Материалдар / "Ондық бөлшектерді қосу, азайту" ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ондық бөлшектерді қосу, азайту" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ондық бөлшектерді қосу, азайту" ашық сабағымда оқытудың белсенді әдістерін қолдану көрсетілген. Жай бөлшектерді ондық бөлшектерге айналдыру, ондық бөлшектерді қосу, азайту алгоритмін қолдану есептерін шығаруда саралау жүргізіледі. Мәтінді есептерді құрастыруда жергілікті компонент қолданылған.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы :

5.3В Ондық бөлшек

тер және оларға амалдар қолдану

Мектеп : «Базылбек Ахметов атындағы орта мектеп» КММ


Күні: 7.02.2023

Мұғалімнің аты жөні: Нургазинова Д. А.

Сынып: 5 а

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақ тақырыбы

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Оқу мақсаттары

5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

Ондық бөлшектерді қосып, азайта алады

Оқушылардың көпшілігі

Жай бөлшекті ондық бөлшектерге айналдыра отырып, ондық бөлшектерді қосып, азайта алады

Оқушылардың кейбірі

Ондық бөлшектерді қосуға, азайтуға берілген есептердің, күрделі теңдеулердің шешімін таба алады


Бағалау критерийі

-Ондық бөлшектерді қосып, азайтуды орындайды, ережелерін біледі, түсінеді.

- Жай бөлшекті ондық бөлшектерге айналдыра отырып, ондық бөлшектерді қосады, азайтады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

бағалау

Сабақтың басы

4мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

- оқушылардың зейінін шоғырландыру;

- Оқушылармен бірге сабақтың/ оқытудың мақсаттарын анықтау;

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақтың соңынан күтілетіндерді анықтау;

Үй тапсырмасын тексеру

0,9+3,2=4,1 4,6+0,5=5,1

18+2,7= 20,7 4,7+16=20,7

10,3-8,17= 2,13 15,6-0,46=15,14

11-2,68= 8,32 21-3,59=17,41

4,1-2,754= 1,346 7,3-4,568=2,732

  1. Ондық бөлшек дегеніміз не

  2. Ондық бөлшектерді қосу, азайту алгоритмі

Сабаққа дайындық

-Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын тұжырымдайды



Әркім өз дәптерінен тексереді



-сұрақтарға жауап береді

Сабақ басында бағалау тәсілімен таныстыру

ҚБ: Қызыл,сары, жасыл стикерлер

4 мин

«Learning» бағдарламасы арқылы «миллион кімге бұйырады» тесттерін шығарту

Ондық бөлшектерді қосу, азайту

Шығатын сөз: Құттықтаймын, сен миллион күлкі ұтып алдың!!!


Ондық бөлшектерді қосу, азайтуға берілген есептерді ауызша шығарады

ҚБ: Қызыл,сары, жасыл стикерлер

Сабақ ортасы

20 мин






  1. Жай бөлшектерді ондық бөлшектерге айналдыр

,016

І Жай бөлшектерді ондық бөлшектерге айналдырады


ҚБ: Қызыл,сары, жасыл стикерлер

  1. Есептеудің тиімді тәсілін қолданайық

1,7+5,7+3,3=10,7

8,18+3,5-6,18=5,5

0,02+6,3+8,98=9+6,3=15,3

2,2+3,5+7,8+6,5)=20

  1. саралау тәсілі

Алуан алуан жүйрік бар, әліне қарай шабады

Жай бөлшектерді ондық бөлшектерге айналдырып алып, есепте

Тақтада түсіндіріп, шығару

3) =7,35 4)

5) 11 3 +1 = 9,3 6) 13 1 +3 =14,82

7) 8) ( =12

х=1,12+2,45=3,57 х=16,02-3,75=12,27

Жеке есептер беру

3) ) 19,49 18,115

7) =24,3 8) 5

9) 10) ( =10

Дескриптор:

-Жай бөлшектерді ондық бөлшектерге айналдырады

-Ондық бөлшектерді қосу, азайтуды орындайды

Есептеудің тиімді тәсілін қолданып ауызша есептерді шығарады



Тұрарбекова Айзереге берілетін есептер:


І Жай бөлшектерді ондық бөлшектерге айналдырады



ІІ Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.

Бірнеше оқушы шығару жолын тақтада түсіндіріп, шығарады


бағалау парағына балл қою

ҚБ: Қызыл,сары, жасыл стикерлер









бағалау парағына балл қою

ҚБ: Қызыл,сары, жасыл стикерлер

5 мин

Наурыз мерекесінде жүгіруден эстафеталық жарысқа әр сыныптан үш оқушы қатысты. Әр сынып барлығы қанша минут жүгірген?

5а сыныбы

1-2мин 30 сек

2-3мин 12сек

3-2мин 36сек

6а сыныбы

1-2мин 18 сек

2-3мин 30 сек

3-2мин 42 сек

7а сыныбы

1-3мин 12 сек

2-3мин 24 сек

3-2мин 30 сек

Дескриптор:

Текстік есепті тұжырымдайды

Секундты минутқа айналдырады

Жауаптарын анықтайды

5а сыныбы

8мин18 сек=8,3 мин

6а сыныбы

8мин30сек=8,5мин

7а сыныбы

9мин 6сек=9,1мин

Айзере біріншісін шығарады

бағалау парағына балл қою





8 минут

«Ойлан. Жұптас. Бөліс» стратегиясы негізінде

Тарсия пирамидасын құрастыру

Дескриптор:

-Ондық бөлшектерді қосып, азайтады

-Үшбұрыш құрастырады

Фигура құрастырады

Әр оқушы стикер арқылы бағаланады

Сабақтың соңы 4 мин

1 мин

Үйге тапсырма: № 791,796

Үй тапсырмасын жазады

3 мин

Сабақ соңында стикерлер санына байланысты әр оқушыға қалыптастырушы балл қойылады

Рефлексия: «Білім теңізіне кеме жіберіңіз»

Сабақта жақсы жауап бердім, яғни тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар «Кеме ортада» дегенде қолдарын көтереді.

Тақырып бойынша білетінім алда, яғни білімім жеткіліксіз деген оқушылар «Кеме шетте » дегенде

қолдарын көтереді.

Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау сабақтың өн бойында жүзеге асты. Жекелей жұмыс жүргізгенде оқушылардың қабілеттеріне сай тапсырмалар берілді. Белсенді оқу тәсілдері:

«Ойлан тап», «Ширату жаттығуларын орындату», «Ойлан. Жұптас. Бөліс» стратегиясы,

сабақ мақсатына сай текстік есеп ті шығарту, есептеудің тиімді тәсілдері берілді.

Оқушылардың сабақ кезіндегі ілгерілеулерін бағалау үшін формативті бағалау түрлері: стикерлер арқылы бағалау жүзеге асты.

Қалыптастырушы бағалау бағалау парағының қорытындысы бойынша қойылды.. Сабақ соңында рефлексия үшін «Білім теңізіне кеме жіберіңіз» рефлекциясы қолданылды.

  • Оқушылардың партада түзу отыруын қадағалау;

-Денсаулық сақтау үшін «Көңілді жаттығулар» сергіту сәтін;

-АКТ-ны уақытында қосып, сөндіруді қадағалаймын.





































































Бағалау парағы

Бағалау критерийлері

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!