Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өндіруші өнеркәсіптер мен қоршаған орта 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
ШҚО Білім басқармасы Күршім ауданы білім бөлімінің «Шоқан Уәлиханов атындағы Сарыөлең орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Өндіруші өнеркәсіптер мен қоршаған орта
Бөлім: |
6.2 А Бөлім Заттар және материалдар |
||||||
Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты |
Қособаев Қымбат Мұратұлы |
||||||
Күні: |
22.12.2022 |
||||||
Сынып: |
6 |
Қатыспағандар саны: |
Қатысқандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Өндіруші өнеркәсіптер мен қоршаған орта |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.3.5 пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделуінің қоршаған ортаға әсерін түсіндіру |
||||||
Сабақ мақсаты |
Пайдалы қазбалардың өндірілу жолдары мен өнделуінің қоршаған ортаға әсерін түсіндіру, қоршаған ортаны қорғау шаралары мен жасыл экономикаға көшу жолдарын қарастыру. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың басы 0-2минут
2-5 минут
5-8 минут
8-15 минут Сабақтың ортасы 15-23 минут 23- 26минут
26- 34минут Сабақтың соңы 34- 40минут
40- 44 минут
44- 45минут
|
Оқушыларды түгендеу, күнді көрсету. Пазл әдісі арқылы шағын топқа топтастыру
Үй тапсырмасын тексеру Интервью ретінде авторға сұрақ әдісі арқылы, оқушыларды тақтаға шығарады. Пазлдағы суретпен ой қозғап, жаңа сабақты бастау. 1-сурет: Өндіруші өнеркәсіп 1-топ 2-сурет: Қоршаған орта 2- топ Бағалау парағын тарату, бағалау жолын түсіндіру. Жаңа сабақ жайлы мәлімет береді, түсіндіреді сабақ мақсатымен таныстырады. Маңызды ақпаратты дәптерге түртіп алуды айтады 1-тапсырма: Оқулық мәтінін, үлестірме материалды, қосымша материалдарды, интернет желісін,пайдаланып рөлдік ойын ойнаңдар. Сергіту сәті Кинофильм Жарнамасы 2-тапсырма: Үлестірме материалдар және қосымша материалдар арқылы полиэтилен пакеттің және экопакеттің зиянын, пайдасын айтыңдар. Топ аты өзара ауысады Жер-ана клип көрсетеді. Печ-куча әдісі арқылы 1.Қоршаған ортаны қорғау үшін не істейміз? 2.Жасыл экономика бізге қажет пе? 3.Қоршаған ортаны қорғау үшін қандай әрекет жасадың? 4.Пайдалы қазбаларды өндіру, өңдеу, планетамызға қауіп төндіре ме? Қандай? Ашық микрофон әдісі арқылы рефлекция жүргізеді.Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін микрафонмен жеткізуді сұрайды. Әртүрлі әріптер таратады. Бағалау парағын жинап алады.Бағалайды Үй тапсырмасы Жасыл экономика Эссе жазу |
Оқушының әрекеті Пазлды алады,топқа топтасады. Пазлдағы жасырынған суреттерді сәкестендіру арқылы топ болып отырады. Бір оқушы тақтаға шығады,оқушылар сұрақ қояды.
Тосыннан туындаған, жаңа мәселе туралы сұраққа жауап береді.Бағалау парағымен танысады
Жаңа мәліметті тыңдайды, визуалды түрде ақпарат қабылдайды,сақтайды,маңыздыларын дәптерге түртіп алады. Тапсырманы түсініп алып,қосымша материалдар, үлестірме материалдар және интернет желісі арқылы орындайды. Кинофильм жарнамасын көреді. Сабаққа көңіл-күйі артады Тапсырманы түсініп алып, қосымша материалдар, үлестірме материалдар арқылы орындайды. Клип тамашалайды.Оқушылар мұғаліммен бірге шеңбер болып орындыққа отырады. Бетпе-бет сұрақ жауап алмасады. Ашық микрофон әдісі арқылы рефлекция береді. Жаңа сабақ бойынша көңіл-күйлері әсерін айтады. Әріптерді алып I love you Earth сөзін шығарып көрсетеді. Бағалау парағын өткізеді.
Үй тапсырмасын жазып алу |
Мұғалім шағын топқа оқушылардың топтасуын бақылайды, ұйымдастырады.
Өзара бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің фармативті бағалауы
Өзара бағалау Мұғалімнің фармативті бағалауы
Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің фармативті бағалауы
Өзара бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің фармативті бағалауы
Өзара бағалау Өзін-өзі бағалау. Жарнамалау арқылы бағалайды. Мұғалімнің фармативті бағалауы
Өзара бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің фармативті бағалауы
Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің фармативті бағалауы
Мұғалімнің фармативті бағалауы
Үй тапсырмасын береді |
Оқулық, Жұмыс дәптері. Пазл суреттер Оқулық, Жұмыс дәптері. Бағалау парағы, оқулық, пазл сурет. Оқулық видео ролик және Планета Земля қосымшасы арқылы https://earth.google.com/ web/@46.8513984,38.7079963,34.97478522a,695.17961478d,35y,0h,0t,0r Үлестірме материалдар,қосымша материалдар, интернет желісі 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |