Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өнімділік.Мамандықтар әлемі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК
«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі:Роза Төлеугазиевна
Математика пәнінен сабақ жоспары
Тақырыбы: «Өнімділік»
Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ
Сынып: 4 «Ә»
Мерзімі: 02.12.21ж
Тобы: 401
Машықкер: Сырлыбай Аяжан
Баға: «___» ___________________
2021 ж
« Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
Мамандықтар әлемі |
|
Машықкердің аты-жөні: |
Сырлыбай Аяжан |
|
Күні: |
02.12.21ж |
|
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Өнімділік |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін анықтап, есеп шығара алады. Көптеген оқушылар: өнімділікке берілген күрделі есептерді шығара алады. Кейбір оқушылар: формула пайдалану арқылы есептер құрастырады.
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин |
Оқушылармен амандасу, тақырыпты болжау, сабақ мақсатымен таныстыру.
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 35 мин |
(МК.Ө) 1- тапсырма Мына балалардың кім болуды армандайтынына қара. Өрнектердің мәнін есептеп, осы мәндерді суреттерден тап. Сонда сен қай баланың кім болғысы келетінін білесің.
Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді; қай баланың кім болғысы келетінін тауып,сәйкестендіреді; шамалардың тәуелділігін анықтайды. Есте сақта! Белгілі бір уақыт ішінде жасалған бөлшек саны жұмыс деп аталады. Жұмыс жылдамдығын өнімділік дейді. Басқа сөзбен айтқанда, өнімділік- уақыт бірлігі ішінде орындалған жұмыс.
Мысалы: Шебер 3 сағатта 18 бөлшек жасау керек. Шебер қандай өнімділікпен жұмыс жасады. Шарты: t-3 сағат A-18 бөлшек V- ? Шешуі: V= A :t V= 18бөлш :3сағ = 6 бөлш./сағ Жауабы: Шебер 6 бөлш./сағөнімділікпен жұмыс жасады. (МК.Ө) 2-тапсырма Кестені қара.Сұрақтарға жауап бер
Жауабы: Шебер: A=V* t, A=15 бөлш./сағ*8 сағ=120 бөлш Шебердің шәкірті: A=V* t, A=7 бөлш./сағ*4 сағ= 28 бөлш Тігінші: V= A/t, V= 48 көйлек/3 күн= 16 көйлек/күн Металл жонушы: V= A/t, V= 96 бөлш./ 3 күн= 32 бөлш./күн Мәтін теруші: t= А/ V, t= 36 бет / 2 бет/мин =18 мин Аспаз: t= А/ V, t= 100 кекс/ 25 кекс/сағ = 4 сағ Дескриптор: шамаларды және олардың бірліктерін атай алады; шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады; есептерді талдап, шығара алады.
МК.Ө) 3-есеп Есепті шығар А)Зауыт 14 күн ішінде әр күні бірдей жасай отырып, 560 кір жуу мәшинесін дайындады. Зауыттың өнімділігі қандай? Егер өнімділігі екі есе кемісе, дәл сондай кір жуу мәшинесін қанша күнде жасайды. -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек? Шарты: t- 14 күн А- 560 кіір жуу V- ? Шешуі: V= A /t V=560 кіір жуу/ 14 күн =
Ә)Баспаханада екі автоматты мәшине оқулықтарды орады. Автоматтардың біреуі жүктелген 120 кітапты 20 минут ішінде орады. Екінші автоматқа 210 кітап жүктелді, ол 30 минут ішінде орады. Автоматтардың қайсысы жылдамырақ жұмыс істеді? -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек? Шарты: - 120 кітап - 20 минут – 210 кітап - 30 минут - ? - ? Шешуі: V= A /t = = = 120 / 2 = 60 кітап = 210 / 30 = 70 кітап Жауабы: Автоматтардың ішінде екіншісі жылдамырақ жұмыс істеді. Дескриптор: есептің шартын құрып, шығарады.
(МК.Ө) 4-тапсырма Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есепте 3*300=900 5*400= 2000 2*600= 1200 3*301=903 5*401=2005 2*601=1202 3*299=897 5*399=1995 2*599=1998 Дескриптор: Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есептейді.
(МК.Ө) 5- есеп «Мен өскенде фермер боламын»,- деді Әлібек. Оған мына есепті шығаруға көмектес. Егістік жерінің ені 250м, ал ұзындығы одан 150м артық. Егін ауданының бестен бір бөлігіне сұлы, ал қалған бөлігіне жоңышқа егілген. Сұлыға қарағанда жоңышқа қанша квадрат метр артық егілді. -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек? Ш арты: Ені- 250м Ұзындығы-? 150м артық С ұлы- Жоңышқа- ? артық Шешуі: 250 м + 150 м = 400м S= 250м * 400м =100 000 100 000 / 5 = 20 000 Сұлы 100 000 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |