Материалдар / Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшесі

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшесі туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
621
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Каменскорал орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Конспаева К.С
Сынып: 7 сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыОмыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері, балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің өкпесі). Модельдеу «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тынысалу жүйесі мүшелерін салыстыру».

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.4.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыру
Сабақты мақсатыБарлық оқушылар: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстырады.Оқушылардың басым бөлігі: Берілген суреттер бойынша омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін талдайды.Кейбір оқушылар:Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін ерекшеліктерін түсіндіреді.
Бағалау критерийіОмыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстырып түсіндіреді, ерекшеліктерін талдайды.
Тілдік мақсаттар

Терминдер мен ұғымдар: Желбезек, өкпе, демтүтік, диафрагма, көмейұрын қуысы.Диалог құрастыруға арналған сөйлемдер:Тыныс алу мүшелеріне………………………..Қосарлы тыныс дегеніміз………………………Омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің екі типіне…………….……...

Құндылықтарға баулу



Қазақстан Республикасының әр азаматын салауатты өмір салтын ұстануға баулу
Пәнаралық байланысМедицинаеография
Алдыңғы білім

7.1.4.1 - тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау;



Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы 5 мин Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді....» (өз-өзіңе сенім, бір-біріңе қолдау көрсету, кез-келген затқа жорамал жасау,өз пікіріңді ортаға салу) тренингі.Топты қасиеттер арқылы топқа бөлу .Қасиеттер жазылған парақша
Сабақтың ортасы 10 мин























10 мин



























































































































































































15 мин
Тапсырма 1. «Әлемді шарлау» әдісі.2 әлем аялдамасында омыртқасыз және омыртқалы жануарлар туралы мәтін беріледі. Мәтінді оқып, кесте толтыру.

Дескриптор
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін атайды.
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстырады.
  • Кері байланыс: «Өзін-өзі бағалау парағы» арқылы бағалау















    Тапсырма 2. «Фото» әдісіӘр топқа бірнеше жануардың фотосы беріледі. Әр топ берілген жануардың тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктерін талдайды.

    I топ

































    II топ































    Дескриптор
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктерін атайды.
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін ажыратады.


  • Кері байланыс: «Тазалық» ойыны • Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: 1.Чемодан (суреті) 







    2. Қоқыс жәшігі (суреті) 





    3. Еттартқыш (суреті) 









    Тапсырма 3. «Серпілген сауал» әдісі.-Тыныс алу мүшелері жайлы не білесің?- Олар қандай қызмет атқарады?- Қоршаған орта мен денсаулық арасындағы байланыс туралы айт.

    Тапсырма 4. «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

    Оқушылар дөңгеленіп отырып өз ойларын ортаға салып, ортаға түскен сұрақтарға жауапты дәлелдеп түсіндіреді. Әрбір дәлел балық ретінде аквариумға салынады.









    Дескриптор
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің ұқсастығын атайды.
  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктерін түсіндіреді.


  • Кері байланыс: «Бір сөзбен»
    Суреттер, кітап, карта,интербелсенді тақта, А4 қағазы, суреттер
    Сабақтың соңы5 мин

    «Хат» әдісі



    Менің бұл сабақтан алған білімім. Маған ұнағаны................................. Менің білгім келеді.........................



    Кітап, А4 қағазы, интербелсенді тақта

    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауБағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақтың мақсаты оқушылардың қажеттілігіне сай қойылған. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда тақырыпты тез ұғып жылдам жұмыс істейді. Тақырыпты ұғып алған оқушылар көмек қажет ететін оқушыларға көмек көрсетеді. Білім деңгейі жоғары оқушыларға Алтын балыққа арналған аквариум әдісі бойынша тапсырма беріледі. Бұл тапсырмада оқушы өз ойын қорытындылап омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерінің құрылысындағы ерекшеліктерді дәлелдейді.



    Сабақ барысында оқушыларды бағалау үшін, мен әртүрлі кері байланыс әдіс - тәсілдерді қолдандым. Олар: «Әлемді шарлау» , «Фото» , «Серпілген сауал», «Алтын балыққа арналған аквариум» әдістері.Сабақта сергіту жаттығуларын қолдану.Тербеледі ағаштар,Алдымнан жел еседі.Кіп-кішкентай бұтақтар,Биік болып өседі.Бөлме кабинеті желдетіледі. Бөлмеде тазалық ұсталады.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ