Тақырыбы: сабақ 102
| Ондық бөлшектерді көбейту |
Күні, айы: | Мұғалімнің аты-жөні: Байбатшаева Маржан |
| Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5.1.2.28ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Ондық бөлшектерді көбейту ережесін пайдаланып, есептер шығару. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады
|
| Кейбір оқушылар:оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, ондық бөлшектерді көбейту бойынша біліктіліктерін дамыту |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.Ондық бөлектің натурал санмен және ондық бөлшекке көбейтілуіОндық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшектерді көбейткенде, көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиеттерін қалай қолданамыз?Жұмбақ.Бүтін менен бөлшекті, Үтірменен айырған. Әп-әдемі жазулар,Айтыңдаршы, қандай сан? Ондық бөлшек Еске түсірейік:
|
|
Сабақтың ортасы | (МК,Ұ) Ондық бөлшектерді көбейту үшін:үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындау керек;көбейткіштердің екеуінде неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек. 1-мысал.Түсіндіру. Ондық бөлшектерді үтірге назар аудармай, көбейтіп, 20496 санын аламыз. Көбейткіштердің екеуінде үтірден кейін барлығы үш цифр тұр. Сондықтан көбейтіндіде оң жақтан үш цифрды үтірмен ажырату керек. Сонда 20,496 шығады.7,32*2,8=20,496Егер көбейтіндідегі цифрлар үтірмен ажыратуға тиісті цифрлардан аз болса, онда көбейтіндінің сол жағына қажетінше нөлдерді жазу керек.І-топ ІІ-топ ІІІ-топ7,22•0,08=0,5776 1) 0,91•0,2=0,182 1) 3,52•0,1=0,3520,61•0,023=0,01403 2) 0,14•0,25=0,035 2)16,03•0,6=9,6180,25•1,32=0,33 3)0,6•0,08=0,048 3)36,11•0,5=18,055 9,53•0,1=0,953 1)89,4•0,01=0,894 1)3,2•0,1=0,324,8•0,01=0,048 2)637,1•0,001=0,6371 2)4,79•0,01=0,0479 37•15=5553,7•1,5=5,55 1)0,37•1,5=0,555 1)0,37•0,15=0,0555 (салыстырыңдар)3,52•0,5 * 3,52 1)12,8•0,7 * 12,8 1)7,25•0,14 * 7,25 (2 дәрежеле) а=0,1 1) а=0,2 1) а=0,3
|
Оқулық
Аудидиск:1.7.1; 1.7.3;
№1жұмыс дәптері
Қосымша тапсырма:1.7
|
Сабақтың соңы | Жаңа материалды пысықтау. өшіп қалған үтірлерді қой: 4,8*10=48; 0,1*308=30,8; 9,45*100=945; 53*0,1=0,53 12*0,01=0,12..Тестік тапсырма.1.Ондық бөлшектерді көбейт 0,7•0,3; А)2,1 В) 0,21 С)2,01 2. Есепте 5,6•1,2; А)6,72 В)67,2 С)6723. Ондық бөлшектерді көбейт:4,5•0,2 А) 0,9 В)0,09 С)94.Азайтуды орында 15,3-0,3; А)5 В)15 С) 105.Есептеңдер 4-2,6; А)2,6 В)1,4 С)6,66.Есепте 0,8•4,6; А)3,68 В)36,8 С)0,3687.Есептеңдер 0,6·8; А)4,8 В)0,48 С)4,088.Көбейтуді орында 0,08·400; А)0,32 В)3,2 С)329.Ондық бөлшектерді көбейт 5,6·0,1; А)56 В) 0,56 С)5,610. Есепте 4,79·100; А)0,0479 В)0,479 С)479
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды
|
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |