BOPPPS, CLIL, TBLT модели бойынша сабақ жоспары
|
Курс: 1 Дата: 15.10.2020 Название урока: Операциялық жүйенің негізгі функциялары |
||||||||||||||||||||||
|
B – НАВЕДЕНИЕ МОСТОВ Сәлеметсіздерме студенттер?! Кеше мен компьютерге операциялық жүйені орнатқан кезде командадан қате шықты. Компьютерде командаларды өңдеу қалай жүргізіледі? Бұл жағдайдан мен қалай шығамын? Қандай алгоритмдерді пайдалануым керек? |
||||||||||||||||||||||
|
O – ОЖИДАЕМЫЙ РЕЗУЛЬТАТ ОБУЧЕНИЯ
|
||||||||||||||||||||||
|
Активация предыдущих знаний Проверка прошлой темы (активити) Активити№1 Осы уақытқа дейін біз ОЖ туралы сабақ жүрген болатын. Сол себепті мен өзім бір ОЖ-нің суретін қолыма алып, сол туралы бір сөйлеммен қысқаша мәлімет айтамын. Оны қасымда жақын тұрған студентке жалғаймын олда мен секілді қысқаша мәлімет айтады. Солай жалғаса береді. Қосымша №1 Активити №2 Running dictation Аудиторияның ішіне сөздер ілінеді , студенттер жұп –жұп болып бөлініп алаған соң, бір студент сөздерді табады ал бір студент қатесіз жазып аудармасын жазып отыру қажет. Қатесіз жазып,аударған жұп жеңіпаз атанады. Windows, MsDOS, Linux Operating sуstem, Program, Interface, Desktop, Shortcut, Icon, Bin, My computer .
|
||||||||||||||||||||||
|
P – ПРЕДВАРИТЕЛЬНАЯ ОЦЕНКА Студенттерді алдын-ала бағалау үшін біз графит қабырғасын плакат көмегімен қолданамыз, студенттер графити қабырғасын бояйды, ОЖ туралы ақпарат. Негізгі терминдер ағылшын тілінде жазылады. Қосымша№2 |
Материалы: маркеры, плакат, сөздік. |
|||||||||||||||||||||
|
P – АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ |
||||||||||||||||||||||
|
Продолжительность |
Действие преподавателя |
Действие студента |
Инструменты и ресурсы обучения |
|||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ
Question loop activities -
|
While- watching Input № 1 Мен бейне дәрісті көрсетемін операциялық жүйені негізгі функцияларын баяндайды әрі қарай студентер негізгі жазылған тақырып бойынша терминдерді жазып алады. Қосымша 3 After-watching
After-watching-2 Студенттер суреттер таңдау арқылы топқа бөлу Суретті таңдаған кезде студенттер мынадай критерия қойылады: өздеріңізге жақсы таныс құрылғыларды таңдаңыз
Болған
соң әр топ сағат тілінің бағытымен ауыса отырып, өз топтарының
маркер түсімен қателіктерін түзетеді және толықтырулар
енгізеді.
Input № 2 While- reading Студенттерге мәтін беремін ағылшын тілінде. Студенттер мәтінмен танысады және өздеріне таныс емес сөзтіркесті жазып аударады. Қосымша№4 After-watching Студенттер «Operating system» мәтінмен танысып, мәтінмен жұмыстанады. Кесте құру: ОЖ-нің түрлерін,қолдануы және шығу жылы, разряд бойынша.
|
Студенттер бейне көреді және қарау кезінде, термендерді жазып , ағылшын тіліне аударады.
Студенттер таратылған сұрақ-жауаптарын мұқият оқып назарларын бір –біріне аударады. Сұрақ оқылғанда жауабын табу қажет.
1 топ «main devices» негізгі құрылғылар 2 топ «additional devices» қосымша құрылғылар 3 топ «internal devices» ішкі құрылғылар
1 топқа топтастыру «Операциялық жүйенің негізгі атқаратын қызметі» қызыл маркер 2 топқа « Операциялық жүйенің интерфейс түрлері, Операциялық жүйенің басқару элементтері» кесте арқылы көрсетеді көк маркер 3 топқа «Графикалық интерфейсті операциялық жүйенің нысандары, Пиктограмма, түсінік беріп өту» жасыл маркер Бұл топқа саралау әдісі бойына дереккөз ретінде интернет желісін қолдану ұсынылады
Студенттер мәтінмен танысып, сөздік арқылы сөз тіркесті аударады.
Студенттер жеке –жеке дәптерлеріне орындайды. Сұрақ-жауаппен арқылы кестені талдайды.
|
Бейне ролик , интербелсенді тақта.
Карточкалар.
|
|||||||||||||||||||
|
P – ПОСТ-ОЦЕНКА Студенттердің тақырып бойынша білімдерін бекіту үшін мен true/false қолданамын. true/false
|
||||||||||||||||||||||
|
S – ЗАКЛЮЧЕНИЕ Рефлексия. Бағдаршам. Студент қызыл, сары, жасыл түстерге бүгінгі сабақ бойынша қорытынды ойларын білдіреді. Қызыл-бүгінгі тақырыпты толық меңгере алмадым. Сары-бүгіні тақырыпты меңгердім , бірақ кей сұрақтарға жауап алаалмадым. Жасыл –бүгінгі сабақты толық меңгердім. |
||||||||||||||||||||||
Қосымша№1

Қосымша №2
Операциялық жүйе: жіктеу.
Қосымша№3 Сұрақтар
ОЖ –дегеніміз не?
ОЖ-нің негізгі функцияларын ата?
ОЖ- қандай қызмет атқарады.?
Қосымша№4
Текст
An operating system (OS) is system software that manages computer hardware, software resources, and provides common services for computer programs.
Time-sharing operating systems schedule tasks for efficient use of the system and may also include accounting software for cost allocation of processor time, mass storage, printing, and other resources.
For hardware functions such as input and output and memory allocation, the operating system acts as an intermediary between programs and the computer hardware,[1][2] although the application code is usually executed directly by the hardware and frequently makes system calls to an OS function or is interrupted by it. Operating systems are found on many devices that contain a computer – from cellular phones and video game consoles to web servers and supercomputers.
The dominant desktop operating
system is Microsoft
Windows with a market share of
around 82.74%. macOS by Apple
Inc. is in second place
(13.23%), and the varieties of Linux are collectively
in third place (1.57%).[3] In
the mobile sector (including
smartphones and tablets), Android's share is up to 70%
in the year 2017.[4] According to third
quarter 2016 data, Android's share on smartphones is dominant with
87.5 percent with also a growth rate of 10.3 percent per year,
followed by Apple's iOS with 12.1 percent
with per year decrease in market share of 5.2 percent, while other
operating systems amount to just 0.3
percent.[5] Linux
distributions are dominant in
the server and supercomputing sectors. Other specialized classes of
operating systems, such as Жүктеу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Операциялық жүйенің негізгі функциялары
Операциялық жүйенің негізгі функциялары
BOPPPS, CLIL, TBLT модели бойынша сабақ жоспары
|
Курс: 1 Дата: 15.10.2020 Название урока: Операциялық жүйенің негізгі функциялары |
||||||||||||||||||||||
|
B – НАВЕДЕНИЕ МОСТОВ Сәлеметсіздерме студенттер?! Кеше мен компьютерге операциялық жүйені орнатқан кезде командадан қате шықты. Компьютерде командаларды өңдеу қалай жүргізіледі? Бұл жағдайдан мен қалай шығамын? Қандай алгоритмдерді пайдалануым керек? |
||||||||||||||||||||||
|
O – ОЖИДАЕМЫЙ РЕЗУЛЬТАТ ОБУЧЕНИЯ
|
||||||||||||||||||||||
|
Активация предыдущих знаний Проверка прошлой темы (активити) Активити№1 Осы уақытқа дейін біз ОЖ туралы сабақ жүрген болатын. Сол себепті мен өзім бір ОЖ-нің суретін қолыма алып, сол туралы бір сөйлеммен қысқаша мәлімет айтамын. Оны қасымда жақын тұрған студентке жалғаймын олда мен секілді қысқаша мәлімет айтады. Солай жалғаса береді. Қосымша №1 Активити №2 Running dictation Аудиторияның ішіне сөздер ілінеді , студенттер жұп –жұп болып бөлініп алаған соң, бір студент сөздерді табады ал бір студент қатесіз жазып аудармасын жазып отыру қажет. Қатесіз жазып,аударған жұп жеңіпаз атанады. Windows, MsDOS, Linux Operating sуstem, Program, Interface, Desktop, Shortcut, Icon, Bin, My computer .
|
||||||||||||||||||||||
|
P – ПРЕДВАРИТЕЛЬНАЯ ОЦЕНКА Студенттерді алдын-ала бағалау үшін біз графит қабырғасын плакат көмегімен қолданамыз, студенттер графити қабырғасын бояйды, ОЖ туралы ақпарат. Негізгі терминдер ағылшын тілінде жазылады. Қосымша№2 |
Материалы: маркеры, плакат, сөздік. |
|||||||||||||||||||||
|
P – АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ |
||||||||||||||||||||||
|
Продолжительность |
Действие преподавателя |
Действие студента |
Инструменты и ресурсы обучения |
|||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ
Question loop activities -
|
While- watching Input № 1 Мен бейне дәрісті көрсетемін операциялық жүйені негізгі функцияларын баяндайды әрі қарай студентер негізгі жазылған тақырып бойынша терминдерді жазып алады. Қосымша 3 After-watching
After-watching-2 Студенттер суреттер таңдау арқылы топқа бөлу Суретті таңдаған кезде студенттер мынадай критерия қойылады: өздеріңізге жақсы таныс құрылғыларды таңдаңыз
Болған
соң әр топ сағат тілінің бағытымен ауыса отырып, өз топтарының
маркер түсімен қателіктерін түзетеді және толықтырулар
енгізеді.
Input № 2 While- reading Студенттерге мәтін беремін ағылшын тілінде. Студенттер мәтінмен танысады және өздеріне таныс емес сөзтіркесті жазып аударады. Қосымша№4 After-watching Студенттер «Operating system» мәтінмен танысып, мәтінмен жұмыстанады. Кесте құру: ОЖ-нің түрлерін,қолдануы және шығу жылы, разряд бойынша.
|
Студенттер бейне көреді және қарау кезінде, термендерді жазып , ағылшын тіліне аударады.
Студенттер таратылған сұрақ-жауаптарын мұқият оқып назарларын бір –біріне аударады. Сұрақ оқылғанда жауабын табу қажет.
1 топ «main devices» негізгі құрылғылар 2 топ «additional devices» қосымша құрылғылар 3 топ «internal devices» ішкі құрылғылар
1 топқа топтастыру «Операциялық жүйенің негізгі атқаратын қызметі» қызыл маркер 2 топқа « Операциялық жүйенің интерфейс түрлері, Операциялық жүйенің басқару элементтері» кесте арқылы көрсетеді көк маркер 3 топқа «Графикалық интерфейсті операциялық жүйенің нысандары, Пиктограмма, түсінік беріп өту» жасыл маркер Бұл топқа саралау әдісі бойына дереккөз ретінде интернет желісін қолдану ұсынылады
Студенттер мәтінмен танысып, сөздік арқылы сөз тіркесті аударады.
Студенттер жеке –жеке дәптерлеріне орындайды. Сұрақ-жауаппен арқылы кестені талдайды.
|
Бейне ролик , интербелсенді тақта.
Карточкалар.
|
|||||||||||||||||||
|
P – ПОСТ-ОЦЕНКА Студенттердің тақырып бойынша білімдерін бекіту үшін мен true/false қолданамын. true/false
|
||||||||||||||||||||||
|
S – ЗАКЛЮЧЕНИЕ Рефлексия. Бағдаршам. Студент қызыл, сары, жасыл түстерге бүгінгі сабақ бойынша қорытынды ойларын білдіреді. Қызыл-бүгінгі тақырыпты толық меңгере алмадым. Сары-бүгіні тақырыпты меңгердім , бірақ кей сұрақтарға жауап алаалмадым. Жасыл –бүгінгі сабақты толық меңгердім. |
||||||||||||||||||||||
Қосымша№1

Қосымша №2
Операциялық жүйе: жіктеу.
Қосымша№3 Сұрақтар
ОЖ –дегеніміз не?
ОЖ-нің негізгі функцияларын ата?
ОЖ- қандай қызмет атқарады.?
Қосымша№4
Текст
An operating system (OS) is system software that manages computer hardware, software resources, and provides common services for computer programs.
Time-sharing operating systems schedule tasks for efficient use of the system and may also include accounting software for cost allocation of processor time, mass storage, printing, and other resources.
For hardware functions such as input and output and memory allocation, the operating system acts as an intermediary between programs and the computer hardware,[1][2] although the application code is usually executed directly by the hardware and frequently makes system calls to an OS function or is interrupted by it. Operating systems are found on many devices that contain a computer – from cellular phones and video game consoles to web servers and supercomputers.
The dominant desktop operating
system is Microsoft
Windows with a market share of
around 82.74%. macOS by Apple
Inc. is in second place
(13.23%), and the varieties of Linux are collectively
in third place (1.57%).[3] In
the mobile sector (including
smartphones and tablets), Android's share is up to 70%
in the year 2017.[4] According to third
quarter 2016 data, Android's share on smartphones is dominant with
87.5 percent with also a growth rate of 10.3 percent per year,
followed by Apple's iOS with 12.1 percent
with per year decrease in market share of 5.2 percent, while other
operating systems amount to just 0.3
percent.[5] Linux
distributions are dominant in
the server and supercomputing sectors. Other specialized classes of
operating systems, such as
шағым қалдыра аласыз














