Ресурстар
|
Флипчарттар, стикерлер,
маркерлер, қайшы, скотч, түрлі түсті қағаз,
фламастер.
|
|
Кіріспе:
Тренинг:
«Достық»
|
Қатысушылар кітаптарда
жазылған әріптер бойынша бір біріне тілек айтады және сол
әріптермен топтарға бөлініп, жайғасып
отырады.
|
Қатысушылар шеңберге
тұрады.
Тренер бүгінгі жиналған тақырып бойынша сұрақ
қояды.
Қатысушылар ретімен өз ойларын
бір сөзден айтып шығады.
|
6
мин
|
Негізгі бөлім: Топтық жұмыс
«Дананың кілттері» әдісі
|
Топтық тапсырма:
1 топ: Суретпен жұмыс/
Қожанасыр /
2 топ: Мәтінмен жұмыс
–Бауырсақ /сахналау/
3 топ: Әріптермен жұмыс
/Кім көп ертегілер біледі?/
4 топ: Адамның миы және
компьютер /жаңа өнім шығарады/
5 топ: Жаңа мұғалім моделі. /топта отырған
адамдардың мүшелерін, киімдерін қолдана
отырып/
Осы тапсырмаларды орындаған
кезде кілттерді пайдалану
керек.Әр топ өз педагогикалық
тәжірбиелерінде осы әдіс тәсілді тиімді
қолданылуын
Ұсынады
|
Топтық жұмыс
1
кілт-ключ-key «Керісінше»
кілті – сөйлемде «істей
алмаймын», «ешқашан» және «істемеймін» сөздерін пайдалануды
көздейтін тапсырма
2
кілт-ключ-key «Жаңа дизайн»
кілті (ағылшынның BAR аббревиатурасынан: (B -
bigger) артық, (A - add) қосу, (R –
remove, replace) алып тастау) – күнделікті заттарға жаңа дизайн
беру үшін қолданылады.
3
кілт-ключ-key «Әліпби»
кілті – берілген тақырыпқа қатысы
бар сөздердің тізімін А-дан Я-ға дейін әліпби ретімен
тізбектеңіз.
4
кілт-ключ-key «Конструктор»
кілті – шектеулі құрылыс
материалдарын креативтілікпен пайдалануды талап ететін мәселелерді
шешу жөніндегі тапсырма.
5
кілт-ключ-key «Кемшіліктер»
кілті – нақты бір пән немесе
тәжірибелік сабақ бойынша кемшіліктер тізімін
жасаңыз.
6
кілт-ключ-key «Тағы қалай?»
кілті – күнделікті қолданылатын
заттарды әртүрлі жағдайда пайдалану тізімін жазу үшін қиялыңызды
пайдаланыңыз.
7
кілт-ключ-key «Қиыстыру»
кілті – үйлеспейтін екі объектінің
қасиеттерін санамалаңыз, одан кейін жаңа және жақсарған өнім жасау
үшін осы қасиеттерді біріктіріңіз.
8
кілт-ключ-key «Жөнсіздік»
кілті –орындауға болмайтын жөнсіз
пікірлер айтыңыз, содан соң оны дәлелдеуге
ұмтылыңыз
|
25 мин
|
Қорытындылау: «Модерация» әдісі
|
5
топқа стикерлер таратылады. Бұл
тапсырмаға 3
минут беріледі.
|
Әр топ бүгінгі семинардан
алған жаңа сөздерді, алған әсерлерін, көңіл – күйлеріңізді стикерге
жазу керек. Әр топ көбірек сөз жазу керек. Бірінші аяқтаған топ
бастайды. Қалған топтар айтылған пікірлерді қайталамайды. Аяғында
түйінді сөз айтылады.
|
14
минут
|