Материалдар / Өнімділікті арттыратын заманауи ауыл шаруашылық технологиялары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өнімділікті арттыратын заманауи ауыл шаруашылық технологиялары.

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында белсенді платформаларды пайдаланып сабақ өту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2023
602
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

9.3D Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары

Педагогтің аты-жөні:

Касенова Гульназ Жанатовна

Күні:

28.02

Сыныбы: 9А

Қатысушылар саны: 17 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өнімділікті арттыратын заманауи ауыл шаруашылық технологиялары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.11 - мәдени өсімдіктердің өнімділігін арттыру үшін заманауи ауылшаруашылық технологияларды қолданылуын зерттеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Гетерозис, мутогенез, полиплодияны біледі.

ЕБҚБ үшін: мутагенез ұғымын қалыптастырады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.үй жұмысын сұрау

10

мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

3. classtools.net/random-group-generator арқылы топқа бөлемін.




Оқушылар бір-біріне лебіздерін айту арқылы жақындасады, көңіл-күйлерін көтереді.

classtools.net/random-group-generator арқылы топқа бөлінеді







https://www.classtools.net/random-group-generator/


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Үй жұмысын сұрау.

1. Медициналық генетика дегеніміз не?

2. радиоактивті ая дегеніміз не, мысалдар келтір?

3. кофеин қандай зат, ағзадағы рөлін айт?

4. Табиғи мутация тудыратын ауруларды ата, фенотиптік белгілері қандай?



Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

спиннер бағдарламасы арқылы

«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Дискриптор: 3 балл.

ворд вал бағдарламасы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

28 мин.



Тақырыпты түсіндіру.

Презентация арқылы

Өнімділікті арттыратын заманауи технология




Оқушыға тақырып жайлы қысқа бағыттаушы мәлімет бере отырып өңімділікті арттыратын заманауи технологиялар үдерісін түсінеді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

1.тақырыпта айтылған терминдері есте сақтайды.

2.бағытталған мутагенез үдерісінің мәнін түсіндіреді

3.жасанды мутагенез әсерін сипаттайды


Оқулық. слайд

1-тапсырма:

Оқулықтағы мәліметтермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Тарсия әдісі арқылы екі топқа тапсырма беремін, тірек сөздердің анықтамаларын табуды ұсынамын.

1. Оқулықтағы сабақтың мәтінің оқиды.

2. Тірек сөздермен танысып,өз дәптерлеріне жазып алады.

3. Тарсия әдісі арқылы , тапсырманы орындайды.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

1. Тарсия әдісі арқылы тапсырманы орындайды






9 – сынып оқулығы


Тарсия әдісі

2-тапсырма:

А,Б,С

А сұрақ қояды

Б жауап береді

С бақылаушы, толықтырушы



Оқушылар сұрақ қоюшы, жауап беруші, бақылаушы болып бөлініп, тақырып бойынша сұрақ дайындап қарсылас топқа қояды.


Дескриптор: Жалпы – әр сұрақ 1 балл.

1. А,Б,С бөлінеді

2. сұрақ қояды

3. жауап береді


Оқулық, дәптер


оқушылардың жеке және / немесе ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес ://wordwall.net сайтынан тапсырма беремін.

Сайтқа кіріп тапсырманы орындайды. Сәйкестендіру.

Дискриптор:

1 мағынасын дұрыс қояды.-1б

2 уақыт үнемдейді.-1б



Топтық бағалауы.

https://wordwall.net/resource/34349231/9%d0%b0-%d1%81%d1%8b%d0%bd%d1%8b%d0%bf

Бағалау парағы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«сиқырлы сандық» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын анықтайды.

Үйрендім

Қолымнан келді

Маған қиын болды

Үй тапсырмасы.

Жүзім өсімдігінің өнімділігін арттыру жолдарын қарастыру

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын жазып, тақтаға ілулі сандыққа салу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


ҚБ. Мұғалімнің бағалауы



Рисунок 2










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!