Бөлім:
|
9.3D Тұқым
қуалаушылық пен өзгергіштік
заңдылықтары
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Касенова Гульназ
Жанатовна
|
Күні:
|
28.02
|
Сыныбы:
9А
|
Қатысушылар саны: 17
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Өнімділікті арттыратын
заманауи ауыл шаруашылық
технологиялары.
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
9.2.4.11 - мәдени
өсімдіктердің өнімділігін арттыру үшін заманауи ауылшаруашылық
технологияларды қолданылуын
зерттеу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Гетерозис, мутогенез, полиплодияны
біледі.
ЕБҚБ үшін: мутагенез
ұғымын қалыптастырады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту.үй
жұмысын сұрау
10
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
3. classtools.net/random-group-generator арқылы топқа
бөлемін.
|
Оқушылар бір-біріне лебіздерін айту арқылы
жақындасады, көңіл-күйлерін көтереді.
classtools.net/random-group-generator арқылы топқа
бөлінеді
|
|
https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Үй жұмысын
сұрау.
|
1. Медициналық генетика
дегеніміз не?
2. радиоактивті ая
дегеніміз не, мысалдар келтір?
3. кофеин қандай зат,
ағзадағы рөлін айт?
4. Табиғи мутация
тудыратын ауруларды ата, фенотиптік белгілері
қандай?
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
спиннер бағдарламасы
арқылы
|
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі арқылы Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады. талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дискриптор: 3
балл.
|
ворд
вал бағдарламасы
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
28
мин.
|
Тақырыпты түсіндіру.
Презентация арқылы
Өнімділікті арттыратын заманауи
технология
|
Оқушыға тақырып жайлы қысқа
бағыттаушы мәлімет бере отырып өңімділікті арттыратын заманауи
технологиялар үдерісін
түсінеді.
|
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
1.тақырыпта айтылған
терминдері есте сақтайды.
2.бағытталған
мутагенез үдерісінің мәнін
түсіндіреді
3.жасанды мутагенез әсерін
сипаттайды
|
Оқулық.
слайд
|
№1-тапсырма:
Оқулықтағы
мәліметтермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
Тарсия әдісі арқылы екі
топқа тапсырма беремін, тірек сөздердің анықтамаларын табуды
ұсынамын.
|
1. Оқулықтағы сабақтың
мәтінің оқиды.
2. Тірек сөздермен
танысып,өз дәптерлеріне жазып
алады.
3. Тарсия әдісі арқылы
, тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
1. Тарсия әдісі арқылы тапсырманы
орындайды
|
9 –
сынып
оқулығы
Тарсия әдісі
|
№2-тапсырма:
А,Б,С
А сұрақ
қояды
Б жауап
береді
С бақылаушы,
толықтырушы
|
Оқушылар сұрақ қоюшы,
жауап беруші, бақылаушы болып бөлініп, тақырып бойынша сұрақ
дайындап қарсылас топқа қояды.
|
Дескриптор: Жалпы –
әр сұрақ 1 балл.
1. А,Б,С бөлінеді
2. сұрақ
қояды
3. жауап
береді
|
Оқулық, дәптер
|
|
оқушылардың жеке және / немесе
ерекше білім беру қажеттіліктеріне
сәйкес ://wordwall.net
сайтынан тапсырма
беремін.
|
Сайтқа кіріп тапсырманы
орындайды. Сәйкестендіру.
|
Дискриптор:
1 мағынасын дұрыс
қояды.-1б
2 уақыт
үнемдейді.-1б
Топтық
бағалауы.
|
https://wordwall.net/resource/34349231/9%d0%b0-%d1%81%d1%8b%d0%bd%d1%8b%d0%bf
Бағалау
парағы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«сиқырлы сандық» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын
анықтайды.
Үйрендім
Қолымнан келді
Маған қиын болды
Үй тапсырмасы.
Жүзім өсімдігінің
өнімділігін арттыру жолдарын
қарастыру
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
жазып, тақтаға ілулі сандыққа салу арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
ҚБ. Мұғалімнің
бағалауы
|
|