Материалдар / Оқиғаның үшөлшемді модельдері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқиғаның үшөлшемді модельдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2024
112
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

ІІ БӨЛІМ .3D баспасы

Педагогтың аты-жөні

Нұрғалиева Назгүл Асқарқызы

Күні

13.12.23ж

Сынып

6 «В»

Сабақтың тақырыбы

Объектілердің 3D модельдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру;

Сабақтың мақсаты

Редактордағы объектілердің модельдерін құрады.

Іс – әрекетті зерттеу сұрағы

Оқушылардың ақпараттық сауаттылығын арттыруға цифрлы ресустардың ықпалы қандай?


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру



Миға шабуыл















Жаңа сабақ















Сабақтың ортасы








Сабақты

бекіту



































Сабаққа кері байланыс



Үй тапсырма

Амандасу. Оқушыларды түгендеу.


«Суреттер сөйлейді» әдісі.

Оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген фигураның бірін таңдап, А4 қағазға қалам алып, суретін салады. Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты анықтайды.

  1. Салған суреттерің неше өлшемді?

  2. Модель өлшемі қандай?

  3. Осы үш өлшемді фигураны компьютердің көмегімен сала аламыз ба?





Жұптық жұмыс.

«Жұппен жұп» әдісі арқылы берілген фигураның үш өлшемді моделін құру алгоритмін ретімен орналастырыңыз. Берген ресурстарды пайдаланып, обьектінің үш өлшемді моделін құрастырыңыз.





Целиндр Конус Сфера



Жеке практикалық тапсырма.

Тапсырма 1 .

SketchUp бағдарламасында таңдаған объектінің моделін құрыңыздар.










Жеке жұмыс.

Тапсырма 2.

«Madtest» платформасында тест тапсырмасын береді..


  1. Материалдар, Компоненттер қай терезе бөлімінде орналасқан?

Терезе(Окна)

  1. Бейнеленген құрылғының аты қандай?

Тяни/Толкай (Тарту⁄Итеру)

  1. SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдарды белгіле.

Выбор (Таңдау) , Компонент , Палитра , Ластик

  1. Перемещение (Жылжыту) қызметі қандай?

Кез келген объектінің орнын ауыстыруға пайдаланылады

  1. Камераны объектінің айналасынан айналдырып қарауға арналған құралғының аты қандай?

Вращение


«SMS WhatsApp» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс алады.


Өз бөлмелеріңдегі жиһаздың бірін таңдап алып, сол заттың 3D моделін құрастырыңыздар.






А4 параққа сурет салып,сұраққа жауап бере отырып тақырыпты анықтайды.









Дескриптор:

  • Құрал саймандарды таңдайды.

  • фигураның салу реттілігін көрсетеді

  • Фигураны салу құралдарын түсіндіреді.









Дескриптор:

  • Жұмыс алаңын таңдайды.

  • Шеңбердің ерекшеленген бөлігін тартады.

  • Үйдің төбесін салады.

  • Шаңырақтың суретін салады.

  • Есіктің суретін салады.



ЕББҚ оқушы ЖАДА-да мұғалім қолдауымен тапсырманы мүмкіндігіне қарай орындайды.



Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

ЕББҚ оқушы ЖАДА-да мұғалім қолдауымен тапсырманы орындайды.



























Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.



Үй тапсырмасын жазып алады.



ҚБ: мадақтау арқылы кері байланыс беріледі.













Дескриптор арқылы жұптар өз ара бір – біріне кері байланыс береді.











Дескриптор арқылы мұғалім оқушыларды бағалайды.

Жалпы: 5 балл







Дескриптор арқылы оқушы өзін-өзі бағалайды.

Жалпы: 5балл






































https://madte.st/Z38pDbSd


















Shape1

Shape2

Shape3

Shape4 Shape5 Shape6

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!