20-25
|
Өзіндік
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
Дәптердегі №1 тапсырманы
орындауды ұсынады.
Толық ондықтарға біріктіріп,
сана.
Дәптердегі №2 тапсырманы
орындауды ұсынады.
Ондықтарды өсу және кему
ретімен атап,
оларды жазады.
|
Тапсырманы өзбетімен
орындайды.
Суретте 40 жасыл үшбұрыш
бар.
Суретте 40 қызғылт сары
үшбұрыш бар.
Суретте
барлығы 80 үшбұрыш
бар
|
Бағдаршам
әдісі
|
Баспа негіздегі жұмыс
дәптері
|
25-28
28-35
35-40
|
Сергіту
Жұптық
жұмыс
Оқулықтағы 2-тапсырманы жұппен
орындау ұсынылады.
Ойыншықтардың әртүрінен қанша
ондықтан барын сана? (1, 8, 4)
Әртүрінен қанша ойыншық бар?
(1 ондық, яғни 10, 8 ондық, яғни 80; 4 ондық, яғни
40)
Сандарды
салыстырайық.
Алтын
ереже:
1. Тәртіп
сақтау
2. Өзгелерді
тыңдау.
3. Уақытқа
бағыну
4. Бір-біріне
көмектесу
5. Белсенді
қатысу
Топтық
жұмыс
1-топ.
Оқулықтағы №3 тапсырманы
орындайды. Жарысқа қатысушылардың нөмірін
тура және кері ретпен атайды.
Қандай сандар жетіспейді?
(20, 50,
70)
Жазылу үлгісіне қарап,
дәптеріне сандарды өсу ретімен жазады.
2-топ
Суреттегі заттарды санап, неше
ондық екенін салыстыру.
3-топ
10 теңгелік тиыннан 100
теңгелік тиын жинау.
Үйге
тапсырма
Оқулықтағы №4 тапсырманы
орындайды. Бос орынға қандай сан және
таңбаны қою керек?
Сандық сәулесін пайдаланып
салыстыруды орындайды.
50-ден кіші толық ондықтарды
ата? (10, 20, 30, 40)
Осы сандардың кез
келгенін қойып, теңсіздік құруға болады.
|
«Кірпі
әні»
Түрлі түсті алмаларды ұстап
қимылдау.
Ойыншықтарды
санайды.
Сандарды
салыстырады.
80>40
80>10
40>10
Жарысқа қатысушылардың нөмірін
тура және кері ретпен атайды.
Сан сәулесін
пайдаланып салыстыруды орындайды.10<50 20<50
т.с.с.
|
Балалар
смайлмен
бағаланады.
|
Бейнебаян
алмалар
Оқулық,
дәптер.
«Миға шабуыл»
стратегия
сы.
А3 қағазы,
көрнекіліктер
дәптер
|