Ондықтармен санау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондықтармен санау

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға ойлау мысалдардың мәнін түсіндіре отырып есептеуді бос орындарға сандар жазып, мысалдың мәнін табуды сандардың құрамын айтуды, азайту мен қосуға мысалдар құрастыруды үйретіп денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуді дәріптеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін…………………

Басшының оқу ісі орынбасары Г.Қ.Хасанова


Пәні:

Математика

Күні:

25.11.24

Бөлім:

«Менің отбасым және достарым», «Бізді қоршаған әлем»

Педагогтің аты-жөні:

Асқарова Қ.

Сынып: 1 а

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Ондықтарды қосу және азайту / Анама көмектесемін

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.2.5** ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындау.

Сабақтың мақсаты

мысалдардың мәнін түсіндіре отырып есептейді

бос орындарға сандар жазып, мысалдың мәнін табады

сандардың құрамын айтады, азайту мен қосуға мысалдар құрастырады

Құндылықтар

денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

Бір, екі, үш

Сынып іші тып-тыныш

Жалқаулықты тастаймыз

Сабақты біз бастаймыз

Өткен сабақты пысықтау «Бәйге» ойыны

Ондықтармен санау, жоқ санды табу


Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар қайталайды





Ондықтарды санайды, жоқ сандарды табады

Мадақтау









Басбармақ әдісі

Презентация





Сабақтың ортасы

(4 мин)













10 мин

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.

Оқушылар бүгінгі сабағымыз «Ұлттық салт-дәстүр - ұрпаққа мұра» ұлттық құндылықтарымызға арналады. (Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.)

Ондықтармен есептеуді орындап үйренесіздер

«Ой қозғау» 1-тапсырма ұлттық тағамдар. Тұшпара дайындаймыз

Суретке назар аудар. Тұшпараны сана.

Балалар тұшпараның неше ондығын дайындады?

Мысалдың мәнін есепте.

Түсіндір.

Дескриптор:

-қосудың мәнін есептейді

-азайтудың мәнін есептейді

-түсіндіре отырып есептейді

Тұшпараны санайды.

Дайын тұшпара неше ондық екенін анықтайды.









1. қосудың мәнін есептейді

2.азайтудың мәнін есептейді

3.түсіндіре отырып есептейді


Мадақтау















«Отшашу»












Оқулық

98-99 беті













Оқулық

1, 98 бет


8 мин









Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма «Ұлттық ойындар»

«Арқан тартыс».Ұжымдық жұмыс

«Жаз, есепте, тексер» әдісі

Есепте.

Дескриптор:

-қосудың мәнін табады

-азайтудың мәнін табады


«Оюлар»


1. бос орындарға сандар жазады

2.қосудың мәнін табады

3.азайтудың мәнін табады


жаттығуды қайталап жасайды

«Басбармақ» арқылы бір-бірін бағалау

Оқулық

3, 99 бет

https://youtu.be/-GIDgHiFmfk?si=uM5Wq6bO-0Fd-rif

Сабақтың соңы

11 мин






3 –тапсырма. «Киіз үйдә құрастыр»

«Мен зерттеушімін» әдісі

Бос орынға тиісті фигураны таңда.

Қай фигураны таңдау керек?

Дескриптор:

- қажет фигураны таңдайды

-себебін түсіндіреді


4 –тапсырма. «Ұлттық әшекей»

«Біліміңді қолдан» әдісі

9, 10 садарының құрамын табу

Сандардың құрамын айт.

Қосу мен азайтуға мысал құрастыр.

Дескриптор:

- сандардың құрамын айтады

-қосуға мысал құрастырады

-азайтуға мысал құрастырады


5-тапсырма. «Теңге алу» ойыны

16+4= 40-20

10+10= 70-50

60-40= 15+5

17+3= 50-30


1. қажет фигураны таңдайды

2.себебін түсіндіреді





9,10 сандардың құрамын айтады

2.қосуға мысал құрастырады

3.азайтуға мысал құрастырады




Тиындарға жазылған амалдарды ауызша есептейді

«Комментарий»

арқылы







«Комментарий»

арқылы












Рефлексия

7 мин

Кері байланыс «Астау» әдісі

Бүгінгі сабақты толық түсіндім бешбармақ

Бүгінгі сабақты түсіндім, бірақ сұрағым бар бауырсақтар

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін башбармақ пен бауырсақтар арқылы анықтайды.

«Комментарии» арқылы

«Астау»




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2025
120
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі