Батыс Қазақстан облысы,
Жаңақала ауданы, № 7 бөбек балабақшасының тәрбиешісі
Білім беру салалары: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: «Тіл дамыту»
Тәрбиеші: Мусина.А.С.
Тақырыбы: « Үй
жиһаздары»
Мақсаты:
Білімділік: Күз мезгілі туралы білімдерін білу.Үй жиһаздары туралы айта отырып олардың қажеттілігі жайлы білім беру.
Дамытушылық: Мысыққа көмектесу арқылы балалардың жиһаздарға деген қызығушылықтарын арттыру және тіл байлықтарын дамыту.
Тәрбиелік: Жиһаздарға ұқыпты болуға оларды сындырмауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Үй жиһаздары, күз мезгілі суреттері
Әдіс – тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап
Блингвалды компонент: Жиһаз – мебель,керует – диван, ас бөлме жиһазы – кухонный гарнитур.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Балаларды орындықтарға орналастыру. Ғажайып сәт: Балалар мен жаңа жолда келе жатырсам жолдан қоржын тауып алдым. Сосын оның ішінде не бар екенін сендермен бірге көрейін деп ойладым. Қане барлығымыз бірге көреміз бе? Балалар бұл қоржынның ішіне жұмбақ салып жіберіпті. Айнала сары ала. Қырманға дән тола Жемістер пісіпті, Қоймаға түсіпті? |
Жарайды Күз мезгілі |
|
Іздену - ұйымдастырушы |
Күз мезгілінде күн қандай болады? Тағы қандай ерекшеліктер болады? Нелер піседі? Балалар қарайықшы бізге хат келіп тұр екен. Осы кезде мысықтан сәлемдеме келеді. Мысық: Сәлеметсіңдер ме балалар мен «Моншақ» атты мысықпын. Маған сендердің көмектерің қажет. Менің бұрындары үлкен үйім және көп жиһаздарым болған оны барлығын күшік тартып алды. Енді жаңадан үй алдым онда ешқандай жиһаз жоқ. Қандай жиһаздар керек көмектесіңдерші. Тәрбиеші: Жарайды біз көмектесеміз ғой? Мысық: Жарайды күте тұрайын. Тәрбиеші: Ендеше балалар үй жиһаздарымен танысайық. Біздерге үй жиһаздары керек деп ойлайсыңдар ма? Үйде қандай жиһаздар бар екен танысайық. Міне мынау жаңа бізден көмек сұраған мысықтың үйі. Оның ішінде ешқандай жиһаздар жоқ екен. Мысыққа жиһаздар алу үшін интернет магазиннен қарайық. Алдымен балалар кіре берістен бастайық ол үшінде бізге жиһаздар керек. Бұл қандай жиһаз оны қалай қолданамыз? Кіре беріс деп аталады онда сыртқы киімдерімізді және аяқ киімдерімізді жинауға болады. Қалай ойлайсыңдар бұл бізге қажет пе? Сендердің үйлеріңде барма? Енді қонақ бөлме жиһаздарына өтейік бұл жерден қандай жиһаздар көріп тұрсыңдар? Және отыруға арналған керуеттер жинақы тартпалар айналар бар екен. Бұл жиһаздарда қажет болып қалар. Біздің таңдайтын жиһаздарымыз көп екен ендеше сергіту сәтін жасап алайық.
«Алдар көсе» әуендік қимылды сергіту сәті Жатын бөлмеге не алуға болатынын көрейік. Балалар не көріп тұрсыңдар? Келесі ас бөлме жиһаздары. Біздерде ас бөлме жиһаздары болмаса не болады? Дұрыс айтасыңдар ендеше мысықтың да ыдыстары жинақы тұрсын. Жиһаздарға да қамқор болуымыз қажет оларды сындыруға болмайды. Ұқыпты қараумыз керек екен. Ойын: «Не жетпейді?» Тәрбиеші балаларға бір бөлігі жетпейтін жиһазды көрсетеді. Мысалы: Шкафтың бір есігі болмайды. Балалар біздің таңдаған жиһаздарымызды алып мысық таң қалып жатырған болар. Өзінен сұрайық? Мысық: Менің үйім тамаша болды. Мен сендердей балалар көмектескеніне ризамын. Ұқыпты балалар екенсіңдер! Сау болыңдар келесі кездескенше. |
Салқын Жаңбыр жауады Жеміс – жидектер Ия Керек Киім ілеміз Ия қажет Бар Теледидар, компьютер,орындық Сергіту сәтін жасайды Керует, шкаф, тартпалар мен айна Ыдыстарымыз шашылып қалады Балалар ойынға белсенді қатысады |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Ойын: «Не қайда тұрады?» Мақсаты: Балаларға жиһаздарды дұрыс орналастыра білуге ептілікке үйретеді. Бүгін немен таныстық? Жиһаз – мебель Керует – диван Ас бөлме жиһазы – кухенный ганитур |
Жиһаздармен |
Оқу іс – әрекетінен күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Күз мезгілі туралы біледі. Үй жиһаздары туралы айта отырып олардың қажеттілігі жайлы біледі.
Бала игеру керек: Мысыққа көмектесу арқылы балалардың жиһаздарға деген қызығушылықтарын артып және тіл байлықтары дамыды.
Бала жасай алуы: Жиһаздарға ұқыпты болуға оларды сындырмауға үйренді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқу іс-әрекеті барысы
Оқу іс-әрекеті барысы
Батыс Қазақстан облысы,
Жаңақала ауданы, № 7 бөбек балабақшасының тәрбиешісі
Білім беру салалары: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: «Тіл дамыту»
Тәрбиеші: Мусина.А.С.
Тақырыбы: « Үй
жиһаздары»
Мақсаты:
Білімділік: Күз мезгілі туралы білімдерін білу.Үй жиһаздары туралы айта отырып олардың қажеттілігі жайлы білім беру.
Дамытушылық: Мысыққа көмектесу арқылы балалардың жиһаздарға деген қызығушылықтарын арттыру және тіл байлықтарын дамыту.
Тәрбиелік: Жиһаздарға ұқыпты болуға оларды сындырмауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Үй жиһаздары, күз мезгілі суреттері
Әдіс – тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап
Блингвалды компонент: Жиһаз – мебель,керует – диван, ас бөлме жиһазы – кухонный гарнитур.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Балаларды орындықтарға орналастыру. Ғажайып сәт: Балалар мен жаңа жолда келе жатырсам жолдан қоржын тауып алдым. Сосын оның ішінде не бар екенін сендермен бірге көрейін деп ойладым. Қане барлығымыз бірге көреміз бе? Балалар бұл қоржынның ішіне жұмбақ салып жіберіпті. Айнала сары ала. Қырманға дән тола Жемістер пісіпті, Қоймаға түсіпті? |
Жарайды Күз мезгілі |
|
Іздену - ұйымдастырушы |
Күз мезгілінде күн қандай болады? Тағы қандай ерекшеліктер болады? Нелер піседі? Балалар қарайықшы бізге хат келіп тұр екен. Осы кезде мысықтан сәлемдеме келеді. Мысық: Сәлеметсіңдер ме балалар мен «Моншақ» атты мысықпын. Маған сендердің көмектерің қажет. Менің бұрындары үлкен үйім және көп жиһаздарым болған оны барлығын күшік тартып алды. Енді жаңадан үй алдым онда ешқандай жиһаз жоқ. Қандай жиһаздар керек көмектесіңдерші. Тәрбиеші: Жарайды біз көмектесеміз ғой? Мысық: Жарайды күте тұрайын. Тәрбиеші: Ендеше балалар үй жиһаздарымен танысайық. Біздерге үй жиһаздары керек деп ойлайсыңдар ма? Үйде қандай жиһаздар бар екен танысайық. Міне мынау жаңа бізден көмек сұраған мысықтың үйі. Оның ішінде ешқандай жиһаздар жоқ екен. Мысыққа жиһаздар алу үшін интернет магазиннен қарайық. Алдымен балалар кіре берістен бастайық ол үшінде бізге жиһаздар керек. Бұл қандай жиһаз оны қалай қолданамыз? Кіре беріс деп аталады онда сыртқы киімдерімізді және аяқ киімдерімізді жинауға болады. Қалай ойлайсыңдар бұл бізге қажет пе? Сендердің үйлеріңде барма? Енді қонақ бөлме жиһаздарына өтейік бұл жерден қандай жиһаздар көріп тұрсыңдар? Және отыруға арналған керуеттер жинақы тартпалар айналар бар екен. Бұл жиһаздарда қажет болып қалар. Біздің таңдайтын жиһаздарымыз көп екен ендеше сергіту сәтін жасап алайық.
«Алдар көсе» әуендік қимылды сергіту сәті Жатын бөлмеге не алуға болатынын көрейік. Балалар не көріп тұрсыңдар? Келесі ас бөлме жиһаздары. Біздерде ас бөлме жиһаздары болмаса не болады? Дұрыс айтасыңдар ендеше мысықтың да ыдыстары жинақы тұрсын. Жиһаздарға да қамқор болуымыз қажет оларды сындыруға болмайды. Ұқыпты қараумыз керек екен. Ойын: «Не жетпейді?» Тәрбиеші балаларға бір бөлігі жетпейтін жиһазды көрсетеді. Мысалы: Шкафтың бір есігі болмайды. Балалар біздің таңдаған жиһаздарымызды алып мысық таң қалып жатырған болар. Өзінен сұрайық? Мысық: Менің үйім тамаша болды. Мен сендердей балалар көмектескеніне ризамын. Ұқыпты балалар екенсіңдер! Сау болыңдар келесі кездескенше. |
Салқын Жаңбыр жауады Жеміс – жидектер Ия Керек Киім ілеміз Ия қажет Бар Теледидар, компьютер,орындық Сергіту сәтін жасайды Керует, шкаф, тартпалар мен айна Ыдыстарымыз шашылып қалады Балалар ойынға белсенді қатысады |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Ойын: «Не қайда тұрады?» Мақсаты: Балаларға жиһаздарды дұрыс орналастыра білуге ептілікке үйретеді. Бүгін немен таныстық? Жиһаз – мебель Керует – диван Ас бөлме жиһазы – кухенный ганитур |
Жиһаздармен |
Оқу іс – әрекетінен күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Күз мезгілі туралы біледі. Үй жиһаздары туралы айта отырып олардың қажеттілігі жайлы біледі.
Бала игеру керек: Мысыққа көмектесу арқылы балалардың жиһаздарға деген қызығушылықтарын артып және тіл байлықтары дамыды.
Бала жасай алуы: Жиһаздарға ұқыпты болуға оларды сындырмауға үйренді.
шағым қалдыра аласыз













