|
|
Күні: 25.03.2016 ж |
|
|
Коучнигтің тақырыбы: |
Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|
|
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық (110-116 бет) Интернет веб сайттары үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер. |
|
|
Мақсаты: |
Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу; |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
|
|
|
Негізгі (түйінді) идеялар: |
Деректерді зерделеу, дизайн мен технология саласында жобалар дайындау, тұжырымдаманы көрсететін бейнелер беру, ақпарат алмасу, редакциялау, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісінде қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырып, білім сапасын арттыру, болашақта жетістікке қол жеткізер азаматтарды дайындау; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар ресурсы: |
Интерактивті тақта, ұялы телефондар, планшет, флипчарт, постер, стикер, үлестірмелі материал, бейнежазба |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, СТО |
|
|
Дерек көздері: |
МАН, Интернет материалдары, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» Алматы-2013 |
|
|
Тапсырмалар: |
Проблемалық сұрақтар, рөлдік ойын, жұптық жұмыс, топтық жұмыс |
|
|
Ой шақыру |
АКТ туралы бейнеролик |
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коуч іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Топқа бөлу (3 мин) |
Түстер арқылы бөлу |
Топқа бөлінеді |
|
Топ ережесін құру (5 мин) |
Бейнежазбаны көрсету: «Интересный короткий мультик про мотивацию в команде» |
Ойларын ортаға салып, топ ережесін жасақтайды |
|
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға сергіту сәті |
Қара жорға биі |
Сергіту сәтін жасайды |
|
Жаңа материалды меңгерту |
АКТ-ны не үшін пайдалануға болады? «Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» Оқытудың бес аспектісіне ықпал етуге арналған АКТ пайдалану үлгілері. (МАН-110-116 бет) |
Ақпаратты электронды нұсқасынан негізгі ұғым-түсініктерді өздері оқып танысады |
|
1-тапсырма |
«Мен болашақпын» -ХХІ ғасырда нені оқыту керк? -Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды? -Қандай технологияларды қолданасыз? -Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба? -Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме? |
Топ мұғалімдері бірлесіп өз ойларын ортаға салып, тұжырымдап, постер қорғайды. АКТ туралы және оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны қолдану жолдарын айтады. |
|
Бағалау |
Бірін-бірі бағалау |
Өз топтарында белсенді қатысқан топ мүшелеріне стикерлер таратады |
|
Көзге арналған жаттығулар |
Тыныштық сәті: көзге жаттығу |
Жаттығуды қимылмен жасайды |
|
2-тапсырма |
|
Топ мүшелері ынтымақтаса отырып, өз идеяларын ортаға салып, интернет желісін пайдалану арқылы тақтада өз жұмыстарын қорғап шығады (жасау жолын айтып шығады) |
|
Критериалды бағалау |
|
Топ мүшелері берілген тапсырманы яғни өз жұмыстарын критериалды бағалау арқылы бағалайды. |
|
3-тапсырма «BRAND NEW - Samsung 650TS Board» |
Бейнежазбаны көзбен көру арқылы сыни ойлауға бағыттау Мұғалімдер қарайды ойларын жинақтайды |
Кімнің жауабы құнды екенін топтар бағалайды. |
|
Рефлексия |
«Екі жұлдыз, бір пікір» «Шын жүректен» сергіту уақыты «Аяқталмаған сөйлем» тренингі «Коучинг - бұл ................» «Коучинг барысында маған ұнағаны...................» «Көргенім, тыңдағанымнан үйренгенім................» «Коучинг мені..............................ойландырды» |
Кері байланыс Өз ойларын, сабақтан алған әсерін жазады, қорытындылайды, ой тұжырымдайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
|
|
Күні: 25.03.2016 ж |
|
|
Коучнигтің тақырыбы: |
Оқу мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану |
|
|
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық (110-116 бет) Интернет веб сайттары үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер. |
|
|
Мақсаты: |
Мұғалімдерге АКТ-ды белсенді қолдануына көмек көрсету, сандық сауаттылықтарын арттыру, ақпараттық басқару жүйелерін тиімді қолдануға көмектесу, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б.жұмыс жасауға баулу; |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
|
|
|
Негізгі (түйінді) идеялар: |
Деректерді зерделеу, дизайн мен технология саласында жобалар дайындау, тұжырымдаманы көрсететін бейнелер беру, ақпарат алмасу, редакциялау, ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісінде қолдану арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырып, білім сапасын арттыру, болашақта жетістікке қол жеткізер азаматтарды дайындау; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар ресурсы: |
Интерактивті тақта, ұялы телефондар, планшет, флипчарт, постер, стикер, үлестірмелі материал, бейнежазба |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, СТО |
|
|
Дерек көздері: |
МАН, Интернет материалдары, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» Алматы-2013 |
|
|
Тапсырмалар: |
Проблемалық сұрақтар, рөлдік ойын, жұптық жұмыс, топтық жұмыс |
|
|
Ой шақыру |
АКТ туралы бейнеролик |
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коуч іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Топқа бөлу (3 мин) |
Түстер арқылы бөлу |
Топқа бөлінеді |
|
Топ ережесін құру (5 мин) |
Бейнежазбаны көрсету: «Интересный короткий мультик про мотивацию в команде» |
Ойларын ортаға салып, топ ережесін жасақтайды |
|
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға сергіту сәті |
Қара жорға биі |
Сергіту сәтін жасайды |
|
Жаңа материалды меңгерту |
АКТ-ны не үшін пайдалануға болады? «Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» Оқытудың бес аспектісіне ықпал етуге арналған АКТ пайдалану үлгілері. (МАН-110-116 бет) |
Ақпаратты электронды нұсқасынан негізгі ұғым-түсініктерді өздері оқып танысады |
|
1-тапсырма |
«Мен болашақпын» -ХХІ ғасырда нені оқыту керк? -Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды? -Қандай технологияларды қолданасыз? -Белсенді қарым-қатынаста бола аласыз ба? -Оқушылардың мектептегі сабақтарға белсенді қатысуына АКТ пайдалану әсерін тигізе ме? |
Топ мұғалімдері бірлесіп өз ойларын ортаға салып, тұжырымдап, постер қорғайды. АКТ туралы және оқытудың 5 аспектісіне ықпал етуге арналған оқу құралы ретінде АКТ-ны қолдану жолдарын айтады. |
|
Бағалау |
Бірін-бірі бағалау |
Өз топтарында белсенді қатысқан топ мүшелеріне стикерлер таратады |
|
Көзге арналған жаттығулар |
Тыныштық сәті: көзге жаттығу |
Жаттығуды қимылмен жасайды |
|
2-тапсырма |
|
Топ мүшелері ынтымақтаса отырып, өз идеяларын ортаға салып, интернет желісін пайдалану арқылы тақтада өз жұмыстарын қорғап шығады (жасау жолын айтып шығады) |
|
Критериалды бағалау |
|
Топ мүшелері берілген тапсырманы яғни өз жұмыстарын критериалды бағалау арқылы бағалайды. |
|
3-тапсырма «BRAND NEW - Samsung 650TS Board» |
Бейнежазбаны көзбен көру арқылы сыни ойлауға бағыттау Мұғалімдер қарайды ойларын жинақтайды |
Кімнің жауабы құнды екенін топтар бағалайды. |
|
Рефлексия |
«Екі жұлдыз, бір пікір» «Шын жүректен» сергіту уақыты «Аяқталмаған сөйлем» тренингі «Коучинг - бұл ................» «Коучинг барысында маған ұнағаны...................» «Көргенім, тыңдағанымнан үйренгенім................» «Коучинг мені..............................ойландырды» |
Кері байланыс Өз ойларын, сабақтан алған әсерін жазады, қорытындылайды, ой тұжырымдайды. |
шағым қалдыра аласыз













