Өнімділік

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Өнімділік

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы: Өнімділік

Бөлім:

Һесап чиқириш

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өнімділік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.5.1.2 ** һесапларни чиқиришта ишқа сәрип қилинған вақит, орунланған иш, үнүмдарлиқ/һосулниң чиқиши, мәйдани билән массиси /илдамлиқ, арилиқ, вақит миқдарлири арисидики беқиндилиғини пайдилиниш

Сабақтың мақсаты

Һесапларни чиқиришта ишқа сәрип қилинған вақит, орунланған иш, үнүмдарлиқ/һосулниң чиқиши, мәйдани билән массиси /илдамлиқ, арилиқ, вақит миқдарлири арисидики беқиндилиғини пайдилиниду.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі// уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы

5минут



















Сабақтың ортасы

35 мин



















































Сабақтың соңы

5 минут

Саламлишиш

Психологиялық ахуал

«Математикалық комплимент»

Сиз бүгүн 100% чирайлиқсиз

Сиз бүгүн дәрисләрдин 10балл елиң

Өй тапшурмисини тәкшүрәш

Йеңи мавзу

Мавзуни чүшәндүрүш

1- тапсырма Мына балалардың кім болуды армандайтынына қараңдар. Өрнектердің мәнін есептеңдер. Сонда қай баланың кім болғысы келетінін білесіңдер.

20002*3=60006 Әлия-дәрігер

20202*3=60606 Айна-мұғалім

18009:9=2001 Бауыржан-суретші

18009:3=6003 Арман-аспаз

30303*3=90909 Болат-полиция

Есте сақтаңдар!

2) Кестені қарап, сұрақтарға жауап беріңдер.

Ш: А=15*8=120

Ж: шебер 120 бөлшек дайындайды.

Ш: А=7*4=28

Ж: шебердің шәкірті 28 бөлшек дайындайды.

Ш: V=48:3=16

Ж: тігінші бір күнде 16 көйлек тігеді.

Ш: V=96:3=32

Ж: металл жонушы бір күнде 32 бөлшек жонады.

Ш: t=36:2=18

Ж: мәтін теруші 36 бетті 18 минутта тереді.

Ш: t=100:25=4

Ж: аспаз 100 кексті 4 сағатта пісіреді.

3- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Есепті шығарыңдар.

А) Ш: V=560:14=40 (бір күнде)

40:2=20

t=560:20=28

Ж: 28 күнде дайындайды.

Ә) Ш: 120:20=6 (бірінші автомат)

210:30=7 (екінші автомат)

Ж: Екінші автомат жылдамырақ жұмыс істейді.

4-тапшурма Есептеңдер.

16кг560г:(20кг560г-19кг640г)=18

(6ц5кг-78кг)*300+4т3кг=162т103кг

4саг5мин*2+6саг15мин*2=20саг 40 мин

2км308м*20-6км90м:3=44км130м

5)Топ билән иш Есепті шығарыңдар.

b-250м

a-?, 150м артық

сұлы-1/5 бөлігі

жоңышқа-?,қалған бөлігі, ? артық

Ш: S=250*(250+150)=250*400=100000м2

100000м2:5=20000м2 (сұлы)

100000м2-20000м2=80000м2(жоңышқа)

80000м2-20000м2=60000м2

Ж: жоңышқа 60000м2 жерге артық егілді.

АБМБтапшурма. 6- тапсырма Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдаланып, есептеңдер.

3*300=900 5*400=2000

3*301=903 5*401=2005

3*299=297 5*399=1995

2*600=1200 4*250=1000

2*601=1202 4*251=1004

2*599=1198 4*249=996

АҚБТап шурма. Кестені пайдаланып, тура теңсіздіктер құрыңдар.

1325:5<296*45

42525+23045>333*2

10000-2783<10650+11587

5268*32>1208*45

8)Ойлан және жауап беріңдер.


Өйгә тапшурма бериш: 80-б 9-һ

Әкси бағлиниш Баһалаш


Жұптарына комплимент айтады.




Формулилар-ни язиду


Тапсырма орындайды

Тақырып ашады.




Тапсырмалар-ды орындайды.















Тапсырмалар-ды орындайды.

















Тапсырма орындайды.








Есепті шығарады.











Тәңсизлик қураштуриду









Дескриптор:

- Өрнектердің мәнін есептеп, балалардың армандаған мамандығын анықтайды-1балл.







Өнімділікке берілген есептерді талдайды, шешуін есептейді, жауабын анықтайды-2балл.











Есептің шешуін, жауабын табады-2балл.




Өрнектердің мәнін есептейді-1балл.



Есептің шешуін, жауабын табады-2балл.



Есептің шешуін, жауабын табады-2балл.



Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдаланып, есептейді


Кестені пайдаланып, тура теңсіздіктер құрады


Ойлинип, үч кишиниң кәспини тапиду















Жұмыс дәптері









Оқулық




















Оқулық



Иш дәптири













Дәрислик












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.12.2025
12
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі