Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқу және тіл дамыту. КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсіндірме жазба
-
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.
-
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
-
Бағдарламаның мақсаты – әр түрлі оқу түрлерін қолдана отырып, мәтінді дұрыс түсінуге үйрету, оқылған сөздерді ұғынуын, байланыстырып сөйлеуі мен коммуникативтік дағдыларын дамыту.
-
Бағдарламаның міндеттері:
1) сөздердің дыбыстық құрылымын бұзбай, екпінін сақтап мәтіндерді дұрыс оқуды қалыптастыру;
2) қолжетімді түсінікті шығармаларды мәнерлеп оқу тәсілдерін меңгеруге ықпал ету;
3) білім алушылардың ойлау үдерісінің қарқынына сәйкес тез, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.
-
Түзете дамыту міндеттері:
1) білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін барынша түзетуге ықпал ету;
2) білім алушылардың көрнекі-әрекеттік және көрнекі-бейнелі ойлауын, ойлау операцияларын (талдау, салыстыру,
қорыту, жіктеу) дамыту;
3) дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті қалыптастыру.
-
Оқу процесін ұйымдастыруға арналған педагогикалық тәсілдердің іске асырылуы білім алушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.
-
Компенсаторлық-дамыта оқыту қағидасы арнайы әдістермен және оқу-әдістемелік: үздіксіз қайталау, жаңа материалды менгеру үшін арнайы жағдай жасау, міндетті түрде көрнекіліктерді қолдану, балалардың заттық тәжирибелік іс-әрекетін кеңінен пайдалану, әрекеттерінің алгоритмделуі, орындаған жұмыстарын баяндап отыруды талап ету, оқу әрекетінің әр қадамына басшылық ету, бақылау тәсілдерімен қамтамасыз етіледі.
-
Ойлау, тіл және коммуникация дамуының біртұтастық қағидасы сөйлеу тілінің негізіндегі қарым-қатынастың үнемі дамуын қарастырып, сөздік-логикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы мен мінез-құлығының реттелуіне әсерін тигізеді.
Оқу және тіл дамыту 3-сынып
Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат
Бөлімдер |
№ |
Тақырыптар |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқу мақсаттары |
|
|
1-тоқсан |
|
|
|
Өзім туралы
|
1 |
Мектеп біздің анамыз |
1 |
|
3.1.3.1 мәтіндегі суреттер арқылы жағдаятты әрі қарай болжау; |
2 |
Өтірікші. Мәтін |
1 |
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
3 |
Әдепсіз. Өлең. Балаларға базарлықтан |
1 |
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
4 |
Болаттың суреті |
1 |
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
5 |
Күз |
1 |
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
6 |
Көкөніс сорпасы |
1 |
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; |
|
7 |
Кемпірқосақ |
1 |
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
8 |
Қоңыр күз |
1 |
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
9 |
Бақшада |
1 |
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
Менің мектебім
|
10 |
Санаттың қатесі |
1 |
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету; |
11 |
Жалқау |
1 |
|
3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
12 |
Сәкеннің суреті |
1 |
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету; |
|
13 |
Менің сыныбым |
1 |
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
14 |
Өзі кінәлі |
1 |
|
3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау) |
|
15 |
Дәрмештің дәптері |
1 |
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
16 |
Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар |
1 |
|
3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
|
2-тоқсан |
|
|
||
Менің отбасым және достарым |
17 |
Тыңдай білем |
1 |
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
18 |
Кішіпейілділік басты - қасиет |
1 |
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; |
|
19 |
Бақша ағаштар |
1 |
|
3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; |
|
20 |
Ағайын |
1 |
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету; |
|
21 |
Құмырсқа |
1 |
|
3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау; |
|
22 |
Әжесін қайсысы жақсы көреді? |
1 |
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету; |
|
23 |
Күлме досқа |
1 |
|
3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету; |
|
Бізді қоршаған әлем
|
24 |
Қыс қызығы |
1 |
|
3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау) |
25 |
Шырша |
1 |
|
3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; |
|
26 |
Шана |
1 |
|
3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; |
|
27 |
Сырғанақ |
1 |
|
3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру; |
|
28 |
Қысқы ауыл |
1 |
|
3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау) |
|
1500 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |