Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / "Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру" мұғалімдерге арналған
"Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру" мұғалімдерге арналған
Материал туралы қысқаша түсінік
"Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру" тақырыбындағы коучинг жоспары қазақ тілі мен әдебиетін беретін мұғалімдерге әдістемелік көмек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ «БОЛАШАҚ»
ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ
Коучинг
жоспары
Қазақ тілі мен қазақ
әдебиеті пәні
Тақырыбы:Оқу сауаттылығын дамытуда
сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру
Қазақ тілі мен
әдебиеті
пәнінің мұғалімі:
Керимбекова Ф.К.
жоғары
санат
2021-2022 оқу
жылы
«Болашақ» мектебінің
директоры Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ____________
А.Р.Сарсенбаева бірлестік
жетекшісі
________Ж.Д.НакипбековаҒ.
Керимбекова Фатима
Кайратовна
Шымкен қаласы, «Болашақ»
жалпы орта мектебі
«Сабақ барысында «баланың
өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса»,
«жұмыс істейтін материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе
қылып, зерттеп, өз бетімен шешкендей, жұмыс жұмбақ түрінде берілсе»
оқудың анағұрлым тиімді болатынын естен шығармаған
дұрыс».
Ж.
Аймауытов
Коучинг жоспары
2021ж
Тақырыбы:Оқу сауаттылығын дамытуда
сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру
Мақсаты:
Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан
ойлауды қалыптастыру - бүгінгі күннің басты талабы. Оқу сауаттылығы
функционалды сауатты ете отырып, алған білімді өмірмен
байланыстырады.Жаңа білімді бұған дейінгі біліммен байланыстырып,
сыни тұрғыдан түсінігімізді жетілдіруге жол ашып, нәтижесінде терең
білім мен көзқарасты өзгертеді.
Сыни тұрғыдан ойлау негізінде таным кеңейіп,
оқушылар өмірге деген көзқарастың мәнін ұғынып, дұрыс түсінік
қалыптастыруға мүмкіндік алады.
Бұл ретте тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары
жетіліп, ақпарат алу және жоғары деңгейлі сыни ойлау дағдылары
арқылы оқу сауаттылығы дамиды.
Күтілетін
нәтиже:
«Оқу сауаттылығының
басты нәтижесі – білу ғана емес, үйрену, ой елегінен
өткізу»
Өзіне деген сенімі мен
оқуға деген уәжі артады
Шешендік өнерін
жетілдіреді, шығармашылыққа
ынталандырады
Танымның мәнін түсінуге
көмектеседі /яғни, кейде абсалюттік шындық
болмайтынын/
Сыни ойлау дағдыларын
дамытып, еңбек қабілеттері жетіледі
Көбелектер мен гүлдер
жинақтау арқылы бірігу, ынтымақтастық
орнату
5мин
көбелектер
Белсенді әдіс
түрлері
/ Шолу жасау
/
Белсенді
тәсілдердің
тиімділігі:
* Қатысушылардың
қызығушылығын оятады
* Көңіл – күйге
бағытталады
* Оқудың тиімді
игерілуіне бағытталады
* Қатысушыларда
өзіндік пікір мен қарым-қатынас
қалыптасады.
* Мінез-құлықтың
өзгеруіне ықпал етеді
* Қандай да
болсын мәселенің шешу жолдары жөнінде еркін пікір алмасуды
көздейтін диалогқа құрылған
әдістер.
Қолдаушы топ
әдістер арқылы сыни ойлау, оқу сауаттылықты қалыптастырудың тиімді
жолдарын меңгереді.
МИҒА
ШАБУЫЛ.
ТРЕНИНГТЕР.
ПІКІРТАЛАС.
АҚПАРАТ
ЖҰМЫС
ТАНЫМДЫҚ ІС -
ӘРЕКЕТТЕР
СЕРГІТУ
әңгіме,
диспут,
тренинг
логикалық
ойлау
3мин
Слайд
Сұраққа қарап ой
түйсек...
1. «Болжау»
әдісі
Бұл әдісті кейде «суреттер
сөйлейді» әдісі деп те атайдыі, оқушының ойлау деңгейін сыни
тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы оқу сауаттылыған дамытамыз,
қалыптастырамыз.
4 сурет те оқиға
желісі бар. Алайда
тыңдаушыларға,оқушы
ларға 3 қана
сурет таратылады. 4 - суретте нәтижесін көрсететін оқиғаны өздері
шамалап, бағалайды, сыни пікірлерін
айтады.
8
мин
1-сурет
2-сурет
3-сурет
4-сурет
2.Кроссенс
әдісі
/методикалық
әдіс/
/жаратылыстану, қазақ
тілі/
«Кроссенс»сөзі ағылшын тілінен
аударғанда «мағынаның қиылысуы» дегенді
білдіреді.
Кроссенс
суреттермен бейнеленген ассоциациялардың тізбегінен
тұрады.
Барлығы 9
ұяшық
Кроссенспен жұмыс
жүргізу.
Сыни ойын
дамытуға, ойлантуға желелейтін тиімді
әдіс.
Жаңа тақырыпты
өткенде, сабақты бекіткенде,өздік жұмыс ретінде пайдаланған тиімді.
Мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс орнатуда әр оқушыға жеке
жұмыс ретінде пайдалануға
жақсы.
6-минут
Үлестірме материалдар,
маркерлер
«Фила»
әдісі
/әдебиеттік
оқу/
Жетпіс бес
қабат
Демалуға келген
үш жігіт номерді отельдің жетпіс бесінші қабатынан алған. Кешке
таза ауаға шығуды шешкен үш жолдас шыға берісте әкімшіліктегілерден
түнгі сағат 10-нан кейін лифттің істемейтінін біледі. Кешікпеуді
жөн санап, саябаққа қарай бет алған жігіттер отельге түнгі сағат
10-нан кешігіп келген еді. Жетпіс бесінші қабатқа жаяу шығу ақылға
сыймайтынын айтып әкімшіліктерге қанша жалынғанмен, нәтиже болмады.
Ескерту де жасалған, тек кешігушілер өздері кінәлі. Сонымен, алда
жетпіс бесінші қабаттағы номерге жаяу көтерілу мәселесі
тұр...
Болған ситуация
жайлы өз пікірлерін
білдіру.
Осы ситуацияның
туындауы мүмкін себептерін
айқындау.
Жоспар
құру.
Өмірмен
байланыс.
Дұрыс шешім
қабылдау. Тығырықтан, қиындықтан шыға
білу.
8мин
Слайд
Аудиомәтін
тыңдау
Топтардың
дайындаған
постерлері
Кері
байланыс
Ауызша кері
байланыс
өзара бағалау,
мадақтау
Жылы лебіз: Сіз
бен Біз
«Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі.
№
Мазмұны
0-3
1
Мұғалімнің өзін ұстауы, сөйлеу
манерасы
2
Тақырыптың
өзектілігі
3
Тақырыптың
ашылуы
4
Мәтіннің тақырыпқа
байланысы
5
Тақырыптың өзің үшін
маңыздылығы
6
Шеберлігіңе
пайдасы
7
Алдағы уақытта осы мұғалімнің
коучингматериалын пайдалану
деңгейіңіз
Жалпы
балл:
Ұсыныс
3
мин
Кері
байланыс
Стикерлер
Рефлексия
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз