Оқушылардың қажеттіліктерін анықтау мақсатында
жекелей жұмыс беремін.
1-тапсырма.
Сұрақтарға жауап беріңіз:
а)971, 5042, 973, 980, 3401, 2600 сандарының
қайсысы 2,5,10 сандарына қалдықсыз бөлінеді?
ә)46*үш таңбалы санындағы жұлдызшаның орнына
қандай цифр қойғанда шыққан сан 2,5,10 сандарының әрқайсысына
қалдықсыз бөлінеді?
Дескриптор: Білім алушы
-2-ге бөлінетін сандарды теріп
жазады;
-5-ке
бөлінетін сандарды теріп жазады;
-10-ға бөлінетін сандарды теріп
жазады;
-бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып
жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қояды.
2-тапсырма.
Данияр бес бірдей ойыншық сатып алды. Егер сатушы
286 теңге төлеу керек десе, ол дұрыс есептеген бе? Жауабыңызды
түсіндіріңіз.
Дескриптор: Білім алушы
-санның 5-ке бөлінгіштік белгісін
қолданады;
-сатушы ойыншықтардың бағасын дұрыс немесе қате
есептегенін анықтайды
Оқушылардың өз ойларын ауызша айтқызу
мақсатында «Көршіңе айтып бер» әдісін қолданамын.
Оқулықпен жұмыс жасайды.
№171. 31, 42, 63, 415, 702, 1005, 1110 сандарының
арасынан 2, 5, 10 санына бөлінетін сандарды теріп
айтыңыз.
№177. 0, 2, 5 цифрларын қолданып бір мезетте
2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінетін барлық үштаңбалы сандарды
айтыңыз.
|