Білім беру саласы:
Таным
Бөлімі: Математика
негіздері
Тақырыбы: «Сол жақ – оң жақ.
Дөңгелек».
Мақсаты: оң жағы мен сол жағын ажырата
алу білігін бекітуді жалғастыру; шеңбер– геометриялық пішіні туралы
білімдерін нақтылау.
Міндеттері: өзінің маңындағы кеңістік
бағыттарын ажырата білу; оң қолы мен сол қолын ажырата алу білігін
дамыту; логикалық ойлауын дамыту; геометриялық пішіндер туралы
білімдерін бекіту; қоршаған ортадан шеңбер
пішінді заттарды таба білу білігін бекітуді
жалғастыру.
Күтілетін
нәтижелер:
Біледі: өз айналасындағы кеңістікте:
«оң жақ, сол жақ, ортасында» сөздерін пайдаланып,
бағдарлауды;
Түсінеді:өзінің айналасында сол жағы,
оң жағы қайсысы екенін ажыратуды; Қолданады: өзінің айналасында
бағдарлауды; сол жақ, оң жақ, ортасындағы заттарды салыстыруды,оң
жағы мен сол жағын ажырата алу білігін;
Құрал-жабдықтар мен
материалдар: үйшік, «Бауырсақ» ертегісі
кейіпкерлерінің макеттері, демонстрациялық материал; үлестірмелі
материалдар: жұмыс дәптері, жай қарындаш.
Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап,
әңгімелету, сергіту сәті,
ойын.
Сөздік
жұмыс: сол жақ, оң жақ,
шеңбер.
ҰІӘ-нің
барысы
Шаттық
шеңбері
Үлкенге де
сіз,
Кішіге де
сіз,
Баршаңызды
құрметтеп,
Бас иеміз
біз.
1.Кіріспе.
-Балалар қазір жылдың
мезгілі?
-Қыс мезгілінде қанша ай
бар?
- Қане атап
айтайық.
2. Негізгі кезең. Ойын: «Сол
жақта, оң жақта».
- Балалар, мына кейіпкерлерге
қараңдаршы, бұл қандай ертегі.
Балалардың
жауаптары.
- Балалар, бұл ертегіде
бауырсақ атасы мен әжесінен қашып, алдымен қандай аңға
жолығады?
Балалардың жауаптары. /
Қоянға/
-Қоян бауырсақтың қай жағында
тұр?
Балалардың жауаптары. /Оң
жағында/
-Балалар, қоян бауырсақты жеп
қоймас үшін біз тапсырма орындауымыз
қажет.
-Онда дәптердегі бірінші
суретке қарайық.
1-тапсырма:
-Балалар дәптердегі суретке
назар аударыңдар.
Балалар ойнап жатқан ойын
қалай аталады?
Балалардың жауаптары. /Арқан
тартыс /
Арқанды сол жақтан кімдер
тартып жатыр, ал оң жақтан кімдер тартып
жатыр.
Балалардың жауаптары. /сол
жағында ұлдар, оң жағында қыздар/
-Балалар, жарайсыңдар!
Бауырсақты қояннан құтқардық. Бауырсақ әрі қарай домалап, тағы
қандай аңға кездесті?
Балалардың жауаптары.
/Қасқырға/
-Қасқыр бауырсақтың қай
жағында тұр?
Балалардың жауаптары. / Қасқыр
бауырсақтың сол жағында/
-Енді қасқырдан құтқару үшін
біз екінші тапсырманы орындауымыз керек.
2-тапсырма
-Мына пішіндердің ішінен
дөңгелекті тауып қоршап сызыңдар.
-Бұл қоршаған пішіндерің
қандай кейіпкердің пішініне ұқсайды?
Балалардың жауаптары. /
Бауырсақтың пішініне ұқсайды/
-Балалар, жарайсыңдар!
Бауырсақты қасқырдан құтқардық. Бауырсақ әрі қарай домалап, тағы
қандай аңға кездесті?
Балалардың жауаптары.
/Аюға/
-Аю бауырсақтың қай жағында
тұр?
Балалардың жауаптары. /Аю
бауырсақтың оң жағында/
-Енді аюдан құтқару үшін біз
үшінші тапсырманы орындауымыз керек.
Сергіту:
Орнымыздан
тұрамыз,
Қолды белге
қоямыз.
Бұрыламыз оңға
бір,
Бұрыламыз солға
бір
Біздер тату
баламыз.
Гүл – гүл жайнап
жанамыз.
Жаттығулар
жасасақ,
Жақсы сергіп
қаламыз.
3-тапсырма
-Мына суретте бауырсақтар
қыздардың бәріне жете ме? Суретте неше қыз? Санайықшы. Неше
бауырсақ? Санаңдаршы. Осы бауырсақтарды қыздармен сызып
қосыңдар.
-Бауырсақ қандай геометриялық
пішінге ұқсайды?
Балалардың жауаптары.
/Дөңгелекке/
-Балалар, жарайсыңдар!
Бауырсақты аюдан құтқардық. Бауырсақ әрі қарай домалап, тағы қандай
аңға кездесті?
Балалардың жауаптары.
/Түлкіге/
-Түлкі бауырсақтың қай жағында
тұр?
Балалардың жауаптары. /Сол
жағында/
-Енді түлкіден құтқару үшін
біз «Қандай зат дөңгелекке ұқсайды?» ойынын
ойнаймыз.
Ойынның мақсаты: дөңгелек
пішіндерді басқа пішіндерден ажырату.
Шарты: суреттегі бейнелердің
ішінен дөңгелекке ұқсас заттарды тауып
атайды.
-Балалар, жарайсыңдар!
Бауырсақты түлкіден де құтқардық. Бауырсақ сендерге рахметін
айтады. Сендерге көңілді смайликтер сыйлағысы
келеді.
Балаларға смайлик
тарату.
3. Рефлексия. Қорытынды жасап
, балаларды мадақтаймын.
- Біз нені аңдардан
құтқардық?
-Бауырсақ пішіні қандай
геометриялық пішінге ұқсайды?
– Қандай геометриялық пішінді
қоршап сыздыңдар? Топтағы дөңгелекке ұқсайтын заттарды
атаңдар.
-Балалар, сонымен қатар біз оң
жақ, сол жақты ажыратып үйрендік.