|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
3 сынып |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Өнер |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Өнер-білім бар жұрттар» Ыбырай Алтынсарин |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.1.5.1 өз ойы мен
сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізу |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру «Өнер-білім бар жұрттар» Ыбырай Алтынсарин Мақсаты: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу, шығарма кейіпкеріне хат/ ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...)/ өлең (төрт жолды)/ әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
Ой
қозғау Білгенге маржан!Блиц-турнир
1)Ы.Алтынсарин нешінші
жылы туылды? |
Не меңгеретінін білу үшін |
|
Презентация № 1-2бет |
||||
|
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру Аудиотыңдалым «Өнер-білім бар жұрттар» Ыбырай Алтынсарин Барлық оқушылар мәнерлеп оқып шығады. «Бағытталған
сұрақтар» әдісі |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
Презентация № 3-5бет |
||||
|
|
Тәжірибе |
1-тапсырма.
«Поэзия минуты» әдісі
арқылы өлеңді пайдаланып, жұмбақ айтыс
ұйымдастыру 2-тапсырма. «Сиқырлы қоржын» Өнер, білім туралы мақал-мәтелдердің мағынасын аш
Өнерлі өрде
озар, Білім басы - бейнет,
соңы - зейнет. |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну
Мәтіннің композициялық
құрылымына талдау жасайды Оқушылар бір-біріне тиімді сұрақ қою арқылы кері байланыс жасайды оқуға белсенді қатысады, өзін-өзі бағалай алады |
Презентация № 6-бет |
|||
|
|
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну «Еркін жазу» әдісі «Өнер-жігіт көркі» тақырыбына өз ойларын жазады. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну Өз ойларын еркін жазады |
Презентация № 7-бет |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өнер білім бар жұрттар 3сынып
Өнер білім бар жұрттар 3сынып
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
3 сынып |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Өнер |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Өнер-білім бар жұрттар» Ыбырай Алтынсарин |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.1.5.1 өз ойы мен
сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізу |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру «Өнер-білім бар жұрттар» Ыбырай Алтынсарин Мақсаты: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу, шығарма кейіпкеріне хат/ ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...)/ өлең (төрт жолды)/ әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
Ой
қозғау Білгенге маржан!Блиц-турнир
1)Ы.Алтынсарин нешінші
жылы туылды? |
Не меңгеретінін білу үшін |
|
Презентация № 1-2бет |
||||
|
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру Аудиотыңдалым «Өнер-білім бар жұрттар» Ыбырай Алтынсарин Барлық оқушылар мәнерлеп оқып шығады. «Бағытталған
сұрақтар» әдісі |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
Презентация № 3-5бет |
||||
|
|
Тәжірибе |
1-тапсырма.
«Поэзия минуты» әдісі
арқылы өлеңді пайдаланып, жұмбақ айтыс
ұйымдастыру 2-тапсырма. «Сиқырлы қоржын» Өнер, білім туралы мақал-мәтелдердің мағынасын аш
Өнерлі өрде
озар, Білім басы - бейнет,
соңы - зейнет. |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну
Мәтіннің композициялық
құрылымына талдау жасайды Оқушылар бір-біріне тиімді сұрақ қою арқылы кері байланыс жасайды оқуға белсенді қатысады, өзін-өзі бағалай алады |
Презентация № 6-бет |
|||
|
|
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну «Еркін жазу» әдісі «Өнер-жігіт көркі» тақырыбына өз ойларын жазады. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну Өз ойларын еркін жазады |
Презентация № 7-бет |
|||
шағым қалдыра аласыз













