Материалдар / ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ

ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ

Материал туралы қысқаша түсінік
ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
38
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Мектеп:


Уақыты

Сабақ:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны: 5

Қатыспағандар саны: 5

Сабақтың тақырыбы

ОНДЫҚ бөлшектерді көбейту

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.28

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар ондық бөлшектерді көбейту ережелерін білу;

Басым бөлігі: ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейткенде ондық таңбаларын үтірмен жылжыта алу;

Кейбір оқушылар: Күрделі есептерді шығара алады

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

        • Ондық бөлшектерді көбейтудің алгоритмін біледі;

  • Ондық бөлшектерді көбейте алады;

Тілдік мақсаттар

Есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға еркін жеткізе алады, қорытынды жасайды.

Құндылықтарға баулу

Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыстар

Информатика

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта,слайд т.б.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту;

Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000... сандарына көбейту;

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин










Білу. Түсіну

(5 мин)



Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Үй жұмысын тексеру.

(Интерактивті тақтадағы есептердің жауаптары бойынша бағалау)



«Миға шабуыл» сементикалық картадағы тапсырмаларды орындайды (Әр топқа жеке карточкалар таратылады. Орындап болған соң, тақтада жауабы көрсетіледі,дұрыс жауаптары арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады)


Интерактивті тақта
















Сабақтың ортасы


Қолдану

(10 мин)

















































Талдау

(7 мин)







Сергіту сәті

«Ұшқыр ой»

(5 мин)













Жинақтау

(6 мин)

  1. Жаңа тақырып туралы түсініктерін толықтыру үшін видео ролик көрсетіледі


Логикалық тапсырма (жұптық тапсырма)

Ж:13 Ж:26



«Прямоугольник 1

1,3·1,6 2,7·5,3

18,2·6,1 18,2·6,1

1,28·4,9 29,1·4,5

0,09·6,2 11,07·0,63

10,2·4,6 24,6·4,6

9,05·2,3 10,3·3,5








Орнымды тап» әдісі бойынша әр оқушыға жеке тапсырмалар беріледі









Скругленный прямоугольник 1

Дескриптор:

  • Көбейтуді орындайды

  • Ондық бөлшектерді көбейту ережесін қолданады

  • Жауабын дұрыс жазады











Смайлік әдісі арқылы бағаланады



Деңгейлік тапсырмалар /жеке жұмыс/

Объект 1

  1. 6,24·2,45=

  2. 12,45·0,12=

  3. 10,2·0,55=

  4. 245,02·0,12=


«I-деңгей»









«Подзаголовок 1

  1. x :5,8=365

  2. x :0,22=4,9

  3. 85,6·(20,2-18,51)=

  4. (11,12+32,68) ·17,9-95,02=


II-деңгей»







Скругленный прямоугольник 2

Дескриптор:

  • Көбейтуді немесе қосу азайтуды орындайды

  • Ондық бөлшектерді көбейту немесе қосу азайту ережесін қолданады

  • Жауабын дұрыс жазады












«III-деңгей»

Подзаголовок 3

  1. 0,53=

2) Екі волесипедші қалаға бірдей уақытта

шықты.Бірінші волесипедші 16,5км/сағ жылдамдықпен жүреді.Екінші волесипедші біріншіден 3,003 км/сағ есе артық жүрсе, екінші волесипедшінің жылдамдығын табыңдар?













Скругленный прямоугольник 3

Дескриптор:

  • Ондық бөлшектерді көбейтуді орындайды

  • Жауабын дұрыс жазады










Қалыптастырушы бағалау:


Видео сабақ




Үлестірме №1
























Смайлик

слайд














Үлестірме









слайд








Интерактивті тақта

Сабақтың соңы

Келесі тапсырма:




(2 мин)







Бағалау

(2 мин)


Үй жұмысы

1374 (6,7,8,9), 1377,1379, 1380



Кері байланыс. «Жетістік» баспалдағы. Әр топқа стикер таратылады. Оқушылар стикерлерді тақтада тұрған кері байланысқа жабыстырады.

.







Стикер









Түрлі-түсті қағаз

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Оқушылар тақырыптың толық меңгергенін білу үшін тақырыпқа сәйкес стратегиялар таңдап алдым. Қабілеті жоғары оқушыға деңгейі бойынша жеке логикалық тапсырма берілді.

Табыс крийтерийлері арқылы топтық, жұптық, жеке «семантикалық карта» тапсырмаларын орындау барысында жетондардың түстеріне сәйкес білімдерінің деңгейін білемін.

Қимыл жаттығуын жасату, себебі топқа бөлініп отырған кезде оқушының бел омыртқасына зиян келмей қимылда болуы.






Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың барлығы тапсырмамен қамтылуы

2: Қабілеті жоғары оқушыны анықтау

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:--------------

2:--------------

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ