Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Өткен тақырыпты
мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
алыңдар.
Оқу материалын жариялау
«Сұрақ-жауап»
әдісі арқылы жүреді:
-Менің
қолымда нелер бар? (шарлар)
-Шарлар
бүгінгі сабаққа не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
-Оны бүгінгі
сабақ барысында анықтайтын
боласыңдар.
|
-
Ширату
жаттығуларын орындайды.
-
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушының жауабын
толықтыру немесе тиімді кері байланыс
жасау.
|
шарлар
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісімен
орындалады.
А) Сөздік
жұмысы.
Заряд,
электрөткізгіштік,
электроскоп.
Ә) Суретпен
жұмыс.
Суретке мұқият
қараңдар.
-Негеш ойын-сауық кезінде
қызық құбылысты байқап, ойланып қалды.
-Неліктен кейбір шарлар
бір-біріне тартылады, ал кейбірі тебіледі?
-Сендер қалай
ойлайсыңдар?
Ә) Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді түсініп
оқыңдар.
Б) Модель
жасау.
Электроскоп моделін
жасаңдар.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Тақырып бойынша сұрақтар
құрастырып, достарыңнан жауап ал.
Сергіту сәтінде қазақ биін
билету.
(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге
асырылады.
А)
Зерттеу.
-Қандай денелер өз бойынан
заряд өткізеді?
Б)
Ойлан.
-Екі электроскопты
салыстырыңдар. Қайсысында заряд бар? Қайсысында заряд жоқ? Ол қайда
кетті? Неліктен?
В) Сен білесің
бе?
|
Сөздікті жазып,
жаттайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырмалар
орындайды.
Билеп
сергиді.
Мәтінді оқиды, бақылайды.
Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.
|
Дескриптор:
- Сөздікті жазып,
жаттайды-1балл.
-
Шарлардың бір-біріне тартылу, тебілу
себебін анықтайды-2балл.
- Электроскоп моделін
жасайды-2балл.
Дескриптор:
-Қандай денелер өз бойынан
заряд өткізетінін түсіндіреді-3балл.
-Екі электроскопты
салыстырады-2балл.
|
«Жараты-лыстану» оқулығы
4-сынып 2019ж
|