Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
«Бір, екі,
үш,
Сынып іші
тып-тыныш.
Жалқаулықты
тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз»
тренингі арқылы психологиялық ахуал
туғызу.
«Топқа бөлу» қатар
бойынша:
1 топ – 1
қатар
2 топ – 2
қатар
3 топ – 3
қатар
Үй тапсырмасын тексеру:
№639
Өткен тақырыпты қайталау:
«Нысана»
|
Кезекші оқушы оқушыларды
түгендейді, оқу-құралдарын
тексереді
Оқушылар тақтадағы дұрыс
жауабымен өзін-өзі
тексереді
Оқушылар нысына
тапсырмаларын дәптерге орындайды, болған соң тақтадағы дұрыс
жауабымен өзін-өзі тексереді
|
Дескриптор:
Есептің барлық
жауабы дұрыс – 1 балл
Дескриптор:
4-5 дұрыс – 2
балл
2-3 дұрыс – 1
балл
0-1 дұрыс – 0
балл
|
Слайд
№2
Слайд
№3
Слайд
№4
Бағалау
парақшасы
Слайд
№6,7,8
Бағалау
парақшасы
Дәптер
|
Сабақтың
ортасы
|
«Тізбектей қосу»
әдісі
Сергіту
сәті:
|
Оқушылар таратпа
қағазбен берілген тапсырмаларды орындайды, болған соң тақтадағы
дұрыс жауабымен өзін-өзі
тексереді
Оқушылар қолдарын көреріп тез
тез жауап береді.
|
Дескриптор:
5 дұрыс – 3
балл
4 дұрыс – 2
балл
3 дұрыс – 1
балл
1-2 дұрыс – 0
балл
Дескриптор:
Жылдам, дұрыс жауап
берген оқушыларға – 1 балл
|
Слайд
№9,10,11
Бағалау
парақшасы
Таратпа
қағаздар
Слайд
№12
Бағалау
парақшасы
|
|
Қолдану: «Жасырын
санды тап» әдісі
|
Оқушылар тапсырмаларды
дәптерге орындайды, тақтадағы дұрыс жауабымен өзін-өзі
тексереді
|
Дескриптор:
1 есеп дұрыс – 1
балл;
2 есеп дұрыс – 1
балл;
3 есеп дұрыс – 1
балл.
|
Слайд
№13,14,
15
Бағалау
парақшасы
Дәптер
|
Сабақтың
соңы.
|
Қорытынды:
Кері
байланыс
Үйге тапсырма: №640,
ережелерді жаттау
|
Оқушылар бағалау
парағы бойынша өзінің аты-жөнін толық жазып, қорытынды балын
есептеп, бағалау парағын мұғалімге
өткізеді
Тақтаға А,В,С
оқушылары шығып кері байланыс жас
айды
Күнделікке үй тапсырмасын
жазады
|
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Слайд
№16
Бағалау
парағы
Слайд
№16
Слайд
№17
|