Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу;
Материалдың қысқаша нұсқасы



Күні: 25.03.2016 ж


Коучнигтің тақырыбы:

Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Сілтеме:

Мұғалімге арналған нұсқаулық (110-116 бет)

www.cpm.kz

Интернет веб сайттары

үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер.

Мақсаты:

Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу;

Оқыту нәтижесі:

  1. АКТ туралы білімдері кеңейеді.

  2. АКТ-ны сабақ үдерісінде қалай қолдану керектігі жайлы ой қалыптасады.

  3. Оқу мен оқытудың түйінді тоғыз қағидатын меңгереді.

  4. Барлық ақпараттық бағдарламамен танысады.

  5. АҚТ-ны білім беру үрдісіне айналдырады.

  6. Уақытты тиімді пайдалана алады, оқушының тұлғалық бағытын белсенділікке бағыттай алады.

Негізгі (түйінді) идеялар:

Деректерді зерделеу, дизайн мен технология саласында жобалар дайындау, тұжырымдаманы көрсететін бейнелер беру, ақпарат алмасу, редакциялау, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісінде қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырып, білім сапасын арттыру, болашақта жетістікке қол жеткізер азаматтарды дайындау;

Сабақта қолданылатын материалдар ресурсы:

Интерактивті тақта, ұялы телефондар, планшет, флипчарт, постер, стикер, үлестірмелі материал, бейнежазба

Оқыту әдістері:

АКТ, СТО

Дерек көздері:

МАН, Интернет материалдары, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» Алматы-2013

Тапсырмалар:

Проблемалық сұрақтар, рөлдік ойын, жұптық жұмыс, топтық жұмыс

Ой шақыру

АКТ туралы бейнеролик





Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коуч іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Топқа бөлу

(3 мин)

Түстер арқылы бөлу

Топқа бөлінеді

Топ ережесін құру

(5 мин)

Бейнежазбаны көрсету: «Интересный короткий мультик про мотивацию в команде»


Ойларын ортаға салып, топ ережесін жасақтайды

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға сергіту сәті

Қара жорға биі

Сергіту сәтін жасайды

Жаңа материалды меңгерту

АКТ-ны не үшін пайдалануға болады?

«Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» Оқытудың бес аспектісіне ықпал етуге арналған АКТ пайдалану үлгілері.

(МАН-110-116 бет)

Ақпаратты электронды нұсқасынан негізгі ұғым-түсініктерді өздері оқып танысады

1-тапсырма

«Мен болашақпын»

-ХХІ ғасырда нені оқыту керк?

-Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?

-Қандай технологияларды қолданасыз?

-Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба?

-Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме?

Топ мұғалімдері бірлесіп өз ойларын ортаға салып, тұжырымдап, постер қорғайды.

АКТ туралы және оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны қолдану жолдарын айтады.

Бағалау

Бірін-бірі бағалау

Өз топтарында белсенді қатысқан топ мүшелеріне стикерлер таратады


Көзге арналған жаттығулар

Тыныштық сәті: көзге жаттығу

Жаттығуды қимылмен жасайды

2-тапсырма

  1. youtube-тан видео көшіру: бір пәнге байланысты;

  2. презентация жасау видео, аудио косу: тәрбие шараға байланысты;

  3. Exsel жасау

Топ мүшелері ынтымақтаса отырып, өз идеяларын ортаға салып, интернет желісін пайдалану арқылы тақтада өз жұмыстарын қорғап шығады (жасау жолын айтып шығады)

Критериалды бағалау

  1. Көрсетілім

  2. Модельдеу

  3. Шығармашылық

  4. Пікірлер мен ақпаратты қорыту

Топ мүшелері берілген тапсырманы яғни өз жұмыстарын критериалды бағалау арқылы бағалайды.

3-тапсырма

«BRAND NEW - Samsung 650TS Board»

Бейнежазбаны көзбен көру арқылы сыни ойлауға бағыттау

Мұғалімдер қарайды ойларын жинақтайды

Кімнің жауабы құнды екенін топтар бағалайды.

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір пікір» «Шын жүректен» сергіту уақыты

«Аяқталмаған сөйлем» тренингі

«Коучинг - бұл ................»

«Коучинг барысында маған ұнағаны...................»

«Көргенім, тыңдағанымнан үйренгенім................»

«Коучинг мені..............................ойландырды»


Кері байланыс

Өз ойларын, сабақтан алған әсерін жазады, қорытындылайды, ой тұжырымдайды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
518
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі