|
Білім беру ұйымның атауы |
№92 |
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
||
|
Бөлім |
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты |
Расулметова М.А |
||
|
Күні |
06.02.2025ж |
||
|
Сынып 5 «А» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||
|
Оқу нәтижелері |
ондық бөлшектерді азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру. |
||
|
Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау; Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту.; Есеп шығару барысында кездескен қиындықтарды шеше білуге үйрету... |
|||
|
Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады. |
|||
|
Құндылығы |
отбасында және мектепте қажетті жұмыстарды жүйелі, ретті және сапалы орындау |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басталуы
|
Атмасфералық жағдайды қалыптастыру. Сыныпта атмосфералық ахуал орнату. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Амандасады, сабаққа дайындалады. Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып,мысалдарды өз дәптерлеріне жазып алады. |
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Ортасы 30 минут |
1-тапсырма 1.Азайтуды орында: 1)22,895-5,678 2) 6,07-3,4 3) 20,02-9,253 4) 7,1-0,1234 №2 тапсырма Өрнектің мәнін табыңдар:
3 тапсырма Тендеуді шеш №4 Теңдеуді шешіңдер:
2) y- 1,26 = 6,24 + 3,2; 3) z – 105,3 = 21,7 + 025; окулықпен жұмыс №642, №643 №644 Есептерді шығаруга нұсқаулық береді
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Азайтуды орындаңдар. 1)22,895-5,678 2) 6,07-3,4 3) 20,02-9,253 4) 7,1-0,1234 №2тапсырма Өрнектің мәнін табады:
№2 тапсырма Тендеуді шеш №1 Теңдеуді шешіңдер:
x-2,6124 = 3,251 +
2,125;
y- 1,26=9,44 y=9,44+1,26 y=10,7 3) z – 105,3 = 21,7 + 025; z– 105,3 =46,7 z=46,7+105,3 z=152
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Презентация Слайд Интернет ресурстары |
|
|
|
|
|
|
|
Аяқталуы
(Жинақтау+ бағалау)
|
Ондық бөлшектерді калай қосады? Ондық бөлшектерді калай азайтады?
№643-644 аяктау
|
Сұрактарга жауап береді Үй жұмысын жазып алу |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
|
Білім беру ұйымның атауы |
№92 |
||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
||
|
Бөлім |
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты |
Расулметова М.А |
||
|
Күні |
06.02.2025ж |
||
|
Сынып 5 «А» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||
|
Оқу нәтижелері |
ондық бөлшектерді азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру. |
||
|
Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау; Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту.; Есеп шығару барысында кездескен қиындықтарды шеше білуге үйрету... |
|||
|
Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады. |
|||
|
Құндылығы |
отбасында және мектепте қажетті жұмыстарды жүйелі, ретті және сапалы орындау |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басталуы
|
Атмасфералық жағдайды қалыптастыру. Сыныпта атмосфералық ахуал орнату. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Амандасады, сабаққа дайындалады. Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып,мысалдарды өз дәптерлеріне жазып алады. |
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Ортасы 30 минут |
1-тапсырма 1.Азайтуды орында: 1)22,895-5,678 2) 6,07-3,4 3) 20,02-9,253 4) 7,1-0,1234 №2 тапсырма Өрнектің мәнін табыңдар:
3 тапсырма Тендеуді шеш №4 Теңдеуді шешіңдер:
2) y- 1,26 = 6,24 + 3,2; 3) z – 105,3 = 21,7 + 025; окулықпен жұмыс №642, №643 №644 Есептерді шығаруга нұсқаулық береді
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Азайтуды орындаңдар. 1)22,895-5,678 2) 6,07-3,4 3) 20,02-9,253 4) 7,1-0,1234 №2тапсырма Өрнектің мәнін табады:
№2 тапсырма Тендеуді шеш №1 Теңдеуді шешіңдер:
x-2,6124 = 3,251 +
2,125;
y- 1,26=9,44 y=9,44+1,26 y=10,7 3) z – 105,3 = 21,7 + 025; z– 105,3 =46,7 z=46,7+105,3 z=152
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. Презентация Слайд Интернет ресурстары |
|
|
|
|
|
|
|
Аяқталуы
(Жинақтау+ бағалау)
|
Ондық бөлшектерді калай қосады? Ондық бөлшектерді калай азайтады?
№643-644 аяктау
|
Сұрактарга жауап береді Үй жұмысын жазып алу |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















