|
Информатика |
||||
|
Бөлім |
3D баспа |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Оқиғалардың үшөлшемді модельдері. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Үшөлшемді объектіде оқиғаларадың түрлерін біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Контекстік мәзір терезесінің құралдардың қызметін түсіндіреді |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Сыныпта бір затты алып, оның қаситтеріне сипаттама береді |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі - «Оқиға» дегеніміз не? -Қалай ойлайсың, оқиғаның қандай параметрлері болуы мүмкін? ҚБ: стикер /1балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
Мадақтау Стикер 1балл |
Ноутбук Оқулық Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырып. Барлық үшөдшемді объектілердің белгілі бір қасиеттері бар. Үшөлшемді объектіде жасалу жолына қарамастан оқиғалар болады:
SketchUp программасында құрастырылып жатқан объетіні сақтауды Файл-Сохранить как командалар тізбегінде тіртуір көмегімен орындауға болады. Егер объектіге арнайы атау бермесе, онда жоба «Без названия» атымен сақталады, ал кеңейтілімі *.skp типін таңдайды. Көрсетілім.SketchUp программасында құрастырылып жатқан обектіні тінтуірдің оң жақ батырмасымен шертсек, Контекстік мәзір терезесі шығады. Жеке жұмыс. 1-тапсырма.«Практикада қолдану» тапсырмасы SketchUp программасының құралдарын пайдаданып, диванның моделін жаса. Дескриптор: - SketchUp программасының құралдарын пайдаданып, диванның моделін жасайды. ҚБ: стикер /5 балл/ Топтық жұмыс. 2-тапсырма. -Сыныпта бір затты таңдап алып, оның қасиеттерін сипаттаңдар. Дескриптор: - Сыныпта бір затты таңдап алып, оның қасиеттерін сипаттайды. ҚБ: стикер /4балл/. |
Мұғалімді тыңдайды Дәптерге командаларды жазады SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады Сыныпта заттың сипаттамасын береді |
Жарайсыңдар! Ынталандыру Стикер 5 балл Мадақтау Стикер 4 балл |
Интербелсенді тақта/компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.5, 61-бет «Үй тапсырмасы» |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқиғалардың үшөлшемді модельдері
Оқиғалардың үшөлшемді модельдері
|
Информатика |
||||
|
Бөлім |
3D баспа |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Оқиғалардың үшөлшемді модельдері. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Үшөлшемді объектіде оқиғаларадың түрлерін біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Контекстік мәзір терезесінің құралдардың қызметін түсіндіреді |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Сыныпта бір затты алып, оның қаситтеріне сипаттама береді |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі - «Оқиға» дегеніміз не? -Қалай ойлайсың, оқиғаның қандай параметрлері болуы мүмкін? ҚБ: стикер /1балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
Мадақтау Стикер 1балл |
Ноутбук Оқулық Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырып. Барлық үшөдшемді объектілердің белгілі бір қасиеттері бар. Үшөлшемді объектіде жасалу жолына қарамастан оқиғалар болады:
SketchUp программасында құрастырылып жатқан объетіні сақтауды Файл-Сохранить как командалар тізбегінде тіртуір көмегімен орындауға болады. Егер объектіге арнайы атау бермесе, онда жоба «Без названия» атымен сақталады, ал кеңейтілімі *.skp типін таңдайды. Көрсетілім.SketchUp программасында құрастырылып жатқан обектіні тінтуірдің оң жақ батырмасымен шертсек, Контекстік мәзір терезесі шығады. Жеке жұмыс. 1-тапсырма.«Практикада қолдану» тапсырмасы SketchUp программасының құралдарын пайдаданып, диванның моделін жаса. Дескриптор: - SketchUp программасының құралдарын пайдаданып, диванның моделін жасайды. ҚБ: стикер /5 балл/ Топтық жұмыс. 2-тапсырма. -Сыныпта бір затты таңдап алып, оның қасиеттерін сипаттаңдар. Дескриптор: - Сыныпта бір затты таңдап алып, оның қасиеттерін сипаттайды. ҚБ: стикер /4балл/. |
Мұғалімді тыңдайды Дәптерге командаларды жазады SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады Сыныпта заттың сипаттамасын береді |
Жарайсыңдар! Ынталандыру Стикер 5 балл Мадақтау Стикер 4 балл |
Интербелсенді тақта/компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.5, 61-бет «Үй тапсырмасы» |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













