Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5ммин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
35
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1. Бірлесіп орындалатын
жұмыстарды
сипаттап
көрсетеді.
|
|
|
-
тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

|
1-тапсырма

|
Дескриптор: Жалпы -
4 балл
-Мәтінді есептің
мағанасын түсіндіреді
-Бөлуді
орындайды
-Бөлудің мағанасын
түсіндіреді
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|

|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.Приметрі қабырғасы 9,65 см
квадраттың периметріндей тік төртбұрыштың ені 8,7 см. Тік
төртбұрыштың ұзындығы неше сантиметрін
табыңыз.
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
-
тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
3-тапсырма


|
Дескриптор: Жалпы -
4 балл
-Мәтінді есептің
мағанасын түсіндіреді
-Бөлуді
орындайды
-Бөлудің мағанасын
түсіндіреді
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
4- тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
4-тапсырма

|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
-Мәтінді есептің мағанасын
түсіндіреді
-Бөлуді
орындайды
-Бөлудің мағанасын
түсіндіреді
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|