Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
- Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамыту; Сөйлеу – көру функцияларын дамыту; Оптикалық - кеңістіктік гнозис пен праксисті дамыту; Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту; Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

2 сабақ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру

(сабақтың тақырыбы)

Кезеңі

Дайындық деңгейі

Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру

Сабақтың мақсаты:

  • Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамыту;

  • Сөйлеу – көру функцияларын дамыту;

  • Оптикалық - кеңістіктік гнозис пен праксисті дамыту;

  • Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту;

  • Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамыту.


      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт


Логопедтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі

3 мин





Сабақтың басы 5 минут

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар?

  • Бүгінгі көңіл-күйлерің қалай?

  • Психологиялық ахуал

«Жүрек жылуы»

Мен сені жақсы көремін

Жүрегімнің жылуын

Мен саған беремін.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

  • Бүгінгі сабағымызда түрлі ойындар арқылы оқу мен жазуға үйрену үшін танымдық қабілеттерімізді дамытуды жалғастыратын боламыз.

Үй тапсырмасын сұрау

Сөздерді орнын тауып орналастыру

- Сәлеметсізбе мұғалім!

- Көңіл күйіміз жақсы


Логопедпен бірге қайталайды (қолындағы жүректі келесі оқушыға береді).





Үйде орналастырып келген сөздерді көрсетеді. (барлық оқушыдан қарап шығу)


Ауызша мадақтама айту:

Жарайсың!

Тамаша!

Сенің қолыңнан келеді!

Керемет!










Сабақтың ортасы

30 минут


Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамытуға арналған тапсырма

1-тапсырма.

Әріптердің ішінен артық әріптерді тап

Сөйлеу –көру функцияларын дамытуға арналған тапсырма

2-тапсырма.

Элементтерін толықтырып әріптерді жазып, атаңдар. Әр әріпке сөздер ойластырыңдар

Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамытуға арналған тапсырма

3-тапсырма.

Жаттығу: "Шатасу"

Мақсаты: өз денесінде бағдарлауды дамыту, зейінді дамыту.

Ойын барысы: балалар логопедке қарама-қарсы тұрады. Логопед әдейі өзі атайтын қимылдарды көрсетпейді. Бала қозғалысты дұрыс орындауы керек.

  • Оң қолдарыңды жоғары көтеріп, сол қолдарыңмен ауада шеңбер сызыңдар.

  • Сол қолымызды жоғары төмен, ал оң қолымыздыжанымызбен алдыға қозғаймыз.

  • Оң аяқ алдыға қойылған, сол қолымыз оң аяқтың үстінде, оң қолымызбен сол жақ құлағымызды ұстаймыз. (осылайша логопед қимылдар кезегін айтып отырады, балалар жылдам жасаулары қажет)

Сергіту сәті

Таң әлі атқан жоқ,

Маңай әлі қараңғы.

Әтеш ерте оянып,

Жан – жағына қарады.

Шынықтырып денені

Қанаттарын қағады.

Ку – ка- ре –ку тұр – тұрлап,

Оятады баланы.

4-тапсырма.

Көріп есте сақтауын дамытуға арналған тапсырма.

Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамыту:

  • сендердің алдыларыңа иттің суреті мен нүктелі планшет берілген сол суретке қарай отырып, а рнайы планшетпен иттің суретін салуымыз керек

Естіп есте сақтауын дамытуға арналған тапсырма

5-тапсырма.

Оқушылардың зейінін дамытуға арналған тапсырма

Суреттегі сандарды ретімен қойып, шыққан сөзді оқы және сөйлем құра


Ойлау қабілетін дамытуға арналған тапсырма

6-тапсырма.

6 сіріңкені қозғау арқылы, үйшікті жасаңдар.



Суретте көрген әріптердің ішіндегі артық әріпті табады қоршайды






Әріптердің элементтерін толықтырып жазып, оларға сөздер ойластырады.











Оқушылар логопед нұсқауын талапқа сай орындайды.


Сергіту сәтін қимылдармен орындайды









Нүктелі планшетке суретті салады










Тапсырманы орындайды









Сіріңкені қозғау арқылы үйшікті жасайды





Тамаша , сен тапсырманы жақсы орындадың








Жарайсың!















Керемет!
















Жарайсың, сенің қолыңнан келді!











Керемет!










Жарайсың!

















Сабақтың соңы

5 мин

- Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?

- Балалар бізге оқу мен жазу не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

Кері байланыс

Бүгінгі сабақ ұнаса стикерге күлген смайликті сал, ұнамаса мұңайған стикердің суретін сал.

- Ия ұнады.

- Бізге оқу мен жазу




Үйге тапсырма

2 мин

Жаңылтпашты жаттаңдар, тез айтып үйреніңдер










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2025
35
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі