-
Семинар тақырыбы:
Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.
Мақсаты:
сабақ құрылымындағы оқу мақсаты, сабақ мақсаты, критерий мен дескриптордың байланысын ұғына білуге және сабақ құрылымдауда пайдалана білуге бағыттау.
Күтілетін нәтижелер:
Сабақты сауатты құрылымдауға бағытталады.
Сабақ мақсатын құрылымдағанда ойланады.
Дескриптордың жұмыс жасау қадамдары екенін нақты түсінеді.
Семинар кезеңдері
Коуч мұғалім
Қатысушы мұғалімдер
ресурс
Семинардың басы
Семинардың басында қатысушыларға бастапқы сұрақ қойылады
Табысты сабаққа жетуге
не кедергі?Табысты сабақтың ерекшеліктері
1. Оқушыларға сабақта оқып-үйрену ұнайды.
2. Оқушылар не үйрену керектігін жақсы біледі.
3. Оқушылардың барлығы да жұмысқа белсенді түрде қатысады.
4. Оқушылар табыс пен сәттілік арқылы үйренеді.
5. «Жасасын қате!» қағидасын ұстану.
6. Бағалау оқу мен үйрену деңгейін тексеруге емес, оқушылардың білімі мен үйренуін дамытуға бағытталған.
7. Аудиалды,визуалды,кинестетикалық материалдар мен тапсырмаларды қолдану.
8. Оқушылар бірін-бірі үйретеді.
9. Сабақ пен кез келген тапсырма рефлексиямен аяқталады.
10. Оқушылар өзін-өзі басқарады.

Қатысушылар бір-бірімен ақылдасып, берілген сұраққа жауап бере отырып,
4 кедергіні анықтайды
Табысты сабақтың ерекшеліктерін тізбектеп шығады, және арасынан басты ерекшеліктерін атайды
Сурет
Сызба
Маркер
Қосымша
мәлімет
Презентация
Семинар ортасы
Қатысушы мұғалімдерге ҚМЖ құрауда негізгі сабақ кезеңдерін атай отырып, әр кезеңге сәйкес қандай тапсырмалар құру керектігін түсіндіре отырып, талқылау.
Өздерінің сабақта қолданып
жүрген сабақ жоспарларымен жұмыс жасап, өздеріне
талдатуҚатысушылар өздерінің пәндері бойынша сабақ жоспарларын пайдалана отырып, тапсырмалардың дұрыс немесе қате құрылғандарын анықтап, себебін түсіндіреді
Әр тапсырманың оқу мақсатына сәйкес дискриптор жасалынғанын дәлелдейді
Қысқа мерзімді
Жоспар
Презентация
А4 парағы
Маркер
Семинар соңы
Тақырып бойынша қорытынды жасалады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы
Әр қатысушы коучинг туралы сұрақтарға жауап береді.
Стикер
Маркер
Рефлексия
Семинардың соңында түс таңдау арқылы семинардың өту деңгейіне баға беріледі
ҚЫЗЫЛ – қайталау керек
ЖАСЫЛ – толық түсіндім
Қатысушылардың семинарда талқыланған тақырып бойынша өту деңгейіне баға береді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.
Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.
-
Семинар тақырыбы:
Оқу мақсаты, сабақ мақсаты, дескриптор арасындағы байланыс.
Мақсаты:
сабақ құрылымындағы оқу мақсаты, сабақ мақсаты, критерий мен дескриптордың байланысын ұғына білуге және сабақ құрылымдауда пайдалана білуге бағыттау.
Күтілетін нәтижелер:
Сабақты сауатты құрылымдауға бағытталады.
Сабақ мақсатын құрылымдағанда ойланады.
Дескриптордың жұмыс жасау қадамдары екенін нақты түсінеді.
Семинар кезеңдері
Коуч мұғалім
Қатысушы мұғалімдер
ресурс
Семинардың басы
Семинардың басында қатысушыларға бастапқы сұрақ қойылады
Табысты сабаққа жетуге
не кедергі?Табысты сабақтың ерекшеліктері
1. Оқушыларға сабақта оқып-үйрену ұнайды.
2. Оқушылар не үйрену керектігін жақсы біледі.
3. Оқушылардың барлығы да жұмысқа белсенді түрде қатысады.
4. Оқушылар табыс пен сәттілік арқылы үйренеді.
5. «Жасасын қате!» қағидасын ұстану.
6. Бағалау оқу мен үйрену деңгейін тексеруге емес, оқушылардың білімі мен үйренуін дамытуға бағытталған.
7. Аудиалды,визуалды,кинестетикалық материалдар мен тапсырмаларды қолдану.
8. Оқушылар бірін-бірі үйретеді.
9. Сабақ пен кез келген тапсырма рефлексиямен аяқталады.
10. Оқушылар өзін-өзі басқарады.

Қатысушылар бір-бірімен ақылдасып, берілген сұраққа жауап бере отырып,
4 кедергіні анықтайды
Табысты сабақтың ерекшеліктерін тізбектеп шығады, және арасынан басты ерекшеліктерін атайды
Сурет
Сызба
Маркер
Қосымша
мәлімет
Презентация
Семинар ортасы
Қатысушы мұғалімдерге ҚМЖ құрауда негізгі сабақ кезеңдерін атай отырып, әр кезеңге сәйкес қандай тапсырмалар құру керектігін түсіндіре отырып, талқылау.
Өздерінің сабақта қолданып
жүрген сабақ жоспарларымен жұмыс жасап, өздеріне
талдатуҚатысушылар өздерінің пәндері бойынша сабақ жоспарларын пайдалана отырып, тапсырмалардың дұрыс немесе қате құрылғандарын анықтап, себебін түсіндіреді
Әр тапсырманың оқу мақсатына сәйкес дискриптор жасалынғанын дәлелдейді
Қысқа мерзімді
Жоспар
Презентация
А4 парағы
Маркер
Семинар соңы
Тақырып бойынша қорытынды жасалады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы
Әр қатысушы коучинг туралы сұрақтарға жауап береді.
Стикер
Маркер
Рефлексия
Семинардың соңында түс таңдау арқылы семинардың өту деңгейіне баға беріледі
ҚЫЗЫЛ – қайталау керек
ЖАСЫЛ – толық түсіндім
Қатысушылардың семинарда талқыланған тақырып бойынша өту деңгейіне баға береді
шағым қалдыра аласыз













