Шебер сынып
“Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері”
«Азат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семсерхан Съез
|
Күні:27.11.2024 |
Сағат:10:00 |
|
Тақырыбы: |
Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері |
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылардың оқылым дағдысын қалыптастыратын тапсырмалар үлгілерін ұсыну, ұсынылған тапсырмалардың тиімділігін анықтау және бағалау. Ұлттық құндылықтарды дәріптеу |
|
Күтілетін нәтиже: |
- берілген мәтіндердің мазмұнын түсінеді; мәтін бойынша тапсырмаларды орындайды; - орындалған тапсырмаларға баға береді. -ұлттық құндылықтарды таниды |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
АКТ пайдалану; Дидактикалық материалдар |
|
Дереккөздері: |
Ғаламтор; Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Тапсырмалар: |
Оқылым дағдысына байланысты тапсырмалар |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру кезеңі уақыты |
Тренердің іс-әрекеті |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
|
Сәлемдесу. психологиялық атака 1 мин |
Шебер сынып қатысушыларына ең алдымен психологиялық жағымды ахуал қалыптастырды. «Антижалқаулық» Мақсаты: әріптестер арасында жақсы
қарым-қатынас орната білуге
жаттықтыру. |
Әр қатысушыға антижалқаулық /тәттілер/ беріледі. |
|
Топқа бөлу 1 мин |
«Антижалқаулық» берілген қатысушылар тәттілердің түстеріне қарай бөлінеді |
«Антижалқаулық» берілген қатысушылар тәттілердің түстеріне қарай 3-ке бөлінеді Көк, қызыл, аралас |
|
1 мин |
Бүгінгі шебер сыныптың тақырыбы мен тапсырмалары және бағалаудың маңызына тоқталамын. Мақсаты: Оқушылардың оқылым дағдысын қалыптастыратын тапсырмалар үлгілерін ұсыну, ұсынылған тапсырмалардың тиімділігін анықтау және бағалау. |
|
|
Тапсырма №1 Торкөз әдісі 5 мин |
Ұлттық құндылықтарға негізделген тапсырма түрі. Кестеленген мәтіндер. Үш топқа мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша торкөз беріледі. Дескриптор: - Торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастырады ; -келесі торкөздерге орналастырады. |
Дескриптор -Мәтінді оқиды -Мәтін бойынша торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастырады -сөздерді келесі торкөздерге орналастырады. |
|
Тапсырма №2 2 мин |
Әр топқа әр түрлі мәтіндер беріледі. Қатысушылар мәтінді «спираль» әдісімен оқиды.
|
Дескриптор -мәтінді қозғамай оқи алады -мәтінді түсініп оқиды
|
|
Тапсырма №3 5 мин |
«Қоянды тамақтандыр» әдісі арқылы әр топқа қоян стақандар, сұрақтар жазылған сәбіздер берледі. |
Әр топ сәбізде берілген сұрақтарға жауап бере отырып, қоян бейнеленген стақанға сәбіздерді салфып отырады. Дескриптор -мәтін бойынша 5 сұраққа жауап береді |
|
Бағалау |
«Домбыра» әдісі арқылы бағалау жүргізіледі |
Әр дұрыс бір жауапқа 2 ұпай беріледі |
|
Рефлексия 2 мин |
«Аяз атаға дәм» әдісі
|
Әр топқа бауырсақтар таратылады, бауырсақтарға бүгінгі сабақ туралы пікірлерін жазып, Аяз атаның аузына салады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері
Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері
Шебер сынып
“Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері”
«Азат ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семсерхан Съез
|
Күні:27.11.2024 |
Сағат:10:00 |
|
Тақырыбы: |
Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері |
|
Жалпы мақсаты: |
Оқушылардың оқылым дағдысын қалыптастыратын тапсырмалар үлгілерін ұсыну, ұсынылған тапсырмалардың тиімділігін анықтау және бағалау. Ұлттық құндылықтарды дәріптеу |
|
Күтілетін нәтиже: |
- берілген мәтіндердің мазмұнын түсінеді; мәтін бойынша тапсырмаларды орындайды; - орындалған тапсырмаларға баға береді. -ұлттық құндылықтарды таниды |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
АКТ пайдалану; Дидактикалық материалдар |
|
Дереккөздері: |
Ғаламтор; Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Тапсырмалар: |
Оқылым дағдысына байланысты тапсырмалар |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру кезеңі уақыты |
Тренердің іс-әрекеті |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
|
Сәлемдесу. психологиялық атака 1 мин |
Шебер сынып қатысушыларына ең алдымен психологиялық жағымды ахуал қалыптастырды. «Антижалқаулық» Мақсаты: әріптестер арасында жақсы
қарым-қатынас орната білуге
жаттықтыру. |
Әр қатысушыға антижалқаулық /тәттілер/ беріледі. |
|
Топқа бөлу 1 мин |
«Антижалқаулық» берілген қатысушылар тәттілердің түстеріне қарай бөлінеді |
«Антижалқаулық» берілген қатысушылар тәттілердің түстеріне қарай 3-ке бөлінеді Көк, қызыл, аралас |
|
1 мин |
Бүгінгі шебер сыныптың тақырыбы мен тапсырмалары және бағалаудың маңызына тоқталамын. Мақсаты: Оқушылардың оқылым дағдысын қалыптастыратын тапсырмалар үлгілерін ұсыну, ұсынылған тапсырмалардың тиімділігін анықтау және бағалау. |
|
|
Тапсырма №1 Торкөз әдісі 5 мин |
Ұлттық құндылықтарға негізделген тапсырма түрі. Кестеленген мәтіндер. Үш топқа мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша торкөз беріледі. Дескриптор: - Торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастырады ; -келесі торкөздерге орналастырады. |
Дескриптор -Мәтінді оқиды -Мәтін бойынша торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастырады -сөздерді келесі торкөздерге орналастырады. |
|
Тапсырма №2 2 мин |
Әр топқа әр түрлі мәтіндер беріледі. Қатысушылар мәтінді «спираль» әдісімен оқиды.
|
Дескриптор -мәтінді қозғамай оқи алады -мәтінді түсініп оқиды
|
|
Тапсырма №3 5 мин |
«Қоянды тамақтандыр» әдісі арқылы әр топқа қоян стақандар, сұрақтар жазылған сәбіздер берледі. |
Әр топ сәбізде берілген сұрақтарға жауап бере отырып, қоян бейнеленген стақанға сәбіздерді салфып отырады. Дескриптор -мәтін бойынша 5 сұраққа жауап береді |
|
Бағалау |
«Домбыра» әдісі арқылы бағалау жүргізіледі |
Әр дұрыс бір жауапқа 2 ұпай беріледі |
|
Рефлексия 2 мин |
«Аяз атаға дәм» әдісі
|
Әр топқа бауырсақтар таратылады, бауырсақтарға бүгінгі сабақ туралы пікірлерін жазып, Аяз атаның аузына салады. |
шағым қалдыра аласыз















