Сабақтың
басы
5
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу,
сынып оқушыларын түгендеу.
Үй тапсырмасын тексеру. «Өзара
бағалау» әдісі.
-
Балалар,
бүгінгі сабақта нағыз
зерттеуші болып, жаңа білім ашасыңдар.Бірақ бұл қандай білім екенін
“Бөлшек” кестесін талдау арқылы
анықтаңдар.
Бөлшектер
|
Жай
|
Ондық
|
Жазылуы
|
Салыстыру
|
Қосу және
азайту
|
-
Балалар, осы сабақтағы
іс-әрекетіңізге қайсы бағанда
таңдайсыңдар?Неге? (оң)
-
Ондық бөлшектермен жұмыс
істеудегі келесі қадамыңыз қандай? (қосу және
азайту)
-
Жарайсыңдар!
Бүгінгі сабақтың мақсатын
тұжырымдаңдар.
-
Сабақты жалғастыру
үшін,дәптерге бұгінгі сабақтың тақырыбын
жазыңдар.
(тақтадан)
.
|
Сәлемдеседі,
сабаққа
дайындалады.
Үй тапсырмасын тексереді
тақтада дұрыс жауапты анықтау.
«-», «+»
Оқушылар кестені
талдайды.
Сабақтың мақсатын
айтады.
|
Үй жұмысы 1
балл

|
Тақта,бор
|
Сабақтың
ортасы
35
минут
|





-
Оқулықтан №779, №780, №781
есептер
(Жұптық
жұмыс)
-
нұсқа
1)
0,07+13,23=
-
(4+1,8)+2,2=
3)6,25-4,3=
-
нұсқа 1)
9,02+4,28=
2)1,6+(5+3,4)=
3)15,9-4,75=
-
нұсқа 1)
18,36+7,14=
2)(2,41+13)+4,59=
-
7,63-2,51=
-
нұсқа
1)
85,07+3,03=
-
0,3+(1,7+2,5)=
-
41-32,5=
-
нұсқа
1)
25,6+0,41=
-
(3,8+6)+4,2=
-
6,5-4,7=
-
нұсқа
1)
56+0,37=
-
12,25+(8+3,75)=
-
18,3-5=
-
Тест
тапсырмасы
1-нұсқа
1) Есептеңдер:
85,7+1,23=;
A. 86,1; B.87.; C.86,93; D.88,5.
2) Есептеңдер:
56,+0,37;
А.56,3; В.56,37 С.53,7.;
D.57,1.
3) Есептеңдер:
95,02-81,08;
А.14; B.12,909; C.13,94; D.13,85.
4) Теңдеуді
шешіңдер:
3,557+х/2=4;
А.3,104 ; B.9,6; C.1,25; D.0,443.
5)Өрнекті
ықшамдаңдар:
4,2х+5,3у-1,6у-1,8х
А.2xy+3,1y; B.2,4x+3,7y; C.5xy;
D.3x+1,4y.
2-нұсқа
1) Есептеңдер:
0,1+9,9,+1,5;
А.12; B.11; C.10,4; D.11,5.
2) Есептеңдер:
67,45-49,88;
А.17,57; В.20,1; С.16;
D.22.
3) Есептеңдер:
9,2+3,3+1,6;
А.15; В.13,55; С.14,1;
D.15,02.
4) Теңдеуді
шешіңдер:
x/3-0,731=5;
А.14,269; В.8,105; С.10,15;
D.16.
5) Өрнекті
ықшамдаңдар:
0,3х+0,8у+1,5х+1,2у;
A.2,8ху; В.1,8у+2; С.2х+0,8ху;
D.1,8х+2у.
|
Дәптерге күн ретін,тақырыпты
жазады
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау
жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
Әр оқушы тапсырманы
жеке орындайды
|
Дескриптор:
-тиімді тәсіл
таңдалады 1балл
-ондық бөлшектердегі үтірлен
кейінгі цифрлар саны теңестіріледі
1балл
-аттас разрядтар бойынша
қосу(азайту)
орындалады
1
балл
-үтірдің астына үтір
қойылады 1
балл
-дұрыс жауабы
жазылады
1
балл
Дескриптор:
-әрбір дұрыс
жауапқа
1
балл
Барлығы 5
балл
|
Тақта,бор
Жалпы білім беретін
мектептің 9–сыныбына арналған
оқулық
көрнекілік
< |