Оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті
түгелдеу, қатысушыларды түгендеу. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын
қысқаша айтып өтемін.(2 мин)
Бүгінгі сабақ жаратылыстанумен байланысты
болады.
Байланыс сұрақтары: (2
мин)
Балалар қазір қандай жыл
мезгілі?
Қыста табиғатта қандай өзгерістер
болады?
Күннің көзі көрінбесе демек бетін не
жабады?
Қатты аязда мұз болады барі,
ия?
Және
де жапалақтап не жауады?
Енді осы жерде мен түсіндіріп өтемін,
міне балалар күннің жылуына біз атсалысайық күніміздің көзін кар,
мұз, бұлт жауып тұр екен осыларды тазартып, күннің шуақ шашуына
көмек берейік. Ал қазір қар көп кезде не жасап ойнайды (балалар
аққала деп жауап береді). Ондай болса әр бір дұрыс жауап беру
арқылы әр қайсымыз аққала жасаймыз. (бағалау егер аққала толық
құралса бес)
Үй тапсырмасын
тексеру үшін қысқы терезе суретін пайдаланамын.
Терезе ашу үшін, үйге берілген тапсырма баған түрде жазылып тұрады
жауабын дәптерлерінен қарап сәйкес жауаптарды қоя салады. Сол
арқылы терезе ашылып келе белеске
өтеді
Жұмыс даптерінен №2-5 есепті шығарамыз
(3мин)
Бұл
жерде қар түріндегі қима қағаздарды қолданамын (осы жерде қар қалай
пайда болады және кескіндері қайталанбайтын өрнек құрайтынын айтып
өтемін)
Сұрақтарға жауап беріп,
есептер шығарамыз (5-7мин)
Сұрақтар:
1)
Ондық бөлшек дегеніміз не?
2)
Үтір нені білдіреді?
3)
Оқып бер: 5,7
4)
Оқып бер: 3,14
5)
3,4+2,1=?
6)
7,6-1,1=?
7)
1,3+4,5-2,4=?
Қыста тоңып қалмас үшін көп қимылдау керек, солай
емес па?
Орнымыздан тұрамыз,алақанды ұрамыз.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз тынығып аламыз.
Ондық бөлшектер ондық жүйеде жазылған сандар
болғандықтан,оларды қосу натурал сандарды қосу ережесі бойынша
орындалатыны
түсіндіріледі
Ал,
міне, оқушылар күннің бетін бұлттар мен мұз кесектері жауып тұр оны
алып тастау үшін келесі тапсырмаларды
орындайық
Мұз кесек тәрізді қималар алынып тасталады.
Енді тек бұлттар
қалды
Кітаппен жұмыс
Кітаптан есеп шығарып көрсетемін қалған
есептері шығарады. Әр есеп шығарылған сайын бұлт пішініндегі қима
қағаздар алынады. Есепті шығарған сайын күнге
жақындаймыз.
Бұлттар алынып күніміз жарқырап
шығады
Тақтада орындалған есептерді дәптерлеріне көшіріп
жазады
Балалар қолдарындағы аққалаларын көрсетеді, кімде қалай
құралады соған қарай бағаланады
Үйге тапсырма: №62 тапсырмадан
қалғаны және де № 66 (103 бет) Үй жұмысы бойынша нұсқаулықтар
беріледі.
Келесі кездескенше, сау
болыңыздар!
|