Материалдар / оқу әдістемелік материал жариялау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

оқу әдістемелік материал жариялау

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2023
303
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Табиғат физикасы

Мұғалімнің аты-жөні

Орынбаева Г.Т.

Күні:

02.02.23

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны:23

Қатыспағандар саны:1

Сабақтың тақырыбы

Элекроскоп не үшін қажет?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.5.1 түрлі материалдардың электрөткізгіштігін зерттеу

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

  • түрлі материалдардың электрөткізгіштігін зерттейді;

  • нәтижені таңдаған формада ұсынады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

Оқу материалын жариялау «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жүреді:

-Менің қолымда нелер бар? (шарлар)

-Шарлар бүгінгі сабаққа не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

-Оны бүгінгі сабақ барысында анықтайтын боласыңдар.

  1. Ширату жаттығуларын орындайды.

Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.





Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.









шарлар

Жаңа білім

15 мин





















2 мин


Бекіту

15 мин



(Ұ) 1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісімен орындалады.

А) Сөздік жұмысы.

Заряд, электрөткізгіштік, электроскоп.

Ә) Суретпен жұмыс.

Суретке мұқият қараңдар.

-Негеш ойын-сауық кезінде қызық құбылысты байқап, ойланып қалды.

-Неліктен кейбір шарлар бір-біріне тартылады, ал кейбірі тебіледі?

-Сендер қалай ойлайсыңдар?

Ә) Мәтінмен жұмыс.

-Мәтінді түсініп оқыңдар.

Б) Модель жасау.

Электроскоп моделін жасаңдар.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.


Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

А) Зерттеу.

-Қандай денелер өз бойынан заряд өткізеді?

Б) Ойлан.

-Екі электроскопты салыстырыңдар. Қайсысында заряд бар? Қайсысында заряд жоқ? Ол қайда кетті? Неліктен?

В) Сен білесің бе?

Сөздікті жазып, жаттайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Тапсырмалар орындайды.

















Билеп сергиді.


Мәтінді оқиды, бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

Дескриптор:

- Сөздікті жазып, жаттайды-1балл.

- Шарлардың бір-біріне тартылу, тебілу себебін анықтайды-2балл.

- Электроскоп моделін жасайды-2балл.

­













Дескриптор:

-Қандай денелер өз бойынан заряд өткізетінін түсіндіреді-3балл.

-Екі электроскопты салыстырады-2балл.

«Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж


















Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді.

Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойылады.








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!