|
Тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді көбейту |
|||||||
|
Күні:12-13.02.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Мұхамбетжан Ж.Б. |
|||||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: оқушылардың ондық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару арқылы білімдерін пысықтап, тиянақтау |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Теориялық білімін практикада қолдана білу және білім – білік дағдыларын қалыптастыру |
||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалаймын.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырамын. Сабақ мақсатымен таныстырамын.
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы ҚБ Оқулықпен жұмыс |
(МК,Ұ) Ондық бөлшекті көбейту үшін:
Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейтуге тоқталайық.
М
42,9041 0,044414 Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... разряд бірліктеріне көбейту үшін, осы бөлшектегі үтірді разряд бірліктерінде неше нөл болса, сонша цифрға солға қарай жылжыту керек.
М 5,61 0,1232 0,0058
Мысалы: 1,5 · 4,8 = 4,8 · 1,5 7,2 = 7,2
Мысалы: (3,9 · 8,1) · 1,04 = 3,9 · (8,1 · 1,04) 32,8536 = 32,8536
Мысалы: 1) (1,8 + 2,3) · 9,1 = 1,8 · 9,1 + 2,3 · 9,1 4,1 · 9,1 = 16,38 + 20,9 37,31 = 37,31 2) (44 – 2,9) · 2,7 = 44 · 2,7 – 2,9 · 2,7 41,1 · 2,7 = 118,8 – 7,83 110,97 = 110,97 Есептер шығару кезеңі.
№670. 629 · 31 = 32079 болатынын ескеріп, 1) 62,9 · 31= 3207,9;6) 6,29 · 0,031 = 0,32079; 2) 6,29 · 3,1 = 32,079;7)0,629 · 0,31 = 0,32079; 3) 629 · 3,1 = 3207,9;8) 6,29 · 0,0031 = 0,032079; 4) 62,9 · 0,31 = 32,079;9) 0,629 · 0,0031 = 0,0032079. 5) 62,9 · 3,1 = 320,79
671. Көбейтуді орындаңдар: 1) 1,3 · 1,2 = 1,56;6) 9,05 · 2,3 = 20,815; 2) 2,7 · 5,3 = 14,31;7) 11,07 · 0,63 = 6,9741; 3)1,28 · 4,9 = 6,272;8) 29,1 · 4,5 = 130,95; 4) 0,467 · 2,4 = 1,1208;9) 0,782 · 1,4 = 1,0948. 5) 18,2 · 6,1 = 111,02;
Өрнектің мәнін табыңдар: 1) (8,02 – 6,9) · 4,7 = 1,12 · 4,7 =5,264; 2) 5,9 · (1,274 + 15,326) = 5,9 · 16,6 = 97,94; 3) (142,08 – 140,199) · 3,7 = 1,881 · 3,7 = 6,9597; 4) (53,8123 + 4,0677) · 0,14 = 57,88 · 0,14 = 8,1032.
№672.Есептеңдер: 1) 5,13 · 0,007 = 0,03591; 2) 0,016 · 0,25 = 0,004; 3) 0,008 · 2,2 = 0,0176; 4) 0,019 · 6,2 = 0,1178; 5) 7,5 · 0,0204 = 0,153;
№673.Теңдеуді шешіңдер: 1) x : 5,8 = 365 2) x : 8,4 = 2,3 3) x : 8,1 = 0,15 4) x : 0,22 = 4,9 x = 365 · 5,8 x = 2,3 · 8,4 x = 0,15 · 8,1 x = 4,9 · 0,22 |
Оқулық |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа материалды пысықтау. №676.Амалдарды орындаңдар: 1) 85,6 · (20,2 – 18,51) + 13,136 = 85,6 · 1,69 + 13,136 = 144,664 + 13,136 = 157,8. 2) (11,12 + 32,68) · 17,9 – 95,02 = 43,8 · 17,9 – 95,02 = 784,02 – 95,02 = 689 №677. Өрнектің мәнін табыңдар: 1) 600 · (8,671 – 2,271) · 2,05 + 7,68 = 600 · 6,4 · 2,05 + 7,68 = 3840 · 2,05 + 7,68 = 7872 + 7,68 = 7872,68; 2)500 –5,32 - 3,05 · (9,438 – 5,238) = 500 – 5,32 – 3,05 · 4,2 = 500 – 5,32 -12,81 = 494,68 – 12,81= 481,87. №678. Есептеңдер: 1) 0,52 = 0,5 · 0,5 = 0,25; 2) 0,33 = 0,3 · 0,3 · 0,3 = 0,09 · 0,3 = 0,027; 3) 0,082 = 0,08 · 0,08 = 0,0064; 4) 0,0112 = 0,011 · 0,011 = 0,000121.
Жаңа сабақты бекіту, қорытындылау. Бүгінгі өткен ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту тақырыбын қорытындылау үшін бекіту сұрақтары қойылады: Сонымен оқушылар ... 1) Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай көбейтеміз? 2) Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса, не істеу керек? 3) Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... разряд бірліктеріне қалай көбейтеміз? Үйге тапсырма. №674 Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды
|
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ондық бөлшекті көбейту 5 кл қмж
ондық бөлшекті көбейту 5 кл қмж
|
Тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді көбейту |
|||||||
|
Күні:12-13.02.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Мұхамбетжан Ж.Б. |
|||||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: оқушылардың ондық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару арқылы білімдерін пысықтап, тиянақтау |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Теориялық білімін практикада қолдана білу және білім – білік дағдыларын қалыптастыру |
||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалаймын.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырамын. Сабақ мақсатымен таныстырамын.
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы ҚБ Оқулықпен жұмыс |
(МК,Ұ) Ондық бөлшекті көбейту үшін:
Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейтуге тоқталайық.
М
42,9041 0,044414 Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... разряд бірліктеріне көбейту үшін, осы бөлшектегі үтірді разряд бірліктерінде неше нөл болса, сонша цифрға солға қарай жылжыту керек.
М 5,61 0,1232 0,0058
Мысалы: 1,5 · 4,8 = 4,8 · 1,5 7,2 = 7,2
Мысалы: (3,9 · 8,1) · 1,04 = 3,9 · (8,1 · 1,04) 32,8536 = 32,8536
Мысалы: 1) (1,8 + 2,3) · 9,1 = 1,8 · 9,1 + 2,3 · 9,1 4,1 · 9,1 = 16,38 + 20,9 37,31 = 37,31 2) (44 – 2,9) · 2,7 = 44 · 2,7 – 2,9 · 2,7 41,1 · 2,7 = 118,8 – 7,83 110,97 = 110,97 Есептер шығару кезеңі.
№670. 629 · 31 = 32079 болатынын ескеріп, 1) 62,9 · 31= 3207,9;6) 6,29 · 0,031 = 0,32079; 2) 6,29 · 3,1 = 32,079;7)0,629 · 0,31 = 0,32079; 3) 629 · 3,1 = 3207,9;8) 6,29 · 0,0031 = 0,032079; 4) 62,9 · 0,31 = 32,079;9) 0,629 · 0,0031 = 0,0032079. 5) 62,9 · 3,1 = 320,79
671. Көбейтуді орындаңдар: 1) 1,3 · 1,2 = 1,56;6) 9,05 · 2,3 = 20,815; 2) 2,7 · 5,3 = 14,31;7) 11,07 · 0,63 = 6,9741; 3)1,28 · 4,9 = 6,272;8) 29,1 · 4,5 = 130,95; 4) 0,467 · 2,4 = 1,1208;9) 0,782 · 1,4 = 1,0948. 5) 18,2 · 6,1 = 111,02;
Өрнектің мәнін табыңдар: 1) (8,02 – 6,9) · 4,7 = 1,12 · 4,7 =5,264; 2) 5,9 · (1,274 + 15,326) = 5,9 · 16,6 = 97,94; 3) (142,08 – 140,199) · 3,7 = 1,881 · 3,7 = 6,9597; 4) (53,8123 + 4,0677) · 0,14 = 57,88 · 0,14 = 8,1032.
№672.Есептеңдер: 1) 5,13 · 0,007 = 0,03591; 2) 0,016 · 0,25 = 0,004; 3) 0,008 · 2,2 = 0,0176; 4) 0,019 · 6,2 = 0,1178; 5) 7,5 · 0,0204 = 0,153;
№673.Теңдеуді шешіңдер: 1) x : 5,8 = 365 2) x : 8,4 = 2,3 3) x : 8,1 = 0,15 4) x : 0,22 = 4,9 x = 365 · 5,8 x = 2,3 · 8,4 x = 0,15 · 8,1 x = 4,9 · 0,22 |
Оқулық |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа материалды пысықтау. №676.Амалдарды орындаңдар: 1) 85,6 · (20,2 – 18,51) + 13,136 = 85,6 · 1,69 + 13,136 = 144,664 + 13,136 = 157,8. 2) (11,12 + 32,68) · 17,9 – 95,02 = 43,8 · 17,9 – 95,02 = 784,02 – 95,02 = 689 №677. Өрнектің мәнін табыңдар: 1) 600 · (8,671 – 2,271) · 2,05 + 7,68 = 600 · 6,4 · 2,05 + 7,68 = 3840 · 2,05 + 7,68 = 7872 + 7,68 = 7872,68; 2)500 –5,32 - 3,05 · (9,438 – 5,238) = 500 – 5,32 – 3,05 · 4,2 = 500 – 5,32 -12,81 = 494,68 – 12,81= 481,87. №678. Есептеңдер: 1) 0,52 = 0,5 · 0,5 = 0,25; 2) 0,33 = 0,3 · 0,3 · 0,3 = 0,09 · 0,3 = 0,027; 3) 0,082 = 0,08 · 0,08 = 0,0064; 4) 0,0112 = 0,011 · 0,011 = 0,000121.
Жаңа сабақты бекіту, қорытындылау. Бүгінгі өткен ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту тақырыбын қорытындылау үшін бекіту сұрақтары қойылады: Сонымен оқушылар ... 1) Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай көбейтеміз? 2) Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса, не істеу керек? 3) Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... разряд бірліктеріне қалай көбейтеміз? Үйге тапсырма. №674 Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды
|
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||
шағым қалдыра аласыз
























