Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ондық бөлшектер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісі орынбасары:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру. |
Мектеп: Т. Рысқұлов мектеп- лицейі |
||
Күні: 23.01.2018ж |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып:5г |
Мұғалім: Абитаева Н |
||
Сабақ тақырыбы |
Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру және жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.1.14 ондық бөлшек түрінде жазылған сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және 1,30; 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру; |
||
Сабақ мақсаттары |
Үтірден кейінгі разряд бірліктерін атауларын еске түсіру. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру дағдыларын арттыру |
||
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар Үтірден кейінгі разряд бірліктерін қайталайды Оқушылардың басым бөлігі жай бөлшекті ондық бөлшекке,ондық бөлшекті жай бөлшекті мысал келтіреді. Кейбір оқушылар: жай бөлшекті ондық бөлшекке,ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады |
||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсат - пәндік лексиканы, терминологияны, символиканы сауатты қолданады. Пәнге тән лексика мен терминология: Ондық бөлшектер Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ондық бөлшектерді оқу үшін ... Ондық бөлшектерді жазу ... |
||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық, бірлік, бір-бірін құрметтеу |
||
Пәнаралық байланыстар |
жаратылыстану |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, проектор |
||
Бастапқы білім |
Ондық бөлшек туралы ұғым |
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен сәлемдесемін; оқушылардың сабаққа дайындығын тексеремін, |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың мақсатын анықтау 5 мин 7 мин 3 мин 5 мин 5-мин 10 мин |
Оқушыларды кеспе қағаздар арқылы төрт топқа бөлемін. 1-топ Дұрыс бөлшектер 2-топ Бұрыс бөлщектер 3-топ Ондық бөлшектер 4-топ Жай бөлшектер Үй тапсырмасы Зейіндерін сабаққа аудару; өткен сабақты еске түсіру «Кім жылдам» әдісімен үй тапсырмасын тексеру.
ондық бөлшегін аралас санға айналдырып,бөлшек түрінде жазыңдар. 1-тапсырма«Фрайер »әдісі бойынша әрбір топ ,топ тақырыптарын қорғайды 2-тапсырма Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар:
Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар:
Дескриптор - Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазалады; - бүтін бөлігін ажыратады; - бөлшек бөлігін ажыратады Сергіту сәті!
«Мен қандаймын?...» психологиялық ойынын өткізу.
– Сіз лидерсіз. Әрқашан белсендісіз.
– Сіз жұмыс істегенді, оқып үйренгенді ұнатасыз.
– Үнемі көтеріңкі көңіл-күйде жүресіз.
– Сіз креативті жансыз. Идеяңыз, фантазияңыз және энергияңыз мол.
– Сіз өте мейірімді жансыз. Жүрегіңіз жақсылық пен мейірімге толы.
«Cерпілген сауал », Өткенді қайталау сұрақтарына жауап алу ондық бөлшектердің дұрыс жазылуын көрсет 0 бүтін жүзден 5 0,5 - 0,05 – 0,005 – б) 40 бүтін мыңнан 9 4,009 - 40,09 - 40,009 – в) 3 бүтін он мыңнан 17 3,1700 - 3, 0170 - 3,0017 - Есептер шығару: 1-топ
3-топ
Оқулықпен жұмыс. Есеп № 740,741
|
Оқулық
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқулық
Кеспе қағаздар
Смайликтер
Стикерлер
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5-минут |
Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Б ұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. Үйге тапсырма: №742 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топтық жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында тапсырманы орындау жолдарын бақылап үйренеді. |
Оқушыларды сұрақтар қою арқылы бағалаймын. Бағалау критерийі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. |
Партады дұрыс отыру,денені тік ұстау ережелерін айтамын |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2:
|
Топ жұмысын бағалау кестесі
Топ мүшелері |
Өз идеяларымды ұсындым |
Жолдастарымды топ жұмысына ұйымдастырдым |
Идеялардың дербестігі |
Сұрақ қою |
Сұрақтарға жауап бердім |
Белсенді тыңдады |
Жалпы балл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топ жұмысын бағалау кестесі
Топ мүшелері |
Өз идеяларымды ұсындым |
Жолдастарымды топ жұмысына ұйымдастырдым |
Идеялардың дербестігі |
Сұрақ қою |
Сұрақтарға жауап бердім |
Белсенді тыңдады |
Жалпы балл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топ жұмысын бағалау кестесі
Топ мүшелері |
Өз идеяларымды ұсындым |
Жолдастарымды топ жұмысына ұйымдастырдым |
Идеялардың дербестігі |
Сұрақ қою |
Сұрақтарға жауап бердім |
Белсенді тыңдады |
Жалпы балл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топ жұмысын бағалау кестесі
Топ мүшелері |
Өз идеяларымды ұсындым |
Жолдастарымды топ жұмысына ұйымдастырдым |
Идеялардың дербестігі |
Сұрақ қою |
Сұрақтарға жауап бердім |
Белсенді тыңдады |
Жалпы балл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар:
1,7 |
= |
|
0,37 |
|
|
5,03 |
|
|
0,103 |
|
2. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар:
1,7 |
= |
|
2,32 |
|
|
1,817 |
|
|
0,2 |
|
3.Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар:
1,7 |
= |
|
0,37 |
|
|
5,03 |
|
|
0,103 |
|
4. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар:
1,7 |
= |
|
2,32 |
|
|
1,817 |
|
|
0,2 |
|
0 бүтін жүзден 5
0,5 - 0,05 – 0,005 –
б) 40 бүтін мыңнан 9
4,009 - 40,09 - 40,009 –
в) 3 бүтін он мыңнан 17
3,1700 - 3, 0170 - 3,0017 -
0 бүтін жүзден 5
0,5 - 0,05 – 0,005 –
б) 40 бүтін мыңнан 9
4,009 - 40,09 - 40,009 –
в) 3 бүтін он мыңнан 17
3,1700 - 3, 0170 - 3,0017 -
0 бүтін жүзден 5
0,5 - 0,05 – 0,005 –
б) 40 бүтін мыңнан 9
4,009 - 40,09 - 40,009 –
в) 3 бүтін он мыңнан 17
3,1700 - 3, 0170 - 3,0017 -
0 бүтін жүзден 5
0,5 - 0,05 – 0,005 –
б) 40 бүтін мыңнан 9
4,009 - 40,09 - 40,009 –
в) 3 бүтін он мыңнан 17
3,1700 - 3, 0170 - 3,0017 -