Материалдар / Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
336
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: 25.03.2016 ж

Коучнигтің тақырыбы:Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық (110-116 бет)Интернет веб сайттарыүлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер.
Мақсаты:Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу;
Оқыту нәтижесі:
  • АКТ туралы білімдері кеңейеді.
  • АКТ-ны сабақ үдерісінде қалай қолдану керектігі жайлы ой қалыптасады.
  • Оқу мен оқытудың түйінді тоғыз қағидатын меңгереді.
  • Барлық ақпараттық бағдарламамен танысады.
  • АҚТ-ны білім беру үрдісіне айналдырады.
  • Уақытты тиімді пайдалана алады, оқушының тұлғалық бағытын белсенділікке бағыттай алады.
  • Негізгі (түйінді) идеялар:Деректерді зерделеу, дизайн мен технология саласында жобалар дайындау, тұжырымдаманы көрсететін бейнелер беру, ақпарат алмасу, редакциялау, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісінде қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырып, білім сапасын арттыру, болашақта жетістікке қол жеткізер азаматтарды дайындау;
    Сабақта қолданылатын материалдар ресурсы:Интерактивті тақта, ұялы телефондар, планшет, флипчарт, постер, стикер, үлестірмелі материал, бейнежазба
    Оқыту әдістері:АКТ, СТО
    Дерек көздері:МАН, Интернет материалдары, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» Алматы-2013
    Тапсырмалар:Проблемалық сұрақтар, рөлдік ойын, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
    Ой шақыруАКТ туралы бейнеролик




    Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
    І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызуКоуч іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
    Топқа бөлу(3 мин)Түстер арқылы бөлуТопқа бөлінеді
    Топ ережесін құру(5 мин)Бейнежазбаны көрсету: «Интересный короткий мультик про мотивацию в команде»

    Ойларын ортаға салып, топ ережесін жасақтайды
    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға сергіту сәтіҚара жорға биіСергіту сәтін жасайды
    Жаңа материалды меңгертуАКТ-ны не үшін пайдалануға болады?«Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» Оқытудың бес аспектісіне ықпал етуге арналған АКТ пайдалану үлгілері.(МАН-110-116 бет)Ақпаратты электронды нұсқасынан негізгі ұғым-түсініктерді өздері оқып танысады
    1-тапсырма«Мен болашақпын»-ХХІ ғасырда нені оқыту керк?-Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?-Қандай технологияларды қолданасыз?-Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба?-Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме? Топ мұғалімдері бірлесіп өз ойларын ортаға салып, тұжырымдап, постер қорғайды.АКТ туралы және оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны қолдану жолдарын айтады.
    Бағалау Бірін-бірі бағалауӨз топтарында белсенді қатысқан топ мүшелеріне стикерлер таратады

    Көзге арналған жаттығуларТыныштық сәті: көзге жаттығуЖаттығуды қимылмен жасайды
    2-тапсырма
  • youtube-тан видео көшіру: бір пәнге байланысты;
  • презентация жасау видео, аудио косу: тәрбие шараға байланысты;
  • Exsel жасау
  • Топ мүшелері ынтымақтаса отырып, өз идеяларын ортаға салып, интернет желісін пайдалану арқылы тақтада өз жұмыстарын қорғап шығады (жасау жолын айтып шығады)
    Критериалды бағалау
  • Көрсетілім
  • Модельдеу
  • Шығармашылық
  • Пікірлер мен ақпаратты қорыту
  • Топ мүшелері берілген тапсырманы яғни өз жұмыстарын критериалды бағалау арқылы бағалайды.
    3-тапсырма«BRAND NEW - Samsung 650TS Board» Бейнежазбаны көзбен көру арқылы сыни ойлауға бағыттауМұғалімдер қарайды ойларын жинақтайдыКімнің жауабы құнды екенін топтар бағалайды.
    Рефлексия «Екі жұлдыз, бір пікір» «Шын жүректен» сергіту уақыты«Аяқталмаған сөйлем» тренингі«Коучинг - бұл ................»«Коучинг барысында маған ұнағаны...................»«Көргенім, тыңдағанымнан үйренгенім................»«Коучинг мені..............................ойландырды»

    Кері байланысӨз ойларын, сабақтан алған әсерін жазады, қорытындылайды, ой тұжырымдайды.






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!