Материалдар / "Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру" мұғалімдерге арналған

"Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру" мұғалімдерге арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
"Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру" тақырыбындағы коучинг жоспары қазақ тілі мен әдебиетін беретін мұғалімдерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2021
541
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ «БОЛАШАҚ» ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ





Коучинг жоспары

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні

Тақырыбы: Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру











Қазақ тілі мен әдебиеті

пәнінің мұғалімі: Керимбекова Ф.К.

жоғары санат












2021-2022 оқу жылы





«Болашақ» мектебінің директоры Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ____________ А.Р.Сарсенбаева бірлестік жетекшісі

________Ж.Д.НакипбековаҒ.



Керимбекова Фатима Кайратовна

Шымкен қаласы, «Болашақ» жалпы орта мектебі


«Сабақ барысында «баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыс істейтін материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп, өз бетімен шешкендей, жұмыс жұмбақ түрінде берілсе» оқудың анағұрлым тиімді болатынын естен шығармаған дұрыс».

Ж. Аймауытов


Коучинг жоспары 2021ж

Тақырыбы: Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру

Мақсаты:

  • Оқу сауаттылығын дамытуда сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру - бүгінгі күннің басты талабы. Оқу сауаттылығы функционалды сауатты ете отырып, алған білімді өмірмен байланыстырады.Жаңа білімді бұған дейінгі біліммен байланыстырып, сыни тұрғыдан түсінігімізді жетілдіруге жол ашып, нәтижесінде терең білім мен көзқарасты өзгертеді.

  • Сыни тұрғыдан ойлау негізінде таным кеңейіп, оқушылар өмірге деген көзқарастың мәнін ұғынып, дұрыс түсінік қалыптастыруға мүмкіндік алады.

  • Бұл ретте тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары жетіліп, ақпарат алу және жоғары деңгейлі сыни ойлау дағдылары арқылы оқу сауаттылығы дамиды.

Күтілетін нәтиже:

«Оқу сауаттылығының басты нәтижесі – білу ғана емес, үйрену, ой елегінен өткізу»

  • Өзіне деген сенімі мен оқуға деген уәжі артады

  • Шешендік өнерін жетілдіреді, шығармашылыққа ынталандырады

  • Танымның мәнін түсінуге көмектеседі /яғни, кейде абсалюттік шындық болмайтынын/

  • Сыни ойлау дағдыларын дамытып, еңбек қабілеттері жетіледі



ӨТІЛУ МЕРЗІМІ: 22. 09. 2021 ж.

ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: «Болжау» әдісі, «Кроссенс» әдісі, «Фишбоун»әдісі.

ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта, таныстырылым, материалдар

Ресурстар: АКТ, презентациялық слайд, фотокарточкалар, флипчарт, маркер






КОУЧИНГТІҢ МАЗМҰНЫ:

Өтілу барысы

Мазмұны

Қолдаушы топтың іс-әрекеті



Уақыты

Ресурстар




Ұйымдастыру

кезеңі



  • Амандасу рәсімі



  • Ынтымақтастық

орта қалыптастыру


Әр елдің амандасуы арқылы ұйымдастырылады


Көбелектер мен гүлдер жинақтау арқылы бірігу, ынтымақтастық орнату


5 мин







көбелектер

Белсенді әдіс түрлері


/ Шолу жасау /

Белсенді тәсілдердің тиімділігі:


* Қатысушылардың қызығушылығын оятады

* Көңіл – күйге бағытталады

* Оқудың тиімді игерілуіне бағытталады

* Қатысушыларда өзіндік пікір мен қарым-қатынас қалыптасады.

* Мінез-құлықтың өзгеруіне ықпал етеді

* Қандай да болсын мәселенің шешу жолдары жөнінде еркін пікір алмасуды көздейтін диалогқа құрылған әдістер.


Қолдаушы топ әдістер арқылы сыни ойлау, оқу сауаттылықты қалыптастырудың тиімді жолдарын меңгереді.




МИҒА ШАБУЫЛ.

ТРЕНИНГТЕР.

ПІКІРТАЛАС.

АҚПАРАТ ЖҰМЫС

ТАНЫМДЫҚ ІС - ӘРЕКЕТТЕР

СЕРГІТУ


әңгіме, диспут,

тренинг


логикалық ойлау

3мин

Слайд




Сұраққа қарап ой түйсек...



1. «Болжау» әдісі









Бұл әдісті кейде «суреттер сөйлейді» әдісі деп те атайдыі, оқушының ойлау деңгейін сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы оқу сауаттылыған дамытамыз, қалыптастырамыз.


4 сурет те оқиға желісі бар. Алайда тыңдаушыларға,оқушы

ларға 3 қана сурет таратылады. 4 - суретте нәтижесін көрсететін оқиғаны өздері шамалап, бағалайды, сыни пікірлерін айтады.



8 мин



1-сурет

2-сурет

3-сурет

4-сурет


2.Кроссенс әдісі

/методикалық әдіс/


/жаратылыстану, қазақ тілі/


«Кроссенс» сөзі ағылшын тілінен аударғанда «мағынаның қиылысуы» дегенді білдіреді.

Кроссенс суреттермен бейнеленген ассоциациялардың тізбегінен тұрады.

Барлығы 9 ұяшық



Кроссенспен жұмыс жүргізу.

Сыни ойын дамытуға, ойлантуға желелейтін тиімді әдіс.


Жаңа тақырыпты өткенде, сабақты бекіткенде,өздік жұмыс ретінде пайдаланған тиімді. Мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс орнатуда әр оқушыға жеке жұмыс ретінде пайдалануға жақсы.



6-минут




Үлестірме материалдар, маркерлер


«Фила» әдісі

/әдебиеттік оқу/

Жетпіс бес қабат

Демалуға келген үш жігіт номерді отельдің жетпіс бесінші қабатынан алған. Кешке таза ауаға шығуды шешкен үш жолдас шыға берісте әкімшіліктегілерден түнгі сағат 10-нан кейін лифттің істемейтінін біледі. Кешікпеуді жөн санап, саябаққа қарай бет алған жігіттер отельге түнгі сағат 10-нан кешігіп келген еді. Жетпіс бесінші қабатқа жаяу шығу ақылға сыймайтынын айтып әкімшіліктерге қанша жалынғанмен, нәтиже болмады. Ескерту де жасалған, тек кешігушілер өздері кінәлі. Сонымен, алда жетпіс бесінші қабаттағы номерге жаяу көтерілу мәселесі тұр...


Болған ситуация жайлы өз пікірлерін білдіру.

Осы ситуацияның туындауы мүмкін себептерін айқындау.


Жоспар құру.

Өмірмен байланыс.

Дұрыс шешім қабылдау. Тығырықтан, қиындықтан шыға білу.







8 мин

Слайд



Аудиомәтін тыңдау











Топтардың

дайындаған постерлері






Кері байланыс



Ауызша  кері байланыс

өзара бағалау, мадақтау

 Жылы лебіз: Сіз бен Біз



 «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.


Мазмұны

0-3

1

Мұғалімнің өзін ұстауы, сөйлеу манерасы


2

Тақырыптың өзектілігі


3

Тақырыптың ашылуы


4

Мәтіннің тақырыпқа байланысы


5

Тақырыптың өзің үшін маңыздылығы


6

Шеберлігіңе пайдасы


7

Алдағы уақытта осы мұғалімнің коучинг материалын пайдалану деңгейіңіз



Жалпы балл:



Ұсыныс






3 мин



Кері байланыс







Стикерлер

Рефлексия

























































770 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!