Материалдар / Өнерлі екен он саусақ

Өнерлі екен он саусақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық ойлау қабілетін, мәдениетін дамыту. Шығармашылық іскерліктері мен эстетикалық талғамын қалыптастыру. Балалардың шығармашылық қабілеттерін шыңдап, бір затты әр қырынан көре білулеріне, жасаған жұмыстарын талдауға, өз ойларын жеткізе білулеріне машықтандыру. Бейнелеу өнеріне қажетті негізгі техникалық дағдыларды меңгерту. Саусақ моторикасының дамуына, эстетикалық талғамының қалыптасуына ықпал ету. Сурет өнеріне деген қызығушылықтарын арттыру. Бастаған істі аяғына жеткізуге, шыдамдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелей отырып, рухани – адамгершілік қасиетін дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2018
1157
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Өнерлі екен он саусақТақырыбы: ҰшақМақсаты: Балаларға ұшақ туралы әңгімелей отырып, «Ұшақ» туралы тақпақ жаттату. Ұшақтың бейнесін қағаздан бүктеу әдісі арқылы жасауға үйрету. Әдіс-тәсілдер: көрсету, жұмбақ, түсіндіру, бекіту. Билингвалды компонент: ұшақ-самолетСөздік жұмыс: ұшақКөрнекіліктер: ұшақтың суреті салынған плакаттар, қағаздар, түрлі түсті бояулар

Қызметікезеңдері

Тәрбиешінің қызметііБалалардыңқызметіі
Мотивациялық-қозғаушылық

Тақырыптық сурет бойынша жұмыс жүргізу.Балалардың қызығушылығы оянады.
Ұйымдастырушылық-ізденістік

Шаттық шеңбері:Аспан түрді түндігінЖерге сәуле жайылды.Неткен ашық күн бүгін,Қайырлы таң, қайырлы!

Табиғат күнтізбесімен жұмыс жүргізу.Жыл мезгілдеріне тоқталу.Ай аттарын сұрау.Апта күндерін атау.Ауа райын бақылау.

Жұмбақ:Ақ сұңқар құсым келеді. Жолына бояу жағып келеді. (Ұшақ) -Қандай көлік түрлерін білесіңдер?- Балалар сендер ұшаққа отырып көрдіңдер ме? -Ұшақ қандай көлік түрлеріне жатады? Балалар көлік бара алмайтын жерге ұшақ барады. Алыс айшылық жерлерге жылдам уақытта ұшақ ұшып барады. Балалар бүгін біз ұшақтың бейнесін қағаздан бүктеу әдісі арқылы жасаймыз. Сергіту сәті:Инелік-ау, инелік, Инелікке тимелік,Тік ұшақты жасадық,Иналіктен үйреніп. Балалар сендердің істеріңе сәттілік тілеймін.
Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды.













Табиғат күнтізбесімен жұмыс жүргізеді.











Балалардың жауаптары тыңдалады.



Жұмыстың орындалу ретін мұқият тыңдайды.











Қимылмен көрсетеді.





Балалар жұмысқа кірісіп кетеді.

Рефлексиялық-түзетушілік

Оқу қызметіті қорыту: Балалардың жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыру. Салған суреттеріне қызыға қарайды..


Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: жұмыстың орындалу ретін білу керек;Нені игерді: композиция құра білуге дағдылану;Нені біледі: жасаған жұмыстарын көрсете біледі.















Технологиялық картаны толтырған: Технологиялық картаны тексерген:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ