Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу құралдарымен таныс
болайық! Сөз.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.9.1 сөздегі
дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)
ажырату және дұрыс дыбыстау
1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын
оқу.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Оқу құралы-учебное
пособие-tutorial
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
№1 Өлеңді мұқият
тыңда.
№2 Берілген заттардың
алғашқы әріптерінен құралған сөз сұрақтың жауабы
болады.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Қатты нөсер басылды (жаймен
тырсылдатады)
Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн
жасайды)
Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды
(жарты доға жасайды)
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
Ережені есіңде
сақта!
Айналамыздағылардың бәрінің
атауы бар. Оны бір-бірімізе сөз арқылы жеткіземіз. Жазуға
үйренгенше өздің сызбасын
пайдаланамыз.
|
Түрлі
тапсырмалар
|
Аяқталуы
16
минут
|
№3 Суретте
көрсетілген заттарды ата. «Автор
орындығы»
№4 Сөмкеге оқушыға
қажетті оқу құралдарын ғана
сал.
|
Оқулық, дәптерлер,
сөмке.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Оқушылар «Еркін микрофон»
әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста
оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын
бағалады және ұсыныстарын
берді.
Б ұл сабақта
оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді
деп ойлаймын.
|
Микрафон
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|