Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ құрылымындағы оқу мақсаты, сабақ мақсаты, критерий мен дескриптордың байланысын ұғына білуге және сабақ құрылымдауда пайдалана білуге бағыттау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Семинар тақырыбы:

Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.

Мақсаты:

сабақ құрылымындағы оқу мақсаты, сабақ мақсаты, критерий мен дескриптордың байланысын ұғына білуге және сабақ құрылымдауда пайдалана білуге бағыттау.

Күтілетін нәтижелер:

Сабақты сауатты құрылымдауға бағытталады.

Сабақ мақсатын құрылымдағанда ойланады.

Дескриптордың жұмыс жасау қадамдары екенін нақты түсінеді.

Семинар кезеңдері

Коуч мұғалім

Қатысушы мұғалімдер

ресурс

Семинардың басы



Семинардың басында қатысушыларға бастапқы сұрақ қойылады

Табысты сабаққа жетуге не кедергі?




Табысты сабақтың ерекшеліктері

1. Оқушыларға сабақта оқып-үйрену ұнайды.

2. Оқушылар не үйрену керектігін жақсы біледі.

3. Оқушылардың барлығы да жұмысқа белсенді түрде қатысады.

4. Оқушылар табыс пен сәттілік арқылы үйренеді.

5. «Жасасын қате!» қағидасын ұстану.

6. Бағалау оқу мен үйрену деңгейін тексеруге емес, оқушылардың білімі мен үйренуін дамытуға бағытталған.

7. Аудиалды,визуалды,кинестетикалық материалдар мен тапсырмаларды қолдану.

8. Оқушылар бірін-бірі үйретеді.

9. Сабақ пен кез келген тапсырма рефлексиямен аяқталады.

10. Оқушылар өзін-өзі басқарады.

Shape1






Қатысушылар бір-бірімен ақылдасып, берілген сұраққа жауап бере отырып,

4 кедергіні анықтайды










Табысты сабақтың ерекшеліктерін тізбектеп шығады, және арасынан басты ерекшеліктерін атайды


Сурет


Сызба


Маркер




Қосымша

мәлімет



Презентация








Семинар ортасы

Қатысушы мұғалімдерге ҚМЖ құрауда негізгі сабақ кезеңдерін атай отырып, әр кезеңге сәйкес қандай тапсырмалар құру керектігін түсіндіре отырып, талқылау.

Өздерінің сабақта қолданып жүрген сабақ жоспарларымен жұмыс жасап, өздеріне талдату

Қатысушылар өздерінің пәндері бойынша сабақ жоспарларын пайдалана отырып, тапсырмалардың дұрыс немесе қате құрылғандарын анықтап, себебін түсіндіреді


Әр тапсырманың оқу мақсатына сәйкес дискриптор жасалынғанын дәлелдейді

Қысқа мерзімді

Жоспар




Презентация



А4 парағы


Маркер





Семинар соңы

Тақырып бойынша қорытынды жасалады.

Сұрақтарға жауап беру арқылы

Әр қатысушы коучинг туралы сұрақтарға жауап береді.

Стикер

Маркер

Рефлексия

Семинардың соңында түс таңдау арқылы семинардың өту деңгейіне баға беріледі

ҚЫЗЫЛ – қайталау керек

ЖАСЫЛ – толық түсіндім

Қатысушылардың семинарда талқыланған тақырып бойынша өту деңгейіне баға береді




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2024
243
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі