Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі:Роза Төлеугазиевна
Математика пәнінен сабақ жоспары

Тақырыбы: «Өнімділік»
Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ
Сынып: 4 «Ә»
Мерзімі: 02.12.21ж
Тобы: 401
Машықкер: Сырлыбай Аяжан
Баға: «___» ___________________
2021 ж
« Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Мамандықтар әлемі |
|
|
Машықкердің аты-жөні: |
Сырлыбай Аяжан |
|
|
Күні: |
02.12.21ж |
|
|
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өнімділік |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін анықтап, есеп шығара алады. Көптеген оқушылар: өнімділікке берілген күрделі есептерді шығара алады. Кейбір оқушылар: формула пайдалану арқылы есептер құрастырады.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
Оқушылармен амандасу, тақырыпты болжау, сабақ мақсатымен таныстыру.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
(МК.Ө) 1- тапсырма Мына балалардың кім болуды армандайтынына қара. Өрнектердің мәнін есептеп, осы мәндерді суреттерден тап. Сонда сен қай баланың кім болғысы келетінін білесің.
Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді; қай баланың кім болғысы келетінін тауып,сәйкестендіреді; шамалардың тәуелділігін анықтайды. Есте сақта! Белгілі бір уақыт ішінде жасалған бөлшек саны жұмыс деп аталады. Жұмыс жылдамдығын өнімділік дейді. Басқа сөзбен айтқанда, өнімділік- уақыт бірлігі ішінде орындалған жұмыс.
Мысалы: Шебер 3 сағатта 18 бөлшек жасау керек. Шебер қандай өнімділікпен жұмыс жасады. Шарты: t-3 сағат A-18 бөлшек V- ? Шешуі: V= A :t V= 18бөлш :3сағ = 6 бөлш./сағ Жауабы: Шебер 6 бөлш./сағөнімділікпен жұмыс жасады. (МК.Ө) 2-тапсырма Кестені қара.Сұрақтарға жауап бер
Жауабы: Шебер: A=V* t, A=15 бөлш./сағ*8 сағ=120 бөлш Шебердің шәкірті: A=V* t, A=7 бөлш./сағ*4 сағ= 28 бөлш Тігінші: V= A/t, V= 48 көйлек/3 күн= 16 көйлек/күн Металл жонушы: V= A/t, V= 96 бөлш./ 3 күн= 32 бөлш./күн Мәтін теруші: t= А/ V, t= 36 бет / 2 бет/мин =18 мин Аспаз: t= А/ V, t= 100 кекс/ 25 кекс/сағ = 4 сағ Дескриптор: шамаларды және олардың бірліктерін атай алады; шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады; есептерді талдап, шығара алады.
МК.Ө) 3-есеп Есепті шығар А)Зауыт 14 күн ішінде әр күні бірдей жасай отырып, 560 кір жуу мәшинесін дайындады. Зауыттың өнімділігі қандай? Егер өнімділігі екі есе кемісе, дәл сондай кір жуу мәшинесін қанша күнде жасайды. -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек? Шарты: t- 14 күн А- 560 кіір жуу V- ? Шешуі: V= A /t V=560 кіір жуу/ 14 күн =
Ә)Баспаханада екі автоматты мәшине оқулықтарды орады. Автоматтардың біреуі жүктелген 120 кітапты 20 минут ішінде орады. Екінші автоматқа 210 кітап жүктелді, ол 30 минут ішінде орады. Автоматтардың қайсысы жылдамырақ жұмыс істеді? -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек? Шарты:
Шешуі: V= A /t
Жауабы: Автоматтардың ішінде екіншісі жылдамырақ жұмыс істеді. Дескриптор: есептің шартын құрып, шығарады.
(МК.Ө) 4-тапсырма Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есепте 3*300=900 5*400= 2000 2*600= 1200 3*301=903 5*401=2005 2*601=1202 3*299=897 5*399=1995 2*599=1998 Дескриптор: Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есептейді.
(МК.Ө) 5- есеп «Мен өскенде фермер боламын»,- деді Әлібек. Оған мына есепті шығаруға көмектес. Егістік жерінің ені 250м, ал ұзындығы одан 150м артық. Егін ауданының бестен бір бөлігіне сұлы, ал қалған бөлігіне жоңышқа егілген. Сұлыға қарағанда жоңышқа қанша квадрат метр артық егілді. -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек?
Ш Ені- 250м Ұзындығы-? 150м артық
С
Жоңышқа-
? Шешуі: 250 м + 150 м = 400м
S= 250м * 400м
=100 000
100 000
100 000
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сырлыбай Аяжан СырлыбайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Өнімділік.Мамандықтар әлемі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Өнімділік.Мамандықтар әлеміМатериал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа математика пәніне арналған сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: Өнімділік Мұғалімдерге арналған 130 бұйрықпен жасалған жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі «М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК
«Бекітемін»___________ Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________ Сынып жетекшісі:Роза Төлеугазиевна
Математика пәнінен сабақ жоспары
Тақырыбы: «Өнімділік» Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ Сынып: 4 «Ә» Мерзімі: 02.12.21ж Тобы: 401 Машықкер: Сырлыбай Аяжан Баға: «___» ___________________
2021 ж
« Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


-
–














