Материалдар / Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымның атауы

92


Сабақ тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Бөлім

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты

Расулметова М.А

Күні

06.02.2025ж

Сынып 5 «А»

Қатысқандар саны

қатыспағандар саны


Сабақ негізделген оқу мақсаты


5.1.2.27

ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Оқу нәтижелері

ондық бөлшектерді азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру. 

Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау;

Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту.;

Есеп шығару барысында кездескен қиындықтарды шеше білуге үйрету...

Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады.

Құндылығы

отбасында және мектепте қажетті жұмыстарды жүйелі, ретті және сапалы орындау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

  1. Ұйымдастыру

Атмасфералық жағдайды қалыптастыру.

Сыныпта атмосфералық ахуал орнату. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау.


Сабақ мақсатымен таныстыру. 


Амандасады, сабаққа

дайындалады.




Оқулықты оқып танысып шығады.

Тірек сөздермен танысып,мысалдарды өз дәптерлеріне жазып алады.



ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Ортасы 30 минут

1-тапсырма

1.Азайтуды орында:

1)22,895-5,678

2) 6,07-3,4

3) 20,02-9,253

4) 7,1-0,1234

2 тапсырма

Өрнектің мәнін табыңдар:

  1. 3,5 – (a + b), мұндағы a = 2,25, b= 0,71;

  2. a – 2,17 +b, мұндағы a =2,76, b=3,44;

  3. 15,615 + (a + b), мұндағы a = 6,157, b=2,542;


3 тапсырма

Тендеуді шеш


4 Теңдеуді шешіңдер:

  1. x-2,6124 = 3,251 + 2,125;

2) y- 1,26 = 6,24 + 3,2;

3) z – 105,3 = 21,7 + 025;














окулықпен жұмыс

642, №643 №644

Есептерді шығаруга нұсқаулық береді















Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1.Азайтуды орындаңдар.

1)22,895-5,678

2) 6,07-3,4

3) 20,02-9,253

4) 7,1-0,1234

2тапсырма

Өрнектің мәнін табады:

  1. 3,5 – (a + b), мұндағы a = 2,25, b= 0,71; 3,5-(2,25+0,71)=0,54

  2. a – 2,17 +b, мұндағы a =2,76, b=3,44; 2,76-2,17+3,44=4,03

  3. 15,615 + (a + b), мұндағы a = 6,157, b=2,542; 15,615+(6,157+2,542)=24,314


2 тапсырма

Тендеуді шеш


1 Теңдеуді шешіңдер:

x-2,6124 = 3,251 + 2,125;
x-2,6124 =5,376
x=5,376+2,6124
x=7,9884


  1. y- 1,26 = 6,24 + 3,2;

y- 1,26=9,44

y=9,44+1,26

y=10,7


3) z – 105,3 = 21,7 + 025;

z– 105,3 =46,7

z=46,7+105,3

z=152







Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады








Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады









Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады








ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Презентация Слайд







Интернет ресурстары





Аяқталуы

  1. Қортындылау

(Жинақтау+ бағалау)

  1. Үйге тапсырма

Ондық бөлшектерді калай қосады?

Ондық бөлшектерді калай азайтады?


643-644 аяктау






Сұрактарга жауап береді

Үй жұмысын жазып алу





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі