Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 21.11.2023ж

    Өтетін орны «№32 В.Маяковский атындағы мектебі.

    Тақырыбы: Оқу сауаттылығын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері .


    Мұғалімнің аты-жөні: Майжанова Салтанат Алимхановна

    Коучинг сабағының жоспары

    Тақырыбы

    Оқу сауаттылығын мен қалыптастыру тәсілдері

    Өткізген мерзімі,уақыты

    21.11.2023 ж. 30 минут

    Мақсаты

    Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдарын таныту және «PISA»  бағдарламасы бойынша мұғалімдерге  оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллаборативті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру.

    Күтілетін нәтиже

    1.Қатысушылар белсенді оқыту стратегиясын қолдану жолдарымен танысады
    2.  Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында мектеп оқушыларының оқу сауаттылығын дамыту үшін, белсенді оқыту стратегиясын қолдануды меңгереді.
    3«PISA»  тапсырмаларының  ешімін анықтауға  үйренеді,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді,тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды

    Түйінді идея

    Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау.   

    Ресурстар

    А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта, , маркер, қалам, бағалау парақтары,маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары.








    Уақыты

    Коучинг сессияның өтілу кезеңдері

    Коучердің іс-әрекеті

    Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті

    Қолданылған құралдар

    3 минут

    Ұйымда-стыру


    Сәлемдесу.

    -Армысыздар, құрметті әріптестер!. Бүгінгі коучинг сабағыма қатысқандарыңыз мен үшін үлкен құрмет!Қош келдіңіздер! /Осы жерде өзін таныстыра кету/.Мен осы коучинг сабағымды: «Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін,үнемі жаңалық табатын өнер»,-деп баға берген Жүсіпбек Аймауытовтың сөзімен бастағым келді.Менің ойымша,бүгінгі коучингтен өздеріңізге керекті әдіс-тәсілдермен таныса отырып, алдағы уақытта тәжірибеде қолдана аласыздар деген үміттемін.

    Назарын коучерге аударады. Сәлемдеседі.



    3 минут

    «Таңғалдыра таныстыру»

    тренингі

    Психологиялық ахуал

    Танысу. «Шаттық шеңбері»

    "Жүздің түсін білгенше ,бірдің атын біл "дейді дана халқымыз,сондықтан қазір біз «Таңғалдыра таныстыру»

    тренингін өткіземіз.

    -Құрметті әріптестер, барлығыңызды шеңберге,яғни «Шаттық шеңберіне» тізбектеліп тұруларыңызды сұрай-мын. Шеңбер жасап орналасып болсақ,мен қолымдағы гүлімді оң жағымда тұрған адамға беремін. Бұл адам гүлді алып, өз есімін айтады да,өз есімінің бас әріпінен бастала-тын сын есім қосып,өзін таныстырады да, гүлді келесі адамға береді.Өзімнен бастайын.Менің атым – Салтанат. сымбатты» . Осылайша, екінші адам гүлді алып, алдыңғы адамның есімін айта отырып, өз есімін жариялайды..

    Сұрақ:

    -Сіздерге танысудың бұл тәсілі ұнады ма?

    -Бұл танысудан сіздер нені түсіндіңіздер?

    Эмоционалдық көңіл-күйін көтереді, бір-бірімен танысады. Гүлді кезекпен алып, өздерінің есімдерін айта отырып, топ мүше-лерімен танысады.Оның аты-Салтанат. «Салтанат-сымбатты» деген сөздерді қайталау арқылы гүлді бір-біріне ұсынады.Осылайша, өздеріне ахуал туғызады. Сұрақтарға өз пікірлерін айтады.

    Гүлдер

    3 минут








    Топтастыру

    QR. –әдісі

    Топқа бөлу QR. –әдісі бойынша топқа бөлу

    Барлықтарыңыз QR.код дегенді білесіздер.Coogle кіріп,

    QR- басасыздар.Кімде қандай сан шықты ,сол топқа

    жиналасыздар.

    Нәтижесінде 4 топ құрылады.


    QR.-код


    3минут

    «Болжау стратегиясы»

    Осы тірек сөздерді анықтай отырып,бүгінгі коучингтің тақырыбы не деп ойласыздар?

    1-топ Адамның өзіне жүктелген немесе өз еркімен қабылданған функцияларды орындауға дайындық дәрежесі (функционалдық сауаттылық)

    2-топ. . Адамның жазбаша мәтіндерді түсіну және пайдалану, олар туралы ойлау және мақсаттарына жету, білімі мен мүмкіндіктерін кеңейту, әлеуметтік өмірге қатысу үшін оқумен айналысу қабілеті (оқу сауаттылығы

    3-топ.

    Жазылған кез-келген сөйлеу (әдеби шығарма, эссе, құжат, сондай – ақ олардың бір бөлігі, үзіндісі) - (мәтін)

    4-топ.

    Адамның сыртқы ортамен қарым-қатынас жасау және оған мүмкіндігінше тез бейімделу және жұмыс істеу қабілеті (функционалдық сауаттылық)






    Топтағы әрбір қатысушы тақырыпты толғанып, өз ой-пікірлерін айтады.

    Мұғалімдер бүгінгі тақырыпты көз алдарына елестеді.Өздеріне таныс әдіс-тәсілдерді атап шығады.

    Коучингтің мақсаты мен міндетімен таныстырады.

    Интерактивті тақта,

    презентация


    5 минут

    Ой шақыру


    1-топ " Мектептегі білім беруде функционалдық тәсіл не береді?

    2-топ " Неліктен функционалдық оқу дағдыларын дамыту керек?

    3-топ Функционалдық оқу дегеніміз не?

    4-топ Оқу сауаттылығы дегеніміз не?



    Жауап береді/үлестірме материал / Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жолдарын атайды.

    Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары қандай, не істеу қажет



    .

    А3,

    маркер


    5 минут


















































    Топтық жұмыс

    «Адам ақпарат әлемінде»

    стратегиясы


    1-топ


    Қатысушылар мәтінді өз бетінше оқиды. Оқып болған соң мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

    “Жіңішке” сұраққа қарапайым сұрақтар жатады: Кім? Не? Қашан? Дұрыс па? Қайда?, т.с.с.

    “Жуан” сұрақтарға салыстыруды, талдауды, жинақтауды, бағалауды қажет ететін сұрақтар жатады: Түсіндір, неге олай деп ойлайсың? Айырмашылығы неде? Неге ұқсас келеді?, т.с.с.

    Сұрақтарды кестеге рәсімдеуге болады. Бұл әдіс оқушыларға сұрақтарды сауатты қоюға және сұрақтардың күрделілік деңгейін түсінуге үйретеді.



    А3,

    маркер













    2 -топ



















































    «Ақылды үкілер»

    Стратегиясы


    8мин


    Қатысушылардың оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар


    2 -топ

    1-тапсырма.«Адам ақпарат әлемінде» схемасын қарастырайық. Достарыңызбен өмірде қай жерде және қандай ақпаратты кездестіретініңізді талқылаңыз. Олардың әрқайсы біздің өмірімізде қандай рөл атқарады? Сызбаны өз мысалдарыңызбен толықтырыңыз. Мына сұраққа жауап беріңіз: «Неліктен әртүрлі ақпарат түрлерімен жұмыс істей білу соншалықты маңызды?»

    3- топ

    1-тапсырма. Кестені мұқият қарастырыңыз. Сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындаңыз.

    Сұрақтар

    • – Алматыдан пойыздар жиі жүре ме? 

    • – Алматыдан қай қалаға пойыз аз жүреді?

    – Алматыдан күн сайын шығатын пойыздардың нөмірін жазыңыз


    4- топ

    1-тапсырма. Парақшаға қарап, сұрақтарға жауап беріңіз: Кинотеатр қай қалада орналасқан?

    • Осы кинотеатрдың өкілдерімен қалай байланысуға болады?

    • Қандай екі фильмді кезекпен көруге болады?

    • Кинотеатр көрермендерді қалай тартады?

    Фильмдердің біріне жарнамалық слоган құрастырыңыз.











    «Ақылды үкілер»

    стратегиясы

    Қатысушыларға материалмен өз бетінше танысу ұсынылады. Мәтін бойынша жұмыс жеке, жұптық немесе топтық түрде ұйымдастырылуы мүмкін. Әрбір топқа мәтіндегі ақпаратты өңдеу мақсатындағы нақты сұрақтары мен тапсырмалары бар жұмыс парағы ұсынылады. Мәтінді өңдеудің түрлі амалдары «Ақылды үкілер» педагогикалық техникасы деп аталады.

    Мәтінмен жұмыстың бастапқы қадамдары.

    Мәтіндегі негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретпен жазыңыз.

    Күтілмеген ақпарат.

    Мәтіннен сіз күтпеген, сіздің алғашқы пікірлеріңізге қарама-қайшы келетін ақпаратты табыңыз.

    Соңғы жаңалық.

    Сіз үшін жаңа болып табылатын ақпаратты жазыңыз.

    Ең негізгі өмірлік даналық.

    Бір сөйлеммен мәтіннің (мәтін тарауларының) негізгі ойын келтіріңіз. Екінші нұсқасы: әрбір тараудың қай сөйлемі негізгі болып табылады, қай сөйлемдер түйінді болып табылады?

    Белгілі және белгісіз.

    Мәтіннен сізге бұрыннан белгілі және бұрын белгілі болмаған ақпаратты табыңыз.

    Иллюстративті бейнелеу.

    Мәтіннің негізгі ойын сурет, схема, карикатура және т.б. арқылы бейнелеңіз.

    Мағыналы қорытынды.

    Оқығаннан алдағы өмірде және қызметте пайдалы болатын қорытынды жасауға болады ма?

    Талқылау үшін маңызды тақырыптар.

    Мәтіннен ерекше көңіл бөлуге және сыныпта талқылауға тұрарлық тұжырымдарды табыңыз. Әрі қарай жұмыс нәтижелерін талқылау ұйымдастырылады. Мұнда келесі қадамдарды белгілеуге болады: қосымша ақпарат іздеу, жеке оқушылар немесе топтар үшін үй тапсырмалары, шешілмеген проблемаларды анықтау, жұмыстың кейінгі кезеңдерін белгілеу.

    Мәтін тақырыптары.

    1- топ Ғаламтор.

    2- топ Достық.

    3- топ Сөзден тосылу

    4- топ Тесік шелек.































    «Ақылды үкілер» стратегиясын түсіндіріп іс жүзінде көрсетеді

    Қатысушыларға материалмен өз бетінше танысу ұсынылады. Мәтін бойынша жұмыс жеке, жұптық немесе топтық түрде ұйымдастырылуы мүмкін. Әрбір топқа мәтіндегі ақпаратты өңдеу мақсатындағы нақты сұрақтары мен тапсырмалары бар жұмыс парағы ұсынылады. Мәтінді өңдеудің түрлі амалдары «Ақылды үкілер» педагогикалық техникасы деп аталады.

    Мәтінмен жұмыстың бастапқы қадамдары.

    Мәтіндегі негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретпен жазыңыз.

    Күтілмеген ақпарат.

    Мәтіннен сіз күтпеген, сіздің алғашқы пікірлеріңізге қарама-қайшы келетін ақпаратты табыңыз.

    Соңғы жаңалық.

    Сіз үшін жаңа болып табылатын ақпаратты жазыңыз.

    Ең негізгі өмірлік даналық.

    Бір сөйлеммен мәтіннің (мәтін тарауларының) негізгі ойын келтіріңіз. Екінші нұсқасы: әрбір тараудың қай сөйлемі негізгі болып табылады, қай сөйлемдер түйінді болып табылады?

    Белгілі және белгісіз.

    Мәтіннен сізге бұрыннан белгілі және бұрын белгілі болмаған ақпаратты табыңыз.

    Иллюстративті бейнелеу.

    Мәтіннің негізгі ойын сурет, схема, карикатура және т.б. арқылы бейнелеңіз.

    Мағыналы қорытынды.

    Оқығаннан алдағы өмірде және қызметте пайдалы болатын қорытынды жасауға болады ма?

    Талқылау үшін маңызды тақырыптар.

    Мәтіннен ерекше көңіл бөлуге және талқылауға тұрарлық тұжырымдарды табыңыз. Әрі қарай жұмыс нәтижелерін талқылау ұйымдастырылады. Мұнда келесі қадамдарды белгілеуге болады: қосымша ақпарат іздеу, шешілмеген проблемаларды анықтау, жұмыстың кейінгі кезеңдерін белгілеу.



    Түрлі-түсті маркерлер,

    А4

    3 минут

    Кері байланыс.

    «Тазалық» тәсілі


    Сабақ соңындағы кері - байланыс

    Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін  «Тазалық» тәсілі арқылы теориялық білімді  меңгергенін бақылаймын.

    Сабақ соңындағы кері - байланыс. «Тазалық» тәсілі
    Қатысушыларға бір парақ және стикерлер беріледі. Бір парақта мыналар салынған:
    Чемодан(суреті)

    қоқыс жәшігі (суреті)

    еттартқыш (Суреті)

    «Тазалық» тәсілінің шарты:


    1.Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар),

    2.Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар).

    3.Бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

    Көңіл қойып тыңдағандарыңызға және уақыт тауып катысқандарыңызға рахмет! Келесі коучинг семинарларында көріскенше күндеріңіз сәтті болсын!

    Стикердің біреуін  3 суреттің таңдағанына Чемодан(суреті),

    қоқыс жәшігі (суреті) ,

    еттартқыш (суреті) жапсырады. қатысушылар

    «Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру«атты коучингтен алған әсерлерін ашық жазады,ұсыныс береді.


    Сурет,

    слайд.



    Сілтеме

    Деңгейлік бағдарлама, мұғалімдерге арналған нұсқаулық

    Журнал «Методист организации образования», №11 Ноябрь 2022

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Майжанова Салтанат Алимхановна
    28 Ақпан 2024
    617
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Оқу сауаттылығын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері .

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Оқу сауаттылығын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері .

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдарын таныту және «PISA» бағдарламасы бойынша мұғалімдерге оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллаборативті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 21.11.2023ж

    Өтетін орны «№32 В.Маяковский атындағы мектебі.

    Тақырыбы: Оқу сауаттылығын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері .


    Мұғалімнің аты-жөні: Майжанова Салтанат Алимхановна

    Коучинг сабағының жоспары

    Тақырыбы

    Оқу сауаттылығын мен қалыптастыру тәсілдері

    Өткізген мерзімі,уақыты

    21.11.2023 ж. 30 минут

    Мақсаты

    Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдарын таныту және «PISA»  бағдарламасы бойынша мұғалімдерге  оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллаборативті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру.

    Күтілетін нәтиже

    1.Қатысушылар белсенді оқыту стратегиясын қолдану жолдарымен танысады
    2.  Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында мектеп оқушыларының оқу сауаттылығын дамыту үшін, белсенді оқыту стратегиясын қолдануды меңгереді.
    3«PISA»  тапсырмаларының  ешімін анықтауға  үйренеді,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді,тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды

    Түйінді идея

    Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау.   

    Ресурстар

    А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта, , маркер, қалам, бағалау парақтары,маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары.








    Уақыты

    Коучинг сессияның өтілу кезеңдері

    Коучердің іс-әрекеті

    Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті

    Қолданылған құралдар

    3 минут

    Ұйымда-стыру


    Сәлемдесу.

    -Армысыздар, құрметті әріптестер!. Бүгінгі коучинг сабағыма қатысқандарыңыз мен үшін үлкен құрмет!Қош келдіңіздер! /Осы жерде өзін таныстыра кету/.Мен осы коучинг сабағымды: «Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін,үнемі жаңалық табатын өнер»,-деп баға берген Жүсіпбек Аймауытовтың сөзімен бастағым келді.Менің ойымша,бүгінгі коучингтен өздеріңізге керекті әдіс-тәсілдермен таныса отырып, алдағы уақытта тәжірибеде қолдана аласыздар деген үміттемін.

    Назарын коучерге аударады. Сәлемдеседі.



    3 минут

    «Таңғалдыра таныстыру»

    тренингі

    Психологиялық ахуал

    Танысу. «Шаттық шеңбері»

    "Жүздің түсін білгенше ,бірдің атын біл "дейді дана халқымыз,сондықтан қазір біз «Таңғалдыра таныстыру»

    тренингін өткіземіз.

    -Құрметті әріптестер, барлығыңызды шеңберге,яғни «Шаттық шеңберіне» тізбектеліп тұруларыңызды сұрай-мын. Шеңбер жасап орналасып болсақ,мен қолымдағы гүлімді оң жағымда тұрған адамға беремін. Бұл адам гүлді алып, өз есімін айтады да,өз есімінің бас әріпінен бастала-тын сын есім қосып,өзін таныстырады да, гүлді келесі адамға береді.Өзімнен бастайын.Менің атым – Салтанат. сымбатты» . Осылайша, екінші адам гүлді алып, алдыңғы адамның есімін айта отырып, өз есімін жариялайды..

    Сұрақ:

    -Сіздерге танысудың бұл тәсілі ұнады ма?

    -Бұл танысудан сіздер нені түсіндіңіздер?

    Эмоционалдық көңіл-күйін көтереді, бір-бірімен танысады. Гүлді кезекпен алып, өздерінің есімдерін айта отырып, топ мүше-лерімен танысады.Оның аты-Салтанат. «Салтанат-сымбатты» деген сөздерді қайталау арқылы гүлді бір-біріне ұсынады.Осылайша, өздеріне ахуал туғызады. Сұрақтарға өз пікірлерін айтады.

    Гүлдер

    3 минут








    Топтастыру

    QR. –әдісі

    Топқа бөлу QR. –әдісі бойынша топқа бөлу

    Барлықтарыңыз QR.код дегенді білесіздер.Coogle кіріп,

    QR- басасыздар.Кімде қандай сан шықты ,сол топқа

    жиналасыздар.

    Нәтижесінде 4 топ құрылады.


    QR.-код


    3минут

    «Болжау стратегиясы»

    Осы тірек сөздерді анықтай отырып,бүгінгі коучингтің тақырыбы не деп ойласыздар?

    1-топ Адамның өзіне жүктелген немесе өз еркімен қабылданған функцияларды орындауға дайындық дәрежесі (функционалдық сауаттылық)

    2-топ. . Адамның жазбаша мәтіндерді түсіну және пайдалану, олар туралы ойлау және мақсаттарына жету, білімі мен мүмкіндіктерін кеңейту, әлеуметтік өмірге қатысу үшін оқумен айналысу қабілеті (оқу сауаттылығы

    3-топ.

    Жазылған кез-келген сөйлеу (әдеби шығарма, эссе, құжат, сондай – ақ олардың бір бөлігі, үзіндісі) - (мәтін)

    4-топ.

    Адамның сыртқы ортамен қарым-қатынас жасау және оған мүмкіндігінше тез бейімделу және жұмыс істеу қабілеті (функционалдық сауаттылық)






    Топтағы әрбір қатысушы тақырыпты толғанып, өз ой-пікірлерін айтады.

    Мұғалімдер бүгінгі тақырыпты көз алдарына елестеді.Өздеріне таныс әдіс-тәсілдерді атап шығады.

    Коучингтің мақсаты мен міндетімен таныстырады.

    Интерактивті тақта,

    презентация


    5 минут

    Ой шақыру


    1-топ " Мектептегі білім беруде функционалдық тәсіл не береді?

    2-топ " Неліктен функционалдық оқу дағдыларын дамыту керек?

    3-топ Функционалдық оқу дегеніміз не?

    4-топ Оқу сауаттылығы дегеніміз не?



    Жауап береді/үлестірме материал / Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жолдарын атайды.

    Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру жолдары қандай, не істеу қажет



    .

    А3,

    маркер


    5 минут


















































    Топтық жұмыс

    «Адам ақпарат әлемінде»

    стратегиясы


    1-топ


    Қатысушылар мәтінді өз бетінше оқиды. Оқып болған соң мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

    “Жіңішке” сұраққа қарапайым сұрақтар жатады: Кім? Не? Қашан? Дұрыс па? Қайда?, т.с.с.

    “Жуан” сұрақтарға салыстыруды, талдауды, жинақтауды, бағалауды қажет ететін сұрақтар жатады: Түсіндір, неге олай деп ойлайсың? Айырмашылығы неде? Неге ұқсас келеді?, т.с.с.

    Сұрақтарды кестеге рәсімдеуге болады. Бұл әдіс оқушыларға сұрақтарды сауатты қоюға және сұрақтардың күрделілік деңгейін түсінуге үйретеді.



    А3,

    маркер













    2 -топ



















































    «Ақылды үкілер»

    Стратегиясы


    8мин


    Қатысушылардың оқу сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар


    2 -топ

    1-тапсырма.«Адам ақпарат әлемінде» схемасын қарастырайық. Достарыңызбен өмірде қай жерде және қандай ақпаратты кездестіретініңізді талқылаңыз. Олардың әрқайсы біздің өмірімізде қандай рөл атқарады? Сызбаны өз мысалдарыңызбен толықтырыңыз. Мына сұраққа жауап беріңіз: «Неліктен әртүрлі ақпарат түрлерімен жұмыс істей білу соншалықты маңызды?»

    3- топ

    1-тапсырма. Кестені мұқият қарастырыңыз. Сұрақтарға жауап беріп, тапсырманы орындаңыз.

    Сұрақтар

    • – Алматыдан пойыздар жиі жүре ме? 

    • – Алматыдан қай қалаға пойыз аз жүреді?

    – Алматыдан күн сайын шығатын пойыздардың нөмірін жазыңыз


    4- топ

    1-тапсырма. Парақшаға қарап, сұрақтарға жауап беріңіз: Кинотеатр қай қалада орналасқан?

    • Осы кинотеатрдың өкілдерімен қалай байланысуға болады?

    • Қандай екі фильмді кезекпен көруге болады?

    • Кинотеатр көрермендерді қалай тартады?

    Фильмдердің біріне жарнамалық слоган құрастырыңыз.











    «Ақылды үкілер»

    стратегиясы

    Қатысушыларға материалмен өз бетінше танысу ұсынылады. Мәтін бойынша жұмыс жеке, жұптық немесе топтық түрде ұйымдастырылуы мүмкін. Әрбір топқа мәтіндегі ақпаратты өңдеу мақсатындағы нақты сұрақтары мен тапсырмалары бар жұмыс парағы ұсынылады. Мәтінді өңдеудің түрлі амалдары «Ақылды үкілер» педагогикалық техникасы деп аталады.

    Мәтінмен жұмыстың бастапқы қадамдары.

    Мәтіндегі негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретпен жазыңыз.

    Күтілмеген ақпарат.

    Мәтіннен сіз күтпеген, сіздің алғашқы пікірлеріңізге қарама-қайшы келетін ақпаратты табыңыз.

    Соңғы жаңалық.

    Сіз үшін жаңа болып табылатын ақпаратты жазыңыз.

    Ең негізгі өмірлік даналық.

    Бір сөйлеммен мәтіннің (мәтін тарауларының) негізгі ойын келтіріңіз. Екінші нұсқасы: әрбір тараудың қай сөйлемі негізгі болып табылады, қай сөйлемдер түйінді болып табылады?

    Белгілі және белгісіз.

    Мәтіннен сізге бұрыннан белгілі және бұрын белгілі болмаған ақпаратты табыңыз.

    Иллюстративті бейнелеу.

    Мәтіннің негізгі ойын сурет, схема, карикатура және т.б. арқылы бейнелеңіз.

    Мағыналы қорытынды.

    Оқығаннан алдағы өмірде және қызметте пайдалы болатын қорытынды жасауға болады ма?

    Талқылау үшін маңызды тақырыптар.

    Мәтіннен ерекше көңіл бөлуге және сыныпта талқылауға тұрарлық тұжырымдарды табыңыз. Әрі қарай жұмыс нәтижелерін талқылау ұйымдастырылады. Мұнда келесі қадамдарды белгілеуге болады: қосымша ақпарат іздеу, жеке оқушылар немесе топтар үшін үй тапсырмалары, шешілмеген проблемаларды анықтау, жұмыстың кейінгі кезеңдерін белгілеу.

    Мәтін тақырыптары.

    1- топ Ғаламтор.

    2- топ Достық.

    3- топ Сөзден тосылу

    4- топ Тесік шелек.































    «Ақылды үкілер» стратегиясын түсіндіріп іс жүзінде көрсетеді

    Қатысушыларға материалмен өз бетінше танысу ұсынылады. Мәтін бойынша жұмыс жеке, жұптық немесе топтық түрде ұйымдастырылуы мүмкін. Әрбір топқа мәтіндегі ақпаратты өңдеу мақсатындағы нақты сұрақтары мен тапсырмалары бар жұмыс парағы ұсынылады. Мәтінді өңдеудің түрлі амалдары «Ақылды үкілер» педагогикалық техникасы деп аталады.

    Мәтінмен жұмыстың бастапқы қадамдары.

    Мәтіндегі негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретпен жазыңыз.

    Күтілмеген ақпарат.

    Мәтіннен сіз күтпеген, сіздің алғашқы пікірлеріңізге қарама-қайшы келетін ақпаратты табыңыз.

    Соңғы жаңалық.

    Сіз үшін жаңа болып табылатын ақпаратты жазыңыз.

    Ең негізгі өмірлік даналық.

    Бір сөйлеммен мәтіннің (мәтін тарауларының) негізгі ойын келтіріңіз. Екінші нұсқасы: әрбір тараудың қай сөйлемі негізгі болып табылады, қай сөйлемдер түйінді болып табылады?

    Белгілі және белгісіз.

    Мәтіннен сізге бұрыннан белгілі және бұрын белгілі болмаған ақпаратты табыңыз.

    Иллюстративті бейнелеу.

    Мәтіннің негізгі ойын сурет, схема, карикатура және т.б. арқылы бейнелеңіз.

    Мағыналы қорытынды.

    Оқығаннан алдағы өмірде және қызметте пайдалы болатын қорытынды жасауға болады ма?

    Талқылау үшін маңызды тақырыптар.

    Мәтіннен ерекше көңіл бөлуге және талқылауға тұрарлық тұжырымдарды табыңыз. Әрі қарай жұмыс нәтижелерін талқылау ұйымдастырылады. Мұнда келесі қадамдарды белгілеуге болады: қосымша ақпарат іздеу, шешілмеген проблемаларды анықтау, жұмыстың кейінгі кезеңдерін белгілеу.



    Түрлі-түсті маркерлер,

    А4

    3 минут

    Кері байланыс.

    «Тазалық» тәсілі


    Сабақ соңындағы кері - байланыс

    Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін  «Тазалық» тәсілі арқылы теориялық білімді  меңгергенін бақылаймын.

    Сабақ соңындағы кері - байланыс. «Тазалық» тәсілі
    Қатысушыларға бір парақ және стикерлер беріледі. Бір парақта мыналар салынған:
    Чемодан(суреті)

    қоқыс жәшігі (суреті)

    еттартқыш (Суреті)

    «Тазалық» тәсілінің шарты:


    1.Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар),

    2.Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар).

    3.Бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

    Көңіл қойып тыңдағандарыңызға және уақыт тауып катысқандарыңызға рахмет! Келесі коучинг семинарларында көріскенше күндеріңіз сәтті болсын!

    Стикердің біреуін  3 суреттің таңдағанына Чемодан(суреті),

    қоқыс жәшігі (суреті) ,

    еттартқыш (суреті) жапсырады. қатысушылар

    «Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру«атты коучингтен алған әсерлерін ашық жазады,ұсыныс береді.


    Сурет,

    слайд.



    Сілтеме

    Деңгейлік бағдарлама, мұғалімдерге арналған нұсқаулық

    Журнал «Методист организации образования», №11 Ноябрь 2022

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Коучинг жоспары Басқа
    28.02.2024
    617
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Майжанова Салтанат Алимхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации