Оң жақ, сол жақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оң жақ, сол жақ

Материал туралы қысқаша түсінік
оң жағы мен сол жағын ажырата алу білігін бекітуді жалғастыру; шеңбер– геометриялық пішіні туралы білімдерін нақтылау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Математика негіздері

Тақырыбы: «Сол жақ – оң жақ. Дөңгелек».

Мақсаты: оң жағы мен сол жағын ажырата алу білігін бекітуді жалғастыру; шеңбер– геометриялық пішіні туралы білімдерін нақтылау.

Міндеттері: өзінің маңындағы кеңістік бағыттарын ажырата білу; оң қолы мен сол қолын ажырата алу білігін дамыту; логикалық ойлауын дамыту; геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту; қоршаған ортадан шеңбер пішінді заттарды таба білу білігін бекітуді жалғастыру.

Күтілетін нәтижелер:

Біледі: өз айналасындағы кеңістікте: «оң жақ, сол жақ, ортасында» сөздерін пайдаланып, бағдарлауды;

Түсінеді:өзінің айналасында сол жағы, оң жағы қайсысы екенін ажыратуды; Қолданады: өзінің айналасында бағдарлауды; сол жақ, оң жақ, ортасындағы заттарды салыстыруды,оң жағы мен сол жағын ажырата алу білігін;

Құрал-жабдықтар мен материалдар: үйшік, «Бауырсақ» ертегісі кейіпкерлерінің макеттері, демонстрациялық материал; үлестірмелі материалдар: жұмыс дәптері, жай қарындаш.

Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап,  әңгімелету,  сергіту  сәті, ойын.

Сөздік жұмыс: сол жақ, оң жақ, шеңбер.

ҰІӘ-нің барысы

Шаттық шеңбері

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Баршаңызды құрметтеп,

Бас иеміз біз.


1.Кіріспе.

-Балалар қазір жылдың мезгілі?

-Қыс мезгілінде қанша ай бар?

- Қане атап айтайық.

2. Негізгі кезең. Ойын: «Сол жақта, оң жақта».

- Балалар, мына кейіпкерлерге қараңдаршы, бұл қандай ертегі.

Балалардың жауаптары.

- Балалар, бұл ертегіде бауырсақ атасы мен әжесінен қашып, алдымен қандай аңға жолығады?

Балалардың жауаптары. / Қоянға/

-Қоян бауырсақтың қай жағында тұр?

Балалардың жауаптары. /Оң жағында/

-Балалар, қоян бауырсақты жеп қоймас үшін біз тапсырма орындауымыз қажет.

-Онда дәптердегі бірінші суретке қарайық.

1-тапсырма:

-Балалар дәптердегі суретке назар аударыңдар.

Балалар ойнап жатқан ойын қалай аталады?

Балалардың жауаптары. /Арқан тартыс /

Арқанды сол жақтан кімдер тартып жатыр, ал оң жақтан кімдер тартып жатыр.



Балалардың жауаптары. /сол жағында ұлдар, оң жағында қыздар/

-Балалар, жарайсыңдар! Бауырсақты қояннан құтқардық. Бауырсақ әрі қарай домалап, тағы қандай аңға кездесті?

Балалардың жауаптары. /Қасқырға/

-Қасқыр бауырсақтың қай жағында тұр?

Балалардың жауаптары. / Қасқыр бауырсақтың сол жағында/

-Енді қасқырдан құтқару үшін біз екінші тапсырманы орындауымыз керек.

2-тапсырма

-Мына пішіндердің ішінен дөңгелекті тауып қоршап сызыңдар.




-Бұл қоршаған пішіндерің қандай кейіпкердің пішініне ұқсайды?

Балалардың жауаптары. / Бауырсақтың пішініне ұқсайды/

-Балалар, жарайсыңдар! Бауырсақты қасқырдан құтқардық. Бауырсақ әрі қарай домалап, тағы қандай аңға кездесті?

Балалардың жауаптары. /Аюға/

-Аю бауырсақтың қай жағында тұр?

Балалардың жауаптары. /Аю бауырсақтың оң жағында/

-Енді аюдан құтқару үшін біз үшінші тапсырманы орындауымыз керек.

Сергіту:

Орнымыздан тұрамыз,

Қолды белге қоямыз.

Бұрыламыз оңға бір,

Бұрыламыз солға бір

Біздер тату баламыз.

Гүл – гүл жайнап жанамыз.

Жаттығулар жасасақ,

Жақсы сергіп қаламыз.

3-тапсырма

-Мына суретте бауырсақтар қыздардың бәріне жете ме? Суретте неше қыз? Санайықшы. Неше бауырсақ? Санаңдаршы. Осы бауырсақтарды қыздармен сызып қосыңдар.


-Бауырсақ қандай геометриялық пішінге ұқсайды?

Балалардың жауаптары. /Дөңгелекке/

-Балалар, жарайсыңдар! Бауырсақты аюдан құтқардық. Бауырсақ әрі қарай домалап, тағы қандай аңға кездесті?

Балалардың жауаптары. /Түлкіге/

-Түлкі бауырсақтың қай жағында тұр?

Балалардың жауаптары. /Сол жағында/

-Енді түлкіден құтқару үшін біз «Қандай зат дөңгелекке ұқсайды?» ойынын ойнаймыз.

Ойынның мақсаты: дөңгелек пішіндерді басқа пішіндерден ажырату.

Шарты: суреттегі бейнелердің ішінен дөңгелекке ұқсас заттарды тауып атайды.

-Балалар, жарайсыңдар! Бауырсақты түлкіден де құтқардық. Бауырсақ сендерге рахметін айтады. Сендерге көңілді смайликтер сыйлағысы келеді.

Балаларға смайлик тарату.

3. Рефлексия. Қорытынды жасап , балаларды мадақтаймын.

- Біз нені аңдардан құтқардық?

-Бауырсақ пішіні қандай геометриялық пішінге ұқсайды?

Қандай геометриялық пішінді қоршап сыздыңдар? Топтағы дөңгелекке ұқсайтын заттарды атаңдар.

-Балалар, сонымен қатар біз оң жақ, сол жақты ажыратып үйрендік.



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.05.2023
577
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі