Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 cынып бойынша Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу тақырыбына ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлімі

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Күні:

Мұғалімнің аты – жөні:

Сабақтың тақырыбы

Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.2.4 ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;


Сабақтың мақсаттары

Үтірден кейінгі разряд бірліктерін қайталайды.

Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сандарға мысалдар келтіре алады.

Бұрыс бөлшекті аралас санға, аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады.

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сұрақтар:

  1. Бөлімі 10, 100, 1000 және т.с.с жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады?

  2. Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады?

  3. Ондық бөлшектің, мысалы, 7,126 санының бөлшек бөлігініңразрядтарын атаңдар.

Ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай айналдырамыз?

Амандасады, жоқ оқушыларды айтады. Сабаққа әзірленеді.Тақтада үй жұмысы жауаптары көрсетіледі, оқушылар жұптасып, бір бірінің шығарған есептерін тексереді.Серпілген сауал арқылы өткенді қайталау сұрақатары бойынша ойларын жинақтап, жауап береді


«Стикердегі диалог» әдісімен үй тапсырмасын тексеру





Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады


Оқулық,

Математи

ка 5-сынып, 2-бөлім

А.Е.Әбіл

Қасымов Т.П.Кучер,

З.Ә.Жұма

ғұлова


Сабақтың ортасы



4. Сабақтың мақсатын анықтау Сабақтың мақсатымен және жетістік критерийімен таныстыру және талдау.

5. Жаңа сабақты меңгеру

Жұмыстың мақсаты:Ондық бөлшектерді салыстыру дағдысын қалыптастыру. Кездесетін қателіктерді жойып, күрделі есптер шығаруға ынталандыру. Бір-бірін бағалау арқылы өз ойларын батыл жеткізу. Қателесе отырып қате жою.


.

Сыныппен жұмыс.Ауызша орындалады. Оқулықтағы сурет бойынша нүктелердің координаталарын атаңдар.


Жеке жұмыс. 1-тапсырма

Бірлік кесінді 5 см-ге тең санды сәуле салыңдар және оның бойынан берілген нүктелерді белгілеңдер. A(0,4), B(0,8), C(1,3), D(1,7), E(2,1), F(2,5)



3-тапсырма.

  1. Кему ретімен:

Өсу ретімен:


Оқулықпен жұмыс №618-№619





Оқушының әрекеті: Бірігіп жұмыстануға қолайлы жағдай туғыза отырып, тапсырмаларды бірге талдап, бір-бірлеріне көмектесіп оқулықтағы есептерді шығару.








Жеке жұмыс


санды сәуле салып

A(0,4), B(0,8), C(1,3), D(1,7), E(2,1), F(2,5) нүктелерін белгілейді



2-тапсырма

Жұппен жұмыс.

3-тапсырма.

Бағалау критерийі:

- Ондық бөлшекті оқи алады;

- Ондық бөлшектерді салыстыра алады;

- Салыстыру нәтижесі бойынша өсу/кему ретімен жаза алады;

- Салыстыру нәтижесі бойынша ең үлкен/ең кіші ондық бөлшекті анықтай алады.


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады


Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазады және дурысын корсетеді.










Дескриптор: Жалпы - 3балл

-Сан түзуін салады

-Берілген сандардын кемінде 3-ін салады


- Берілген сандардын түгел салады








Ондық бөлшекті

Дескриптор: Жалпы - 2балл


Ондық бөлшекті бурыс жай бөлшек түрінде жазады және аралас санга айналдырады








ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.





ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.





Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

БББ


  1. Жеке тапсырмаларды орындауы

  2. Топ жұмысына белсене араласуы

Үй тапсырмасы №


  1. Тақырыпты өздігінен талдап, шешім шығара білуі

  2. Есеп шартын талдай алуы

(Берілгені, табу керек, шешуі, жауабы деген этаптарын толық анықтай алуы)

  1. Амалдарды орындау реті және орындалуын білуі


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Смайликтер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2024
384
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі