Материалдар / Она умримиз гули, умримиз қўшиғи
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Она умримиз гули, умримиз қўшиғи

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопед сабағына қатысатын тұтықпасы бар оқушыға арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
79
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Фан номи:


Педагогнинг исми - шарфи:


Куни:


Синфи:

Қатнашганлар сони: Қатнашмаганлар сони:

Дарснинг мавзуси:

Она умримиз гули, умримиз қўшиғи

Ушбу дарсда эришиладиган мақсадлар

  1. Гаплашаётгандаги хаяжонни йўқотиш, тўхтаб қолишликни бартараф қилиш

  2. Она хақида қўшиқ ўргатиш

  3. Товушларни сўзда машқ қилиш

Дарс режаси:

Дарс вақ

Педагогнинг ҳаракати

Ўқувчининг харакати

Баҳолаш

Ресурслар

Боши

Ўқувчилар билан саломлашиш. Кайфиятни кўтариб олиш


Уй вазифасини ёд олиш.

Хой улоқчам улоқчам

Тез кел шалпанг қулоқчам

Ўт келтирдим еб олинг

Тезроқ семира қолинг.


Нафас олиш машқлари

  1. Бир нафасда тўғри ва тескари санаш

  2. Юлдузларни учирамиз

  3. Лаб ва қўллар ўртоқ

  4. Тўрт томонга қараб нафас олиш

  5. Насос машқи

  6. Шар билан идишларни йиғамиз

Дескриптор: Саломлашишади

Шеърни ёд олади

1.Бурундан нафас олиб 10 гача тўғра ва тескари санайда

2.Бурундан нафас олиб юлдузларга пуфлаб учиради

3. Лаб олдинга чўзилиб қўллар очилиб ёпилади

4.Тепа паст ўнг чап га қараб бурундан нафас олади

5.Нафасни пуфлаб чиқаради

6. Шарни пуфлаб стаканларни бир бирига киргазади



Баҳолаш. Смайлик










Юлдузлар

Ўртаси

Артикуляцияли машқлар

  1. От чопиб келяпти

  2. Тил учини жазолаш

  3. Соат ва лунж

  4. Сақич

  5. Мураббо

  6. Соат “чап ўнг”

  7. Арғимчоқ “Тепа ва паст”

  8. Соат ва арғимчоқ

  9. Гул хиди

  10. Қўлларни иситамиз

Вибрация

  1. От пишқиради

  2. Шарни ёринг

Ритмика

  1. Харфларни атанг

  2. Бир нафасда 3та харф

Бугунги мавзуйимиз “Она умримиз гули, умримиз қўшиғи”

Она бу ким?


Онамизга атаб қўшиқ ўрганамиз

Нон ёпганда менинг ойим”

Нон ёпганда менинг ойим ,

Ширин кулча ёпар дойим.

Кулча жуда маззали

Седанали жиззали ,

Еган сарим егим келар

Рахмат ойи дегим келар

1.Тилни танглайга уради

2.Тил учини тепа тишига уради

3.Лаблар олдинга орқага, соат товушини чиқаради

4. 4 та сақич чайнагандек оғизни қимирлатади

5.Тилларни тепага кўтариб мураббо ялайди

6.Тил лабнинг чап ва ўнг тарафига бориб келади

7.Тиллар тепа ва пастга

8. Тил тепа ва пастга ўнг ва чапга

9. Гулларни хидлаб нафас олади

10.Қўлга пуфлаб кафтларни иситади


1.Бурундан нафас олиб лабларга вибрация бериб пишқиради

2.Шарни пуфлаб 15 гача санагунча ёради


1.Қоғозда кўрсатилган харфлар изидан фойдаланиб бир нафасда айтади А,И,У,О

2.Бир нафасда камида 5 марта Я Ё Ю харфларини айтади


Она хақида ўз тушунчасини етказади



Шеърнинг сўзларини аниқ ва равон айтишни машқ қилиш


Видео лавҳа орқали қўшиқни куйлайди





Смайлик












Смайлик














Суратлар, юлдузча, ойна, гуллар











Шар, харфлар













Якуни


Қайта боғланиш

DrawObject1

Дарс ёққан ёқмаганини эмоция орқали кўрсатиш

Смайлик



Қўшимча ахборот

Саралаш – ўқувчиларга кўпроқ қандай қўллов кўрсатишни режалайсиз?

Баҳолаш – ўқувчиларнинг материални ўзлаштириш даражасини қандай текширишни режалайсиз?

Техника хавфсизлиги ва меҳнатни муҳофаза қоидалари:

Ўқувчилар: Шеърни ёд олиб, қўшиқни айта олади


«Синквейн» қайта боғланиш усули

Смайликлар билан бахолаш


Техника хавфсизлик қоидаларига риоя қилишни билади;


Дарс бўйича рефлексия:


1. Дарснинг ўқув мақсадлари тўғри танланганми?

2. Ўқувчиларнинг ҳаммаси таълимий мақсадга эришдими?

3. Эришмаса, нима учун?


4. Дарсда саралаш тўғри ташкиллаштирилдими?


5. Дарс этапларининг давомийлиги сақландими?


6. Дарс режасидан четга чиқишлар бўлди? Нима учун?

Қуйидаги бўш ўринга дарс ҳақидаги фикрингизни ёзинг. Дарсингизнинг мавзусига мос келадиган саволларга жавоб беринг..

1.


2.



3.


4.


5.


6.




Текширилди:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!