Сабақтың
басы
І. Ұйымдастыру
кезеңі
8
мин
Үй тапсырмасын
тексеру
2
мин
Сабақтың
ортасы
10
мин
5
мин
5
мин
8
мин
Сабақтың
соңы
5
мин
2
мин
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Сыныпта жағымды
психологиялық орта орнату.
Көңіл күйлерін
смайлик арқылы білу.
Венн диаграммасы
арқылы үй жұмысын тексеру
Фотосинтез Тыныс
алу
кезінде
кезінде
Дискриптор:
-Фотосинтез кезінде
жүретін процестерді біледі;
-Тыныс алу кезіндегі
процестерді біледі;
- Фотосинтез бен
тыныс алу процестерін салыстыра
алады.
«Миға
шабуыл» берілген суреттер бойынша ой
қозғау.
Бүгінгі өтетін
тақырыбымыз қандай?
Омыртқалы ағзалар
мен омыртқасыз ағзалардың айырмашылығы
неде?
Жаңа
сабақ.
Prezi.com
Тапсырма№1
https://joyteka.com/100323788
Тапсырма
№2
Тыныс алу
типтеріне қарай жануарларды
жаз.
Plickers.com
Рефлексия
Сабақты
қорытындылау
Үйге тапсырма: § 26,
оқу
|
Көңіл күйлерін
смайлик арқылы білдіру.
Венн диаграммасы
арқылы фотосинтез кезіндегі процесс пен тыныс алу кезіндегі
процесті салыстырады.
Дайын берілген
жауаптармен оқушылар өз жауаптарын тексеріп өздеерін
бағалайды.
Үш топқа
бөлінеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
Сабаққа мақсат
қояды.
Оқушылар жеке жұмыс
жасайды, тапсырманы
орындайды.
https://joyteka.com/100323788
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды.
Оқушылар жұппен
жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша омыртқалылар мен
омыртқасыздардың тыныс алу жүйесін
салыстырады.
Сабақ бойынша кері
байланыс жасайды.
|
Смайликтер
арқылы
Қалыптастырушы
бағалау:
Өзін өзі
бағалау.
Ауызша уәж
тудыру
Бағалау: «2
жұлдыз - 1ұсыныс»
арқылы.
Бағалау
«Бас бармақ» әдісі
арқылы
Жапондық бағалау
әдісі бойынша бағалау
«Кері
байланыс»
Тир
|
Смайликтер
Үлестірме
Интербелсенді
тақта
Бағалау
кестесі
Бағалау
парағы
Интербелсенді
тақта
https://youtu.be/4LxjFpbY41I
Оқулық,
қосымша
мәліметтер.
Кесте
Дұрыс
жауап
Үлестірме
қағаздар
Суреттер
Стикерлер
|