Өнер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды;сөз таптарын анықтайды,каллиграфиялық норманы сақтап жазады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

 

kairshanz@mail.ru

Пән

Қазақ тілі

Ортақ тақырып

Өнер

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3 “А”

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сөз таптары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу

3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану


Сабақтың мақсаты





Берілген мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды;сөз таптарын анықтайды,каллиграфиялық норманы сақтап жазады

     

Сабақтың барысы

Сабақ тың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


8 мин

Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару


Шұғылалы көктем”



Оқу материалдарын жариялау

«Допты қағып ал»әдісі

Сөз таптары туралы білімдеріңді еске түсіпіңдер:

-Зат есім дегеніміз не?

-Сын есім дегеніміз не?

-Сан есім дегеніміз не?

-Етістік дегеніміз не?

-Сөз таптарына мысал келтіре аламыз ба?

-Сөз таптарының сұрақтарын атаңдар?


Оқушылар көктем мезгіліне сәйкес сөз таптарын атайды






«Допты қағып ал»әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді







«Басқаға бағыттау,

түрткі сұрақтар арқылы жауаптарын толықтырып,тиімді кері байланыс жасау










Көктем мезгілі”суреті





Жаңа білім

15 мин































Сергіту сәті

2 мин






Бекіту

15 мин







«Сыныпқа хат» әдісімен жүзеге асырылады.


  1. Тапсырма Ашық тапсырма(Толық жауап,бос орынды толтыру)

Тапсырма үш нұсқада беріледі

1-нұсқа:Берілген диаграммадағы деректерді пайдаланып,мәтіннің мазмұнын болжаңдар (деректер пайыз түрінде берілген)

2-нұсқа:Диаграммадағы деректерді пайдалана отырып,мәтіннің мазмұнын болжаңдар (деректер сан түрінде берілген)

3-нұсқа:Диаграммадағы бос орынға болжаған мәтіндегі кейіпкерлерді жаз


Саралаудың “Мазмұн”стратегиясы

Кейбір оқушы: болжаған мәтіннің бөліктерін атайды;


Ерекше білімді қажет ететін оқушы:Болжаған мәтіннің кейіпкерлерін атайды





Заттар”

Айналадағы заттардың,

Атауын біз білеміз!

Заттардың бізге қызметін,

Қадірлеуді білеміз!



Сыныпқа хат”әдісінің 2-тапсырмасы жарияланады

(Ашық тапсырма:Толық жауап)

Оқушыларға 3 нұсқада тапсырмалар таратылады,

1-нұсқа:Сөйлемдерді оқып,сұрақ қою арқылы сөз таптарын табыңдар,сөз таптарына мысал келтіріңдер

2-нұсқа:Сөйлемдерді оқып,сұрақ қоя арқылы сөз таптарын табыңдар

3-нұсқа:Алдыңдағы заттардың атын,түсін,санын,атқаратын қызметін анықта,қай сөз табына жататынын айт




Саралаудың “Өнім”стратегиясы

Кейбір оқушы:Сөз таптарына өздігінен мысал келтіреді;


Ерекше білімді қажет ететін оқушы:алдында жатқан заттарды атайды,заттың түсін,санын айтады




  • Оқушылар тапсырмаларды өздеріне берілген нұсқа бойынша орындайды




























Тақпақ желісімен қимылдар жасайды



Оқушылар тапсырмаларды берілген нұсқа бойынша орындайды











ҚБ: 1-10 балдық жүйе.


Дескриптор

/Берілген диаграмма бойынша мәтін мазмұнын болжайды 2 балл;

/Мәтін мазмұнындағы сөйлемдерді байланыстырады 2 балл;

/Болжаған мәтіндерді дауыстап,мәнерлеп оқиды;2 балл

/Мәтін бөліктерін атайды 2балл

/Мәтін кейіпкерлерін атайды 1 балл


























ҚБ: 1-10 балдық жүйе.


Дискриптор:

/Сөйлемдерді дауыстап сауатты оқиды 1 балл

/Сөйлемдердегі сөздерге сұрақ қояды 3 балл

/Қай сөз табына жататынын атайды 2 балл

/Сөз таптарына мысалдар келтіреді 2 балл

/Сөйлемдерді каллиграфиялық нормаларды сақтап ,дәптерге жазады 2балл

















АКТ,

Диаграммалар




























АКТ











Үлестірмелі қағаздар












Сабақ тың соңы

5 мин

Рефлексия

«Интервью»әдісімен бүгінгі тақырыпқа түйінді ой жасайды

Оқу тапсырмасы: Сөйлемдерден сөз таптарын сұрақ қою арқылы тауып келу

Рефлексия жасайды.

Тиімді кері байланыс






Шұғылалы көктем” Ұйымдастыру кезеңінің ресурсы:



Доп қағып ал!”әдісінің ресурсы:

Shape1 Рисунок 10

Сыныпқа хат”әдісі 1-тапсырманың ресурстары:

1-нұсқа 2-нұсқа 3-нұсқа

Picture 1



Сыныпқа хат”әдісі 2-тапсырманың ресурстары

1,2-нұсқалар 3-нұсқа

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2025
98
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі