Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсіндірме жазба


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

    3. Бағдарламаның мақсаты – әр түрлі оқу түрлерін қолдана отырып, мәтінді дұрыс түсінуге үйрету, оқылған сөздерді ұғынуын, байланыстырып сөйлеуі мен коммуникативтік дағдыларын дамыту.

    4. Бағдарламаның міндеттері:

    1) сөздердің дыбыстық құрылымын бұзбай, екпінін сақтап мәтіндерді дұрыс оқуды қалыптастыру;

    2) қолжетімді түсінікті шығармаларды мәнерлеп оқу тәсілдерін меңгеруге ықпал ету;

    3) білім алушылардың ойлау үдерісінің қарқынына сәйкес тез, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.

    1. Түзете дамыту міндеттері:

    1) білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін барынша түзетуге ықпал ету;

    2) білім алушылардың көрнекі-әрекеттік және көрнекі-бейнелі ойлауын, ойлау операцияларын (талдау, салыстыру,

    қорыту, жіктеу) дамыту;

    3) дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті қалыптастыру.

    1. Оқу процесін ұйымдастыруға арналған педагогикалық тәсілдердің іске асырылуы білім алушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

    2. Компенсаторлық-дамыта оқыту қағидасы арнайы әдістермен және оқу-әдістемелік: үздіксіз қайталау, жаңа материалды менгеру үшін арнайы жағдай жасау, міндетті түрде көрнекіліктерді қолдану, балалардың заттық тәжирибелік іс-әрекетін кеңінен пайдалану, әрекеттерінің алгоритмделуі, орындаған жұмыстарын баяндап отыруды талап ету, оқу әрекетінің әр қадамына басшылық ету, бақылау тәсілдерімен қамтамасыз етіледі.

    3. Ойлау, тіл және коммуникация дамуының біртұтастық қағидасы сөйлеу тілінің негізіндегі қарым-қатынастың үнемі дамуын қарастырып, сөздік-логикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы мен мінез-құлығының реттелуіне әсерін тигізеді.






    Оқу және тіл дамыту 3-сынып

    Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат

    Бөлімдер

    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    Оқу мақсаттары



    1-тоқсан




    Өзім туралы






    1

    Мектеп біздің анамыз

    1


    3.1.3.1 мәтіндегі суреттер арқылы жағдаятты әрі қарай болжау;

    2

    Өтірікші. Мәтін

    1


    3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    3

    Әдепсіз. Өлең. Балаларға базарлықтан

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    4

    Болаттың суреті

    1


    3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    5

    Күз

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    6

    Көкөніс сорпасы

    1


    3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    7

    Кемпірқосақ

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    8

    Қоңыр күз

    1


    3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    9

    Бақшада

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    Менің мектебім












    10

    Санаттың қатесі

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    11

    Жалқау

    1


    3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    12

    Сәкеннің суреті

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    13

    Менің сыныбым

    1


    3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    14

    Өзі кінәлі

    1


    3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

    15

    Дәрмештің дәптері

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    16

    Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

    1


    3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;


    2-тоқсан



    Менің отбасым және достарым

    17

    Тыңдай білем

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    18

    Кішіпейілділік басты - қасиет

    1


    3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    19

    Бақша ағаштар

    1


    3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    20

    Ағайын

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    21

    Құмырсқа

    1


    3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау;

    22

    Әжесін қайсысы жақсы көреді?

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    23

    Күлме досқа

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    Бізді қоршаған әлем










    24

    Қыс қызығы

    1


    3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

    25

    Шырша

    1


    3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    26

    Шана

    1


    3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    27

    Сырғанақ

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    28

    Қысқы ауыл

    1


    3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Төлеуова Сұлу Қобыланқызы
    11 Наурыз 2024
    2208
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Оқу және тіл дамыту. КТП

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Оқу және тіл дамыту. КТП

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түсіндірме жазба


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

    3. Бағдарламаның мақсаты – әр түрлі оқу түрлерін қолдана отырып, мәтінді дұрыс түсінуге үйрету, оқылған сөздерді ұғынуын, байланыстырып сөйлеуі мен коммуникативтік дағдыларын дамыту.

    4. Бағдарламаның міндеттері:

    1) сөздердің дыбыстық құрылымын бұзбай, екпінін сақтап мәтіндерді дұрыс оқуды қалыптастыру;

    2) қолжетімді түсінікті шығармаларды мәнерлеп оқу тәсілдерін меңгеруге ықпал ету;

    3) білім алушылардың ойлау үдерісінің қарқынына сәйкес тез, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.

    1. Түзете дамыту міндеттері:

    1) білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін барынша түзетуге ықпал ету;

    2) білім алушылардың көрнекі-әрекеттік және көрнекі-бейнелі ойлауын, ойлау операцияларын (талдау, салыстыру,

    қорыту, жіктеу) дамыту;

    3) дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті қалыптастыру.

    1. Оқу процесін ұйымдастыруға арналған педагогикалық тәсілдердің іске асырылуы білім алушылардың арнайы оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

    2. Компенсаторлық-дамыта оқыту қағидасы арнайы әдістермен және оқу-әдістемелік: үздіксіз қайталау, жаңа материалды менгеру үшін арнайы жағдай жасау, міндетті түрде көрнекіліктерді қолдану, балалардың заттық тәжирибелік іс-әрекетін кеңінен пайдалану, әрекеттерінің алгоритмделуі, орындаған жұмыстарын баяндап отыруды талап ету, оқу әрекетінің әр қадамына басшылық ету, бақылау тәсілдерімен қамтамасыз етіледі.

    3. Ойлау, тіл және коммуникация дамуының біртұтастық қағидасы сөйлеу тілінің негізіндегі қарым-қатынастың үнемі дамуын қарастырып, сөздік-логикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы мен мінез-құлығының реттелуіне әсерін тигізеді.






    Оқу және тіл дамыту 3-сынып

    Аптасын 2 сағат. Жыл бойы 68 сағат

    Бөлімдер

    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    Оқу мақсаттары



    1-тоқсан




    Өзім туралы






    1

    Мектеп біздің анамыз

    1


    3.1.3.1 мәтіндегі суреттер арқылы жағдаятты әрі қарай болжау;

    2

    Өтірікші. Мәтін

    1


    3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    3

    Әдепсіз. Өлең. Балаларға базарлықтан

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    4

    Болаттың суреті

    1


    3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    5

    Күз

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    6

    Көкөніс сорпасы

    1


    3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    7

    Кемпірқосақ

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    8

    Қоңыр күз

    1


    3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    9

    Бақшада

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    Менің мектебім












    10

    Санаттың қатесі

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    11

    Жалқау

    1


    3.2.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын және жетекші ойды анықтау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    12

    Сәкеннің суреті

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    13

    Менің сыныбым

    1


    3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    14

    Өзі кінәлі

    1


    3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

    15

    Дәрмештің дәптері

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    16

    Қайталауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

    1


    3.2.4.1 оқылған мазмұн бойынша қарапайым анықтаушы, дәлелдеуді қажет ететін сұрақтарды құрастыру; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;


    2-тоқсан



    Менің отбасым және достарым

    17

    Тыңдай білем

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    18

    Кішіпейілділік басты - қасиет

    1


    3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    19

    Бақша ағаштар

    1


    3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    20

    Ағайын

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    21

    Құмырсқа

    1


    3.1.7.3 таныс ертегі, оқиғаны мұғалімнің сұрақтары бойынша мазмұндау;

    22

    Әжесін қайсысы жақсы көреді?

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    23

    Күлме досқа

    1


    3.1.8.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу; 3.1.8.2 адамның түрлі эмоциялық жағдайын көрсету;

    Бізді қоршаған әлем










    24

    Қыс қызығы

    1


    3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

    25

    Шырша

    1


    3.1.6.2 сюжетті суреттер және мұғалімнің сұрақтары бойынша шағын әңгіме құрастыру; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    26

    Шана

    1


    3.1.4.3 берілген тақырыпқа диалогқа қатысу, сұрақтар қою; 3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау;

    27

    Сырғанақ

    1


    3.1.7.1 мұғалімнің даусымен өлеңдерді, жаңылтпаштарды жаттау; 3.2.4.2 оқығанның мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

    28

    Қысқы ауыл

    1


    3.1.2.1 ақпарат мазмұнына сай бағдарлану; 3.1.2.2 ақпараттың мазмұнын беруге байланысты әртүрлі мазмұндауды қолдану (ерікті, жоспар бойынша, драмалау)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    11.03.2024
    2208
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Төлеуова Сұлу Қобыланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации