Білу
|
7
|
Психологиялық жағымды орта
тудыра отырып, оқушылар бір-біріне сәттілік
тілейді.
Суреттер сыртында сұрақтарға
топпен ойланып жауап береді. 1. Бейнелеу өнерінің қандай
заманауи стилін сіз блесіз? 2. Сенің суретің көркем
стильдің қандай бағытына жатады? 3. Осы бағыт бойынша атақты қандай
суретшілерді білесің?
Мұғалім оқушының жауаптарына
кері байланыс жасайды.
|
Психологиялық жағымды орта
тудыру үшін, оқушылар бір-біріне сәттілік
тілейді.
Оқушылар стол үстінде жатқан
суреттерді алып,танысып топқа бөлініп
отырады.
Оқушылар әртүрлі фигураларды
алып, топқа отырады.
Оқушылардың жауаптары болуы
мүмкін:
1.Кубисттер, футуристтер, орфисттер, пуристтер, оп-арт және
поп-арт.
2.Кубисттер «кубизм»- нұсқаны
деформациялау,20 ғасырдың бірінші жартысында шықты, әр түрлі
геометриялық фигуралардың бейнелеріне ұқсас.бұндағы суреттер
өмірдегі шын бейнеден гөрі жиналмалы паздарға ұқсас. Алғашқы
жұмыстар атақты суретші Пикассоның еңбектерінде
кездеседі. Кубист суретшілері: Пабло
Пикасо, Жорж Брак, Хуан Грис, Фернан Леже, Л.
Попов
Поп-арт өкілдері: Роберт Раушенберг,
Рой Лихтенштейн, Джаспер Джонс,
20 ғасырдың 50 жылдары
шықты, Атақты поп-арт суретшісі
Роберта Раушенбергтің .алғашқы
көрмесі 1963 Нью-Йоркте
өтті.
1-топ:Кубистер
2-топ:
Поп-арт
|
Түсіну
|
7
|
Оқушыларға «Көркем стильдер мен бағыттар»
жөнінде презентация көрсетіледі.
Біз сабағымызға қолданып
жүрген тірек-сөздерді қайталап
кетейік.
Қазақша
|
Орысша
|
Ағылшынша
|
композиция
|
композиция
|
composition
|
кескіндеме
|
живопись
|
painting
|
инсталляция
|
инсталляция
|
installation
|
Коллаж
|
Коллаж
|
Collage
|
фотошоп
|
фотошоп
|
Photoshop
|
Монотипия
|
Монотипия
|
monotypy
|
Мұғалім оқушыларға монотипия
техникасын қолданып көбікпен (пенамен) сурет салып
көрсетеді.
Сұрақ: Бүгінгі сабағымыздың
аты қалай деп ойлайсыңдар?
Сабаққа мақсат
қою.
|
Оқушылар презентацияны
тамашалайды.
Үш тілде берілген
тірек-сөздерді кезектесіп оқиды.
жауап: Өнердегі заманауи стильдік
бағыттың бірі: монотипия техникасында сурет
салу.
|
Қолдану
|
5
|
Оқушылар материалдар мен
құралжабдықтарды техника қауіпсіздігі және жеке бас гигиенасының
ережелерін сақтай отырып қолданады.
1-тапсырма: Жіптің көмегімен сурет салу;
( шығатын суреттің жобасы)
|
Сабақ кезінде қауіпсіздік
талаптары.
1. Орындауға барлық әрекетті
тек қана мұғалімнің нұсқауымен.
2. Жұмыс орнында кенеттен
қозғалуға болмайды.
3. Жұмыс орнында тәртіпті
сақтау.
4. Сабақ кезінде қажетті
бояуларды мұқият пайдалану.
5. Жұмыс орнын мұғалімнің
рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.
|
Талдау
|
13
|
2-тапсырма : Гүлдің суретін
салу.; ( шығатын суреттің
жобасы)
3-тапсырма :Пластикке сурет
салу.
|
Таңдаған мәселенің өзектілігі
мен өзіндік шығармашылық идеяларының көрінісін талдайды. Сондай-ақ,
оқушылар орындалған бұйымды жақсарту бойынша ұсыныстар беруі
мүмкін. Орындалған жұмыс бойынша басқа топтың жұмысына рецензент
ролінде шығып сөйлеуіне болады.
1. бұл жұмыс не үшін
орындалғандығын сипаттау;
|
Жинақтау
|
5
|
Салған суретіңізді сұрақтарға
сүйене отырып таныстырыңыз. 1. Суреттің алғашқы идеясы қандай
болды? 2. Қандай материалдарды қолдандыңыз? 3. Жұмысты орындау үшін
қандай кезеңдер, іс-әрекеттер орындадыңыз?
|
Оқушылар сұрақтарға жауаптар
беру арқылы оқушы-оқушы, мұғалім-оқушы арасында кері байланыс
орнайды.
|
Кері
байланыс
|
3
|
1.Бүгінгі сабақтағы
жұмысыңыздың жақсы жақтары қандай?
2.Жұмыс барысында қандай
қиыншылықтармен кездестіңіз? Сабақ бойында қарастырылған
жаңа ақпарат жайлы, одан алған әсерін, не үйренгенін, нені әлі де
біле түсу керек екенін тағы басқа жайлы пікірлерін
тыңдау Не сәтті өтті Не сәтсіз
болды?
|
оқушылар
3-4 сөйлеммен айтып
шығады
|