Тапсырма
1. «Әлемді шарлау»
әдісі.
2 әлем аялдамасында омыртқасыз
және омыртқалы жануарлар туралы мәтін беріледі. Мәтінді оқып, кесте
толтыру.
Омыртқалы
жануарлардың тыныс алу мүшелері
|
Омыртқасыз
жануарлардың тыныс алу мүшелері
|
|
|
Дескриптор
Кері
байланыс: «Өзін-өзі бағалау парағы»
арқылы бағалау

Тапсырма
2. «Фото»
әдісі
Әр топқа бірнеше жануардың
фотосы беріледі. Әр топ берілген жануардың тыныс алу мүшелерінің
ерекшеліктерін талдайды.

I
топ


II
топ



Дескриптор
Кері
байланыс: «Тазалық»
ойыны
• Оқушыларға бір парақ беріледі.
Онда мыналар
салынған: 1.Чемодан
(суреті)
2. Қоқыс жәшігі
(суреті)

3 . Еттартқыш
(суреті)
Тапсырма
3. «Серпілген сауал»
әдісі.
-Тыныс алу мүшелері жайлы не
білесің?
- Олар қандай қызмет
атқарады?
- Қоршаған орта мен денсаулық
арасындағы байланыс туралы айт.
Тапсырма 4.
«Алтын балыққа арналған
аквариум» әдісі
Оқушылар дөңгеленіп отырып өз
ойларын ортаға салып, ортаға түскен сұрақтарға жауапты дәлелдеп
түсіндіреді. Әрбір дәлел балық ретінде аквариумға
салынады.

Дескриптор
Кері
байланыс: «Бір
сөзбен»
|
Суреттер, кітап,
карта,интербелсенді тақта, А4 қағазы,
суреттер
|