Материалдар / Өнімділік.Мамандықтар әлемі

Өнімділік.Мамандықтар әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа математика пәніне арналған сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: Өнімділік Мұғалімдерге арналған 130 бұйрықпен жасалған жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2021
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________

Сынып жетекшісі:Роза Төлеугазиевна


Математика пәнінен сабақ жоспары


Shape2



Тақырыбы: «Өнімділік»

Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ

Сынып: 4 «Ә»

Мерзімі: 02.12.21ж

Тобы: 401

Машықкер: Сырлыбай Аяжан

Баға: «___» ___________________










2021 ж




« Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

Мамандықтар әлемі

Машықкердің аты-жөні:

Сырлыбай Аяжан

Күні:

02.12.21ж

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өнімділік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін анықтап, есеп шығара алады.

Көптеген оқушылар: өнімділікке берілген күрделі есептерді шығара алады.

Кейбір оқушылар: формула пайдалану арқылы есептер  құрастырады.


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Оқушылармен амандасу, тақырыпты болжау, сабақ мақсатымен таныстыру.

  • Өнімділікке берілген есептерді шығаруды үйренеді.







Сабақтың ортасы

35 мин





































(МК.Ө) 1- тапсырма Мына балалардың кім болуды армандайтынына қара. Өрнектердің мәнін есептеп, осы мәндерді суреттерден тап. Сонда сен қай баланың кім болғысы келетінін білесің.


Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді; қай баланың кім болғысы келетінін тауып,сәйкестендіреді; шамалардың тәуелділігін анықтайды.

Есте сақта!

Белгілі бір уақыт ішінде жасалған бөлшек саны жұмыс деп аталады.

Жұмыс жылдамдығын өнімділік дейді. Басқа сөзбен айтқанда, өнімділік- уақыт бірлігі ішінде орындалған жұмыс.


Мысалы: Шебер 3 сағатта 18 бөлшек жасау керек. Шебер қандай өнімділікпен жұмыс жасады.

Шарты:

t-3 сағат

A-18 бөлшек

V- ?

Шешуі:

V= A :t

V= 18бөлш :3сағ = 6 бөлш./сағ

Жауабы: Шебер 6 бөлш./сағөнімділікпен жұмыс жасады.

(МК.Ө) 2-тапсырма Кестені қара.Сұрақтарға жауап бер



V өнімділік

t

уақыт

A

жұмыс

Шебер

15 бөлш./сағ

8 сағ

?

Шебердің шәкірті

7 бөлш./сағ

4 сағ

?

Тігіншіі

?

3 күн

48 көйлек

Металл жонушы

?

3 күн

96 бөлш.

Мәтін теруші

2 бет/мин

?

36 бет

Аспаз

25 кекс/сағ

?

100 кекс

Жауабы:

Шебер: A=V* t, A=15 бөлш./сағ*8 сағ=120 бөлш

Шебердің шәкірті: A=V* t, A=7 бөлш./сағ*4 сағ= 28 бөлш

Тігінші: V= A/t, V= 48 көйлек/3 күн= 16 көйлек/күн

Металл жонушы: V= A/t, V= 96 бөлш./ 3 күн= 32 бөлш./күн

Мәтін теруші: t= А/ V, t= 36 бет / 2 бет/мин =18 мин

Аспаз: t= А/ V, t= 100 кекс/ 25 кекс/сағ = 4 сағ

Дескриптор: шамаларды және олардың бірліктерін атай алады;

шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады; есептерді талдап, шығара алады.


МК.Ө) 3-есеп Есепті шығар

А)Зауыт 14 күн ішінде әр күні бірдей жасай отырып, 560 кір жуу мәшинесін дайындады. Зауыттың өнімділігі қандай? Егер өнімділігі екі есе кемісе, дәл сондай кір жуу мәшинесін қанша күнде жасайды.

-Есепте не туралы айтылған?

-Есепте не белгілі?

-Есепте нені табу керек?

Шарты:

t- 14 күн

А- 560 кіір жуу

V- ?

Шешуі:

V= A /t

V=560 кіір жуу/ 14 күн =


Ә)Баспаханада екі автоматты мәшине оқулықтарды орады. Автоматтардың біреуі жүктелген 120 кітапты 20 минут ішінде орады. Екінші автоматқа 210 кітап жүктелді, ол 30 минут ішінде орады. Автоматтардың қайсысы жылдамырақ жұмыс істеді?

-Есепте не туралы айтылған?

-Есепте не белгілі?

-Есепте нені табу керек?

Шарты:

- 120 кітап

- 20 минут

210 кітап

- 30 минут

- ? - ?

Шешуі:

V= A /t

=

=

= 120 / 2 = 60 кітап

= 210 / 30 = 70 кітап

Жауабы: Автоматтардың ішінде екіншісі жылдамырақ жұмыс істеді.

Дескриптор: есептің шартын құрып, шығарады.


(МК.Ө) 4-тапсырма Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есепте

3*300=900 5*400= 2000 2*600= 1200

3*301=903 5*401=2005 2*601=1202

3*299=897 5*399=1995 2*599=1998

Дескриптор: Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есептейді.


(МК.Ө) 5- есеп

«Мен өскенде фермер боламын»,- деді Әлібек. Оған мына есепті шығаруға көмектес. Егістік жерінің ені 250м, ал ұзындығы одан 150м артық. Егін ауданының бестен бір бөлігіне сұлы, ал қалған бөлігіне жоңышқа егілген. Сұлыға қарағанда жоңышқа қанша квадрат метр артық егілді.

-Есепте не туралы айтылған?

-Есепте не белгілі?

-Есепте нені табу керек?

ШShape3 арты:

Ені- 250м

Ұзындығы-? 150м артық

СShape4 ұлы-

Жоңышқа- ? артық

Шешуі:

250 м + 150 м = 400м

S= 250м * 400м =100 000

100 000 / 5 = 20 000 Сұлы

100 000 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ