Тәлімгерлік етудің мақсаттары: Оқу мен оқыту үрдісінде критериалды бағалауды іске асыру үшін коуч мұғалімге кеңестер, ұсынымдар мен қолдау көрсетіп, бірлесе жұмыс атқару. |
| Іс-шара атауы | Уақыт аралығы | Тәлімгерліктің мақсаты | Формасы | Тәлімгерлік нәтижелері | Қажетті ресурстар
|
| Тәлім алушыны таңдау | 3.10.2016 | Жаңартылған оқу бағдарламасы туралы түсінік бере отырып, жұмыс жоспарымен, мақсатымен танысу
| Кәсіби әңгіме
| Жаңартылған оқу бағдарламасы туралы және мұғалімнің міндеттері туралы түсінік алады. Жұмыс жоспарымен, көзделетін смарт мақсатпен танысады
| Бағдарлама СтандартНұсқаулық хатМАН |
| Тәлім алушымен кездесу | 4.10.2016
| Тәлімгерге жаңа әдіс-тәсілдерді түсіндіру Өзара сабаққа қатысу
| Пікірлесу
| Сенімділік қарым-қатынас орнайды Тәлімгерлік жоспардың мақсаттары белгіленеді.Жұмыс барысымен танысады.
. | МАН,слайдтар,бейне жазбалар |
| Тәлім алушымен жүргізілетін жұмыстарды жоспарлау | 05.10.2016 | Тәлім алушымен бірлесе отырып жоспар құру | Пікірлесу
| Тәлім алушыға сенім ұялату,мақсатқа қол жеткізуге талпынады
| МАН,слайдтар,бейне жазбалар |
| Тәлім алушының дәстүрлі сабағына қатысу | 06.10.2016 | Дәстүрлі сабақпен сындарлы сабақты салыстыру | Пікірлесу
| Тәлім алушыға кәсіби қолдау көрсету
| МАН,слайдтар,бейне жазбалар |
| Тәлім алушыны өз сабақтарыма қатыстыру | 07.10.2016 | Тәлім алушымен сенімді және кәсіби қарым-қатынас орнату. |
сұхбат
|
Кәсіби әңгіме арқылы пікір алмасады | .МАН,слайдтар,бейне жазбалар |
| Коучинг: «критериал-ды бағалау арқылы оқушылардың зиятын арттыру»
| 08.10.2016 | Коучинг тақырыбына байланысты мұғалімдермен жүргізілетін жұмыс түрлерін анықтау, қолданылатын әдіс-тәсілдерді талқылау, кеңес беру. | диалог, сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар | Коучингтің өту барысы жоспарланады, оқушылардың сыни тұрғыда ойлануын дамытуда диалогтік оқытудың ықпалы талқыланады, әдіс-тәсілдердің тиімділігі анықталады. Әдіс-тәсілдерді меңгереді.Жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыруға дағдыланады.
|
МАН,слайд,бейне жазбаларғаламтор |
| «Диалогтік оқыту» Кері байланыс Бейресми кездесу | 10.10.2016ж | Оқушы білімін бағалаудағы кедергілер | диалог, сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар | Жабық,ашық сұрақтар арқылы кемшілік пен жетістіктерді талдау,түсіндіру қолдау,мадақтау,ұсыну | МАН ды басшылыққа алынады |
| Тәлімалушы-ның жаңа сабақтарына қатысу. | 11.10.2016 | ОМЖ, ҚМЖ –мен танысу, диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерінің сабақта қолданылуын бақылау. | Кері байланыс | 7 модульді ықпалдастыра білуге дағыдаланады. | МАН,Срі сайдынан қарау |
| Аралық жұмыстар барсындағы кездесулер. | 12-15.10.16ж | Тәлімгерлік жұмыс бойынша тәжірибедегі туындаған мәселелерді талдау. | пікірлесу | Әдістемелік көмек, ұсыныстар беріледі. Тәжірибе алмасады, сұхбаттасу арқылы мектептің даму бағдарламасына енгізілген өзгерістің даму қарқынын талдайды, өз пікірін білдіреді. | МАН, ғаламтор,слайд |
| Сайыс:«Тәлім алушылардың топтық жұмыс кезіндегі бағалау түрлерін меңгеруі»
| 28.10.2016 | Сабақ кезеңдерінде жас мұғалімдердің қалыптастырушы бағалаудың тиімділігін меңгеруі | сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар | Сабақ кезеңдерінде жас мұғалімдер қалыптастырушы бағалаудың тиімділігін меңгереді,өз сабақтарында пайдаланады. | МАН,ғаламтор, слайдтар |
| Тәлімгерлік жұмысты қорытындылау | 10.11.2016 | Тәлімгер мұғалімімен мектептің даму бағдарламасына енгізілген өзгерістің мұғалімдер мен оқушылардың оқуына қаншалықты ықпал еткендігін талдау арқылы бірлесе атқарған жұмыстың қорытындысын шығару. |
СұхбатКері байланыс | Оқушылардың жетістігін анықтауда диалогтік оқытудың маңыздылығы, критериалды бағалаудың тимділігі қоғамдастық талқысына ұсынылады. | МАН,слайдтар т.б. ғаламтор |