«Отбасылық тәрбиедегі музыка».
Мақсаты: Ата-аналарды сауалнамаға тарта отырып, отбасында музыканы қолдану ерекшеліктерін анықтау.
Музыка балаға саналы түрде қабылданса, тәрбие құралы болып табылады. Кішкентай кезінен сұлулық әлеміне терезе берілген адам өмірді толық және қуанышпен қабылдауды, әлемді жан-жақты көруді біледі.
Ал біз, ересектер, балаларға табиғаттағы, еңбектегі сұлулықты көруге көмектесеміз, оларды алаңдауға, қуануға үйретеміз.
Әрбір ата-ана музыкаға қарсы балалар жоқ екенін есте ұстауы керек. Музыканы оқыту арқылы баланың жан-жақты дамуына, рухани дүниесіне әсер етеміз. Балалармен музыкалық сабақтар жан-жақты дамып, оларды мектепке дайындайды. Осы мақсатта ерте жастан есте сақтау, ойлау, қиялды дамытуға мүмкіндік беретін прогрессивті әдістер қолданылады.
Музыканы ойнау интеллектуалдық дамуға әсер етеді, адамның интеллектіне жауап беретін жасушалардың өсуін тездетеді және баланың эмоционалдық әл-ауқатына әсер етеді. Музыканың әсерінен денені қалпына келтіруге бағытталған дененің энергетикалық процестері белсендіріледі.
Көбінесе ата-аналар, егер баланың өзі оған ерекше қызығушылық танытпаса, баланы музыкамен таныстыруға болмайды деп санайды. Бұл мүлдем дұрыс емес. Балаға музыка тыңдау керек.
Нәресте отбасында мұндай әрекеттердің алғашқы тәжірибесін алады, музыкалық жазбаларды тыңдау және ересектердің ән айтуы. Баланың өз бетінше әрекет етуінің оның музыкалық қабілетінің дамуына оң ықпалын жоққа шығару мүмкін емес, балалардың музыкалық дамуына ұзақ мерзімді бақылаулар ерте жаста мұндай дамудың қажетті шарты екеніне көз жеткізеді; музыканы бірлескен қабылдау. Өкінішке орай, ата-аналар балаларымен музыканы сирек тыңдайды. Көп жағдайда олар өздерінің жұмысына немесе баланың өзінің белсенділігіне сілтеме жасайды.
Бұл арада музыканың адамдар арасында рухани қауымдастық тудыратын ең қолайлы фон екені бұрыннан айтылып келеді. Бұл ересек адам мен бала арасындағы байланыс орнатуға көмектеседі. Музыканы ортақ қабылдауды қандай формада көрсетуге болады? Бұл баланың ата-анасына ән айтуында, бірге билеуінде және, әрине, музыка тыңдауында. Ортақ қабылдау процесінде балада үлкендермен өз сезімін бөлісуге ұмтылыс пайда болады.
Ата-аналарға сауалнама
-
Бала алғаш дүниеге келгенде айтылатын тұрмыс-салт жыры
А) жар-жар
Ә) беташар
Б) бесік жыры
-
Ана баласын ұйықтатарда қандай аспапаты қолданады?
А)домбыра
Ә ) вокалдық қабілеті
Б) қобыз
-
Мына әндердің қайссы балаға қатысы жоқ
А) «Жалқаубек»
Ә) «Айым болып тудың ба?»
Б) «Тракторист»
-
«Вальс» италян тілінен аударғанда қандай мағына береді?
А) айналу
Ә) Толғану
Б) құшақтасу
-
Балалар оркестріне қатысы жоқ аспап
А) клавесин
Ә) тамбурин
Б) металлафон
-
Күнделікті тұрмыста пайдаланатын балалардың музыкалық аспабы
А) ожау
Ә) кесе
Б) стакан, қасық
-
Сізге ұнамайды, бірақ балаңызға ұнайтын әнді тыңдап отырса, сіз қандай әрекет жасайсыз?
А) тыңдатпаймын
Ә) мағынасын ашып, түсіндіремін
Б) қарсы болмаймын
-
Балаңызға отбасында, үй жағдайында халық әндерін орындап бероесіз бе ?
А) орындаймын
Ә) халық әнін мүлде білмеймін
Б) аудиожазбамен тыңдатамын
-
Сіз қай тілде ән тыңдайсыз және балаңыздың қай тілдегі әндерді үйренгенін қалайсыз?
А) қазақ
Ә) орыс
Б) ағылшын
В) барлық тілде
-
Сіз үшін балаңыздың қазіргі мектепке дейінгі жастағы жастағы әншілік қабілеті мен таланты маңызды ма?
А) маңызды
Ә) ересек болғанда ғана қолдаймын
Б) мен баламның музыкалық қабілетін толық білмеймін
3
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Өнер синтезі арқылы музыканы қабылдауды жандандыру"
"Өнер синтезі арқылы музыканы қабылдауды жандандыру"
«Отбасылық тәрбиедегі музыка».
Мақсаты: Ата-аналарды сауалнамаға тарта отырып, отбасында музыканы қолдану ерекшеліктерін анықтау.
Музыка балаға саналы түрде қабылданса, тәрбие құралы болып табылады. Кішкентай кезінен сұлулық әлеміне терезе берілген адам өмірді толық және қуанышпен қабылдауды, әлемді жан-жақты көруді біледі.
Ал біз, ересектер, балаларға табиғаттағы, еңбектегі сұлулықты көруге көмектесеміз, оларды алаңдауға, қуануға үйретеміз.
Әрбір ата-ана музыкаға қарсы балалар жоқ екенін есте ұстауы керек. Музыканы оқыту арқылы баланың жан-жақты дамуына, рухани дүниесіне әсер етеміз. Балалармен музыкалық сабақтар жан-жақты дамып, оларды мектепке дайындайды. Осы мақсатта ерте жастан есте сақтау, ойлау, қиялды дамытуға мүмкіндік беретін прогрессивті әдістер қолданылады.
Музыканы ойнау интеллектуалдық дамуға әсер етеді, адамның интеллектіне жауап беретін жасушалардың өсуін тездетеді және баланың эмоционалдық әл-ауқатына әсер етеді. Музыканың әсерінен денені қалпына келтіруге бағытталған дененің энергетикалық процестері белсендіріледі.
Көбінесе ата-аналар, егер баланың өзі оған ерекше қызығушылық танытпаса, баланы музыкамен таныстыруға болмайды деп санайды. Бұл мүлдем дұрыс емес. Балаға музыка тыңдау керек.
Нәресте отбасында мұндай әрекеттердің алғашқы тәжірибесін алады, музыкалық жазбаларды тыңдау және ересектердің ән айтуы. Баланың өз бетінше әрекет етуінің оның музыкалық қабілетінің дамуына оң ықпалын жоққа шығару мүмкін емес, балалардың музыкалық дамуына ұзақ мерзімді бақылаулар ерте жаста мұндай дамудың қажетті шарты екеніне көз жеткізеді; музыканы бірлескен қабылдау. Өкінішке орай, ата-аналар балаларымен музыканы сирек тыңдайды. Көп жағдайда олар өздерінің жұмысына немесе баланың өзінің белсенділігіне сілтеме жасайды.
Бұл арада музыканың адамдар арасында рухани қауымдастық тудыратын ең қолайлы фон екені бұрыннан айтылып келеді. Бұл ересек адам мен бала арасындағы байланыс орнатуға көмектеседі. Музыканы ортақ қабылдауды қандай формада көрсетуге болады? Бұл баланың ата-анасына ән айтуында, бірге билеуінде және, әрине, музыка тыңдауында. Ортақ қабылдау процесінде балада үлкендермен өз сезімін бөлісуге ұмтылыс пайда болады.
Ата-аналарға сауалнама
-
Бала алғаш дүниеге келгенде айтылатын тұрмыс-салт жыры
А) жар-жар
Ә) беташар
Б) бесік жыры
-
Ана баласын ұйықтатарда қандай аспапаты қолданады?
А)домбыра
Ә ) вокалдық қабілеті
Б) қобыз
-
Мына әндердің қайссы балаға қатысы жоқ
А) «Жалқаубек»
Ә) «Айым болып тудың ба?»
Б) «Тракторист»
-
«Вальс» италян тілінен аударғанда қандай мағына береді?
А) айналу
Ә) Толғану
Б) құшақтасу
-
Балалар оркестріне қатысы жоқ аспап
А) клавесин
Ә) тамбурин
Б) металлафон
-
Күнделікті тұрмыста пайдаланатын балалардың музыкалық аспабы
А) ожау
Ә) кесе
Б) стакан, қасық
-
Сізге ұнамайды, бірақ балаңызға ұнайтын әнді тыңдап отырса, сіз қандай әрекет жасайсыз?
А) тыңдатпаймын
Ә) мағынасын ашып, түсіндіремін
Б) қарсы болмаймын
-
Балаңызға отбасында, үй жағдайында халық әндерін орындап бероесіз бе ?
А) орындаймын
Ә) халық әнін мүлде білмеймін
Б) аудиожазбамен тыңдатамын
-
Сіз қай тілде ән тыңдайсыз және балаңыздың қай тілдегі әндерді үйренгенін қалайсыз?
А) қазақ
Ә) орыс
Б) ағылшын
В) барлық тілде
-
Сіз үшін балаңыздың қазіргі мектепке дейінгі жастағы жастағы әншілік қабілеті мен таланты маңызды ма?
А) маңызды
Ә) ересек болғанда ғана қолдаймын
Б) мен баламның музыкалық қабілетін толық білмеймін
3
шағым қалдыра аласыз













