Материалдар / Өндірістік қалдықтар 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өндірістік қалдықтар 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өндірістік қалдықтар ҚМЖ 10 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
516
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 9-бөлім. Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар. Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі, Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы (үзінді)

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Өндірістік қалдықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.2.1.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану;

10.2.4.1 мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтау, оған түсініктеме беру

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден күрделі сөздердің жасалу жолын анықтайды, ауызша мәтін құрауда орынды қолдана алады;

мәтіндегі бөлімдердің, абзацтардың орналасу тәртібін, ақпараттың тақырыппен байланысын анықтайды, оған түсініктеме береді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Өзіңе тілегенді өзгелерге тіле» (Оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне жылы лебіздерін белдіре тұрып мұғалім алдын ала дайындаған әр түрлі түстегі жүрекшелердің тілектерін бір біріне оқып сыйлау арқылы топқа бөлінеді)

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







«Бас бармақ»

Слайд



Түрлі- түсті жүрекшелер

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.






Айтылым

тапсырма

Жеке жұмыс

Мұғалім бағыт бағдар береді. Қосымша ақпарат көздерінен тың мәліметтер алуға көмектеседі.


Айтылым.

1-тапсырма

Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі

Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды





Жазылым

2- тапсырма

Жұптық жұмыс









Тыңдалым Айтылым

3-тапсырма

Жеке жұмыс









5-тапсырма

Оқылым

Топтық жұмыс














Тілдік бағдар

Айтылым

Жеке жұмыс






4-тапсырма

Жазылым



тапсырма

Ойтаразы

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Өндірістік- производственный

Сарапшы-эксперт

Шіру-гниение

Кему-уменьшаться

Айтылым Ойтүрткі

Айтылым

Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендір

Тұрмыс қалдықтары

Өнімдер

Тұрмыста қолданылған

Қоқыс

Жарамсыз

Қалдықтар

өндірістік

өңдейді

Жазылым

Әр жолдағы сөздерден бір сөйлем құра.

Пікірталас- диалог құрыңыздар

Айтылым

Аудиомәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер.

1.Тыңдаған мәтін не туралы?

2.Д.И.Менделеев «қалдық болмайды» дегенде нені меңзеген?

3.Ғалым қандай қолданылмаған затты пайдалы затқа айналдыпуға болатынын айтады?

Оқылым

Мәтінді түсініп оқы.

«Қалдықтарды өңдеп, шикізат ретінде пайдаланса, көптеген пробелма шешіледі» деген тақырыпта пікірталас ұйымдастырыңыздар.

Айтылым

Жазылым

Меңгеріле байланысқан сөздерді тауып, үлгі бойынша талда.

Жазылым

«Шығу парағы»





«Смайликтер»








Дескриптор:

- суреттер арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.

- тақырып туралы өз білімдерімен бөліседі. Ол жөнінде не айтар едіңіз?.

- суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты белгіленеді

Қалыптастырушы бағалау. Бағалау: «Өзін өзі бағалау» парағы








Дескриптор

3 балл

-Салыстырады

-Топтастырады


«Бағдаршам»




































Дескриптор:

 

- берілген сөздер мен  тіркестердің қайсысына көптік жалғауы жалғанады, қайсысына жалғанбайды екеін анықтайды.

 Қалыптастырушы бағалау:  Бағалау:

«Бас бармақ»

 


Оқулық



сөздік

слайд

























Слайд

Оқулық















Оқулық


слайд








Үлестірмелі таратпалар
















Суреттер топтамасы





Қима қағаздар

Сабақтың соңы


Үй тапсырмасын беру : Қосымша ақпарат көздерінен тың мәлімет

6- тапсырма



Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Рефлексия «Төрт сөйлем» әдісі

-Пікір:-Дәлел: -Мысал:-Қорытынды:


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!