушылар дөңгеленіп отырып өз ойларын ортаға салып, ортаға түскен сұрақтарға жауапты дәлелдеп түсіндіреді. Әрбір дәлел балық ретінде аквариумға салынады.













Дескриптор

  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің ұқсастығын атайды.

  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктерін түсіндіреді.



Кері байланыс: «Бір сөзбен»

Суреттер, кітап, карта,интербелсенді тақта, А4 қағазы, суреттер

Сабақтың соңы

5 мин



«Хат» әдісі







Менің бұл сабақтан алған білімім.

Маған ұнағаны.................................

Менің білгім келеді.........................





Кітап, А4 қағазы, интербелсенді тақта



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақтың мақсаты оқушылардың қажеттілігіне сай қойылған.

Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда тақырыпты тез ұғып жылдам жұмыс істейді.

Тақырыпты ұғып алған оқушылар көмек қажет ететін оқушыларға көмек көрсетеді. Білім деңгейі жоғары оқушыларға Алтын балыққа арналған аквариум әдісі бойынша тапсырма беріледі. Бұл тапсырмада оқушы өз ойын қорытындылап омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің құрылысындағы ерекшеліктерді дәлелдейді.




Сабақ барысында оқушыларды бағалау үшін, мен әртүрлі кері байланыс әдіс - тәсілдерді қолдандым. Олар: «Әлемді шарлау» , «Фото» , «Серпілген сауал», «Алтын балыққа арналған аквариум» әдістері.

Сабақта сергіту жаттығуларын қолдану.

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай бұтақтар,

Биік болып өседі.

Бөлме кабинеті желдетіледі. Бөлмеде тазалық ұсталады.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі