Материалдар / Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқу сабақтарында қолданылатын көрнекі құралдар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық қауымға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2021
1199
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Топ: 302

Пән: Бастауыш мектептегі ана тілі

Күні: 29.12. 2020 ж.

Тақырып: Қазіргі әдістемелік әдебиеттерге шолу Бастауыш сыныптарда жазудың мақсаты, міндеттері. Жазу дәптеріне қойылатын талаптар

Практикалық сабақ

1-тапсырма. Әдебиеттік оқу пәнінің 2015-2020 жылдар аралығында шыққан оқу бағдарламасы, оқулықтары және мұғалімге арналған кітап не әдістемелік нұсқаулықтарын қайта қарастырып, төмендегі критерийлер бойынша мәнмәтін құрылымдаңдар. Практикадағы топша бойынша топтасасыңдар: 1-топша 2 сынып, 2-топша 3 сынып, 3-топша 4 сынып оқулықтары және әдістемелік құралдарына шолу жасайды. Критерий бәріңе ортақ.

1. Бағдарлама, оқулық, әдістемелік құралдардың жалпы сипаттамасы (толық атауы, шыққан жылы, авторы, басылымы, бөлім саны мен атауы, шартты белгілердің қажеттілігі мен тиімділігі, әдеби тілдік норма талаптарының болуы)

2. Оқулықтағы бөлімдердің бағдарламаға сәйкестігі және оның мұғалім құралында, әдістемелік нұсқаулықта түсіндіріліп берілуі;

3. Методологиялық негізі, бағдарламадағы тілдік дағдылар мен құзыреттіліктердің оқулыққа енген оқу материалында қамтылуы;

4.Оқу материалының пән нысанына сәйкестігі, жас ерекшеліктің ескерілуі;

5. Тапсырмалардың тәрбиелік-тағылымдық мәні.


2-тапсырма. Бұл тапсырманы бәрің орындайсыңдар.

Бастауыш сыныптардағы жазудың мақсаты мен міндеттерін, жазу дәптеріне қойылатын талаптарды ықшамдап жазыңдар (кесте түрінде ұсынуға болады)

Бағдарламаны және 3,4-әдебиеттерді тиімді пайдаланыңдар


Пайдаланылған әдебиеттер мен интернет ресурстар:

  1. Əдебиеттік оқу. Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бастауыш мектепке (2-4 сыныптар) арналған оқу бағдарламасы – Астана, 2015.

  2. Қазақ тілі, Оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында) бастауыш білім беру (оқыту қазақ тіліндегі 2-4 сыныптар үшін)

  3. Тұрдалиева Р. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. –Астана, 2014. -282б

  4. 9.Рахметова С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. - Алматы, 2016 – 123 б

  5. Әдебиеттік оқу. Әдiстемелiк нұсқау: Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалiмдерiне арналған / Рысқұлбекова Ә., Сейсенбаева К., Отыншинова Д., Жумашова А.– Алматы: Алматыкiтап баспасы, 2019. – 278 б.

  6. Қабатаева Б. Әдебиеттік оқу. 2 сынып. Алматы «Атамұра» 2017.

  7. Қабатай Б.Т., Зейнетоллина Ү.К., Қалиева В.А. Әдебиеттік оқу. 3 сынып Алматы «Атамұра» 2018.

  8. Рысқұлбекова Ә., Сейсенбаева К., Отыншинова Д., Жумашова А. Әдебиеттік оқу. 4 сынып. .– Алматы: Алматыкiтап баспасы, 2019. – 278 б

  9. Жұмабава Ә.Е. Қазақ тілі 2 сынып (2 бөлім), - Алматы: Атамұра, 2017.

  10. Жұмабава Ә.Е. Қазақ тілі 3 сынып (1 бөлім), - Алматы: Атамұра, 2018

  11. ust.kzword/didaktikalyq_materialdar_paidalany…oz…

  12. https://mhelp.kz/skachat-elektronnye-uchebniki-kazahstan/#klass- 

  13. smk-edu-kz.ru1-smk-edu-kz-azasha.html





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!