O – ОЖИДАЕМЫЙ РЕЗУЛЬТАТ
ОБУЧЕНИЯ
Мақсаты:
Операциялық жүйелердің атқаратын
функцияларымен жұмыстана
біледі.
CLIL
бойынша:
Тілдік
мақсат:
Тілдік
оқыту: Студенттер негізгі терминдерді
жатқа біледі:
Windows, MsDOS, Linux
Операциялық
жүйе-Опепрационная система-Operating sуstem,
Программа-программа-Program, Интерфейс-Интерфейс- Interface, Жұмыс
үстелі-Рабочий стол- Desktop, Таңбаша –Ярлык-Shortcut, Белгішелер
–Значки – Icon, Қоржын –Корзина- Bin, Менің компьютерім- Мой
компьютер-My computer
Оқыту
тілі:
Студент
«Operating
system» мәтіні бойынша келесідей
сұрақтарға жауап береді.
-
What is an operating
system?
-
The operating system can also
include which
programs?
-
Which Dominant desktop
operating system do you
know?
-
what are the operating systems
for cell phones?
Оқыту тілі
арқылы:
Студенттер бейтаныс сөздермен
жұмыс істей алады, тақырып бойынша кездесетіндер
сөздер.
Аппараттық функциялары
үшін- for hardware
functions;
телефонға арналған
операциялық жүйе- operating system for your
phone;
|
Күтілетін
нәтиже:
-Операциялық жүйелер және оның интерфейсі туралы
біледі
-Операциялық жүйелер қызметін түсіндіреді, нысандарын
ажыратады
-Операциялық жүйелер нысандарымен жұмыс жасайды, өмірде
қолданады
Күтілетін
нәтиже:
Студенттер терминдерді, сөз
тіркестерін қолдана отырып талқылай
алады.
|
|
Активация предыдущих
знаний
Проверка прошлой темы
(активити)
Активити№1
Осы уақытқа дейін біз ОЖ
туралы сабақ жүрген болатын. Сол себепті мен өзім бір ОЖ-нің
суретін қолыма алып, сол туралы бір сөйлеммен қысқаша мәлімет
айтамын. Оны қасымда жақын тұрған студентке жалғаймын олда мен
секілді қысқаша мәлімет айтады. Солай жалғаса
береді.
Қосымша
№1
Активити №2 Running
dictation
Аудиторияның ішіне сөздер
ілінеді , студенттер жұп –жұп болып бөлініп алаған соң, бір студент
сөздерді табады ал бір студент қатесіз жазып аудармасын жазып отыру
қажет. Қатесіз жазып,аударған жұп жеңіпаз
атанады.
Windows, MsDOS, Linux Operating sуstem,
Program, Interface, Desktop, Shortcut, Icon, Bin, My computer
.
|
P – ПРЕДВАРИТЕЛЬНАЯ
ОЦЕНКА
Студенттерді алдын-ала бағалау үшін біз графит қабырғасын
плакат көмегімен қолданамыз, студенттер графити қабырғасын бояйды,
ОЖ туралы ақпарат. Негізгі терминдер ағылшын тілінде
жазылады. Қосымша№2
|
Материалы: маркеры,
плакат, сөздік.
|
Жаңа
сабақ
Question loop
activities
-
|
While-
watching
Input
№ 1
Мен
бейне дәрісті көрсетемін операциялық жүйені негізгі функцияларын
баяндайды әрі қарай студентер негізгі жазылған тақырып бойынша
терминдерді жазып алады.
Қосымша
3
After-watching
Бейне ролик бойынша студенттерге сұрақтармен жауаптар жазылған
карточка таратылады. Бір студент сұрақты бастап оқиды сол жауапты
ұстап тұрған студент жауабын оқиды. Солай соңына дейін
жалғасады. Қосымша
4
After-watching-2
Студенттер суреттер таңдау
арқылы топқа бөлу
Суретті таңдаған кезде студенттер мынадай критерия
қойылады: өздеріңізге жақсы таныс құрылғыларды
таңдаңыз
Болған
соң әр топ сағат тілінің бағытымен ауыса отырып, өз топтарының
маркер түсімен қателіктерін түзетеді және толықтырулар
енгізеді.
Қорғайды.
Input №
2
While-
reading
Студенттерге мәтін беремін
ағылшын тілінде. Студенттер мәтінмен танысады және өздеріне таныс
емес сөзтіркесті жазып аударады.
Қосымша№4
After-watching
Студенттер
«Operating
system» мәтінмен танысып, мәтінмен
жұмыстанады. Кесте құру:
ОЖ-нің түрлерін,қолдануы және
шығу жылы, разряд бойынша.
|
Студенттер бейне көреді және қарау кезінде, термендерді
жазып , ағылшын тіліне аударады.
Студенттер таратылған
сұрақ-жауаптарын мұқият оқып назарларын бір –біріне аударады. Сұрақ
оқылғанда жауабын табу қажет.
1 топ
«main
devices» негізгі құрылғылар
2 топ
«additional devices» қосымша
құрылғылар
3 топ
«internal devices» ішкі
құрылғылар
1
топқа топтастыру «Операциялық жүйенің негізгі атқаратын қызметі»
қызыл маркер
2
топқа « Операциялық жүйенің интерфейс түрлері, Операциялық жүйенің
басқару элементтері» кесте арқылы көрсетеді көк
маркер
3
топқа «Графикалық интерфейсті операциялық жүйенің нысандары,
Пиктограмма, түсінік беріп өту» жасыл маркер Бұл топқа саралау
әдісі бойына дереккөз ретінде интернет желісін қолдану
ұсынылады
Студенттер мәтінмен танысып,
сөздік арқылы сөз тіркесті аударады.
Студенттер жеке –жеке
дәптерлеріне орындайды. Сұрақ-жауаппен арқылы кестені
талдайды.
-
What is an operating
system?
-
The operating system can also
include which programs?
-
Which Dominant desktop
operating system do you know?
-
what are the operating systems
for cell phones?
|
Бейне ролик , интербелсенді
тақта.
Карточкалар.
|
S –
ЗАКЛЮЧЕНИЕ
Рефлексия. Бағдаршам. Студент
қызыл, сары, жасыл түстерге бүгінгі сабақ бойынша қорытынды ойларын
білдіреді.
Қызыл-бүгінгі тақырыпты толық
меңгере алмадым.
Сары-бүгіні тақырыпты
меңгердім , бірақ кей сұрақтарға жауап
алаалмадым.
Жасыл –бүгінгі сабақты толық
меңгердім.
|