Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе белгілеу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе белгілеу

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтың аты-жөні

Мылтықбай Асылзат Ғалымжанқызы

Күні:

28.01.25

Сынып: 5 Ә



Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу

Осы сабақта қойылатын оқу мақсаттары

5.5.2.4 ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;

Сабақ мақсаты

Білім алушылар ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеумен танысады


Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады.


Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Педагогтің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру кезеңі.

-Саламатсыздар ма!

Ал, қанекей, балалар,
Бері қарай қарайық.
Қажет құрал, кітапты,
Алдымызға алайық

Бүгін бізде ерекше сабақ, сабағымызға қонақтар қатысып отыр, барымызша сабаққа белсене қатысайық

Топқа түрлі түсті асықтар арқылы бөлініп аламыз.

Үй тапсырмасын дәптерімізді алмастыру арқылы тексеріп алайық.

-Жақында жаңа үлкен тақырыпты бастаған болатынбыз. Ол қандай тақырып еді?

Олай болса Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру тақырыбын еске түсіріп алайық,сосын ары қарай жалғастырамыз.

Жалпы сыныппен жұмыс. «Миға шабуыл»

Learning apps платформасымен.

Бүгінгі күнді дәптерге жазайық,бүгін балалар,қоғам қайраткері,публицист,аудармашы Ахмет Байтұрсынұлының туған күні

Бүгінгі тақырыбымыз : Ондық бөлшектерді координаталалық сәуледе салу

Сабағымыздың мақсаты: ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу



Сызғыштың көмегімен жаңа тақырыпты ашу,сандарды белгілеу

«Фототүсінік» суретке қарап,тақырып мазмұнын ашу,координаталық сәуледе ондық бөлшектердің орналасуын түсіну


Прямоугольник 1

Жай бөлшектер сияқты ондық бөлшектер де координаталық сәуледе кескінделеді.

1-мысал. 2, 57 ондық бөлшегін координаталық сәуледе кескіндейік. Ол үшін:

1.         Координаталық сәуле бойына 2 санына сәйкес нүктені белгілейміз.

2.         Келесі бірлік кесіндіні тең он бөлікке бөліп, шыққан оннан бір бөлік бірлік кесіндінің 5 бөлігін алу керек;

3.         Келесі оннан бір бөлікті тағы да тең он бөлікке бөліп, шыққан жүзден бір бөлік бірлік кесіндінің 7 бөлігін алу керек. Сонда коордтнаталық сәуле бойында 2, 57 ондық бөлшегі кескінделеді.






Бір бірімен дәптерлерін алмасады.


Тақтаға кезек-кезек тез-тез оқушылар шығады

Тең өрнектерді тауып,тапсырманы орындайды











Дәптерлерін ашып, тақырыпты жазады.









Тақтада шыққан сызғышты талдаймыз,мысал ретінде ондық бөлшектерді сызғыш бойынан іздейміз






Мадақтау сөздері

БК: 1 балл






https://learningapps.org/view23560026















сызғыш

Сабақтың ортасы


1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс




Тақтаға кезек-кезек тез-тез оқушылар шығады.

Дескриптор:

- берілген нүктеге сәйкес келіп тұрған ондық бөлшекті табады.


БК: тақтаға шыққан, тақтадағы оқушының қатесін түзеген оқушы 1 балл




2-тапсырма. Топтық ізденіс тапсырмасы. «Балық аулау» әдісі.

3 мин уақыт.

Берілген бөтелкеден 1 сөз құрастырасыздар. Қатесіз болуы керек



Сандарды орналастыру арқылы олардың орындарын анықтайды және түсінеді


Біздің сынып керемет! деген мотивациялық сөйлем шығады



Әр топқа 1бөтелкеден беріп қоямын, ондық бөлшекті қолдарына ұстап судан іздейді. Топ болып жұмыс жасайды.


тапқан мәліметіндегі сөзді хормен оқиды.


Дескриптор:

-ондық бөлшекте жазылған тапсырманы табады.

-топ бірлесе координаталық сәулеге белгілейді;


БК: Ондық бөлшекті табады, біріге жұмыс жасайды 2 балл



Су тола бөтелке 3шт

Тапсырмалар жазылған қағаз қиындылары


А4 қағаз

3-тапсырма. Жұптық жұмыс

Тапсырма орындайды,тақтаға жазады


Нүктелерді координаталық түзуде кескіндеу

1.А(0,17)          2.А(0,64)        3. А(1,72)

В(0,23)             В(0,52)             В(1,45)

С(0,39)             С(0,43)            С(1,64)


A(2,3)                A(4,2)             A(0,3)

B(3,8)                B(3,7)              B(2,5)

C(0,9)                C(1,4)             C(3,6)




Жұптасып, ақылдасып, ондық бөлшекті координаталық сәулеге жазады, тақтамен өздерін тексереді


Дескриптор:

-жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады.

-табылған ондық бөлшекті координаталық сәулеге салады;







4-тапсырма. Жеке жұмыс. Мәтіндегі ондық бөлшектерді жазып және оларды орналастырып,тапсырманы орындау

Арақашықтық

Жалтыркөл ауылы мен Жібек жолы елді мекенінің арақашықтығы нөл бүтін оннан төрт километр,ал Астана қаласы мен Жібек жолы арасы екі бүтін оннан бес километр.

Жалтыркөл мен Астана қаласының арақашықтығы он бес бүтін оннан бір км болғанына қарамастан ,әрбір бір бүтін оннан бес сағат аралығында автобус жүріп отырады.Ал Жібек жолына әрбір нөл бүтін оннан бес сағат аралығында автобус жүріп отырады.

0,4 2,5 15,1 1,5 0,5

сөйлемді оқып, ондық бөлшек түрінде жазады, тақтамен өздерін тексереді






Дескриптор:

-ондық бөлшек түрінде жазады.



Оқушылардың сабақта өзін өзі бағалау бойынша алған ұпайларын көріп,сол бойынша балл қойып бағалау

Дк экраны






2мин

Сабақты қорытындылау.

-Балалар бүгін қандай тақырып өттік?

-Сабақтың қай сәті ұнады?

-Қай тапсырма қиын болды?

-Қай оқушы сабаққа белсене қатысты?

-Сабақ ұнады ма?


Үйге тапсырма: №


Кері байланыс.




Сұрақтарға жауап береді







Classroomscreen платформасындағы бағдаршам арқылы кері байланыс алу

https://superkid.online/task/e3c97151-3f2d-46dd-8d3a-812fd7850553/all








































Б (0,3) ң (1,9)

і (1,1)

з (1,7)

і (3,1)

д (1,9)

с (0,3)

ы (1,1)

ы (2,6)

н (1,7)

п (3,4)



к (0,3)

е (1,1)

р (1,7)

е (2,4)

м (2,9)

е (3,6)

т (4,0)







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі