Материалдар / Өнер түрлерін, олардың сипаттамаларын зерттеу. Қазақстанның және әлемдік бейнелеу өнермен танысу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өнер түрлерін, олардың сипаттамаларын зерттеу. Қазақстанның және әлемдік бейнелеу өнермен танысу.

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныптың бейнелеу өнері пәніне арналған қысқа мерзімді жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2024
526
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Блок Бөлім:

Менің отбасым және достарым (ермексазбен жұмыс)

Мұғалімнің аты-жөні

Ж.Жанисова

Күні:

16.11.2023ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өнер түрлерін, олардың сипаттамаларын зерттеу. Қазақстанның және әлемдік бейнелеу өнермен танысу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.1 Өнер туындыларының тақырыптарын және осы жұмыстарды орындау материалдарын талқылау

Сабақтың мақсаты

Өнер түрлерін, олардың сипаттамаларын зерттейді. Қазақстанның және әлемдік бейнелеу өнермен танысады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру




Өзін-өзі тексеру

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

«Биопоэма» әдісі Сабақ кезінде бір-бірімен сұхбаттасу, жан-жақты ақпарат жинақтау, ол ақпаратпен бөлісу. Жаңа, жағымды ахуал қалыптастыру.


Оқушылар сабақты бастамас бұрын бір-бірімен амандасады. «Биопоэма» әдісі бойынша бүгінгі сабақта әр оқушы ұқыптылыққа, икемділікке, ізденімпаздыққа ұмтылады. Сұхбаттасу арқылы жан-жақты ақпаратпен бөліседі.


«Шапалақ» әдісі арқылы бағалау жақсы - 3 рет орташа - 2 рет қанағаттанар лық - 1 рет


суреттер






Суреттер



Жаңа білім



Прямоугольник 2





«Кластер» әдісі Тақырыптардың байланысы туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздеу, идеяларды жинақтау.

Өнер тақырыбында өз ойларын жеткізу

Мұғалімнің түсіндірмесі

Өнер — көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы.

Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылыс. Оны қоғамдық сананың өзге формаларынан даралайтын белгісі де адамның шындыққа деген эстетикалық қатынасы болып табылады. Өнердің мақсаты – дүниені, адам өмірін, қоршаған ортаны көркемдік-эстетикалық тұрғыдан игеру. Көркем шығарманың бел ортасында нақты бір тарихи жағдайда алынған жеке адам тағдыры, адамдардың қоғамдық қатынастары мен қызметтері тұрады. Олар суреткер қиялы арқылы өңделіп, көркем образдар түрінде беріледі. Шығарманың суреттеу тәсілі, құрылымдық келбеті, көркем бейне жасаудың материялдық арқауы өнер түрлерінің ерекшеліктерін айқындайды. Осыған сай өнердің:

Сұрақтарға жауап алу.

- Орталарыңызда өнерлі оқушылар бар ма?

- Бейнелеу өнері дегеніміз не? т.б

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

Өнер түрлерін бейнелеу.

Тапсырмаларды орындап, ұқыптылығы, шеберлігі артады. «Өнер» тақырыбында өз ойларын айтады.











Сурет салады.



«Шапалақ» әдісі



Мадақтау



































«Шапалақ» әдісі Жақсы - 3 рет Орташа – 2 рет Қанағаттанар лық - 1 рет

Бейнежазба





















Бекіту

«Ашық микрофон» әдісі

Сабақтан қандай әсер алғанын, не ұнағанын

«Ашық микрофон» әдісі арқылы баяндайды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!