Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы:

Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.

Мұғалімнің аты-жөні

Күні:

СЫНЫП: 7


Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру

7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

Сабақ мақсаттары


Шағын әлем бейнесін және оны алудың тәсілдерін анықтай біледі

Шағын әлем құрылымын зерделеу, пішінді, фактураны және нысандардың пропорциясын оқып-үйрену

Тапсырманы орындау кезінде көркемөнер құралдарды пайдалану

Өзінің шығармашылық идеясы білдіре отырып. шағын композицияның ою-өрнек бөлігін құру

Өзін-өзі бағалау.




Бағалау критерийі

Білу

1. Шағын әлем дегеніміз не екенін біледі

2. Шағынәлем бейнесінде симметриялық композицияны және форманы анықтай біледі

Түсіну

3. Өмірден шағынәлем бейнесін мысал келтіре алады

Қолдану

4. Композициялық ою-өрнекті өз бетінше одан әрі орындайды

Талдау

5. Көптеген шағынәлем бейнелері ішінен өзіндік ою-өрнектер таңдайды.

Синтездеу

6. Ғылым мен өнерден өзара байланыс табады

Бағалау

7. Ең сәтті нұсқаларды таңдай отырып, өзінің және басқалардың жұмыстарын бағалайды.



Тілдік мақсатттар

Тілдік емес пәндер үшін тұжырымдалады

Микро мир

Micro world

Шағын әлем

Композиция

Composition

Композиция

Шағынәлем суретін қалай атайды...

Шағын организмдердің композициялық формасы ұқсас...



Құндылықтарды дамыту

Ашықтық, өмір бойы білім алуға бағыттау



АКТ қолдану дағдылары

Зерттеу барысында ноутбуктерді қолданамыз.



Әдіс-тәсілдер

«Аялы алақан»әдісі Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру сәті, сыныптағы атмосфераны құру,

Мұғалім оқушыларға ерекше түрде және визуалды өнер техникасынан презентациясын көрсетеді, (Sand Art, Street Painting, техника "Эбру", светграфика, микроскопиялық фото).

Көрсету кезінде мұғалім сұрақ қояды:

1. Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды?

2. Қандай жұмыс сізді қызықтырды?

3. Қандай жұмыстар әр түрлі эмоциялар тудырады? /шаттық, таңданыс, ашу-ыза/

4. Заманауи өнерде бір-бірінен несімен ерекшеленеді?

Миға шабуыл сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға есептелген ашық сипаттағы сұрақтар

Мерсера стратегиясын "пікір алмасу" зерттеуін қолдану



Презентацияда көрсетілгенде өзекті және қазіргі заманғы өнер түрлеріне көңіл білдіру шағынәлемді слайдтан кейін шағынәлем және жарқын оның өкілі Робом Кесселером шағын тапсырмасын орындаңыз №1 қосымша.

Бұл тапсырма деңгейін түсінуге кәзіргі уақытта, өйткені бірінші сабақ бірінші тоқсанда





Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.















«Аялы алақан» әдісі

Жаңа білім

10 минут













Мұғалім сұрақ қояды:

1. Қалай ойлайсыздар, суретте не бейнеленген?

2. Шағынәлем суреттері астарында нені білеміз?

3. Біз шын мәнінде көре алмайтын нәрселерге мысал келтіріңіз?

4. Суреттер микроскоппен қарағанда қалай көрінеді?

5. Қандай оқу пәндерінде шағынәлем қарастырылады?

6. Сіз қалай ойлайсыз, бұл суреттерді өнер туындыларына жатқызуғабола ма?







Оқушылар суретті зерттеп сұрақтарға жауап береді және білімдерімен бөліседі. Олар әр түрлі болжамдарды білдіре алады, олар міндетті емес, олар дұрыс сенімді болды.











Оқулық,

мәтіндер.









«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі



Ортасы

10 минут













Оқушыларға сұрақтар қойыңыз:

Қандай симметрия түрлері бар және қайда кездеседі?

Б ір суретте қайталау бар ма? Қайда және оны қалай қолдануға болады?







О қушылар сұрақтарға жауап береді оқушыларды алдағы практикалық қызметке бағыттайды. Сондай-ақ, олар түсінеді, әр түрлі нысандардың образын құруға безендіру үшін бұл табиғи элементтер көмектеседі

Бағалау КЖ № 1,2,4,5.

(Жеке жұмыс) Қосымша №2

Тапсырма: бірнеше ою немесе ою-өрнек шеңберде, төртбұрышта, шағынәлем себептері бойынша орындау.

Нұсқалардың ішінен үш ою-өрнектің сапасын саралау, сіз бір нұсқасын қолдануға болады , немесе үш озық оқушыға беру.

Өзінің қарауына қарай, ою-өрнек суретін алған білімдерін шағынәлем сабағында оқушылар орындайды.

Бағалау КЖ № 3,6,7.

Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, бір-бірін жеке-жеке бағалайды, ең сәтті нұсқаларын анықтайды.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"

Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

"Таңда да таста" әдісі

https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ



"Таңда да таста" әдісі

Бағалау



5 минут













Кері байланыс

3 минут

«Жетістік» баспалдағы.

Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы.

Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?





Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
772
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі